«نهضت آسفالت» در مشهد؛ تحقق ۴ میلیون مترمربع روکش معابر تا پایان خرداد ۱۴۰۴ پیگیری تأمین منابع مالی در قرارگاه راهبری و تحول در مدیریت منابع شهری مشهد حسامی: از ظرفیت‌های رسانه‌ای برای روشنگری درباره جنایات رژیم صهیونیستی استفاده کنیم سرویس‌دهی ویژه ناوگان اتوبوسرانی مشهد در روز‌های عرفه و عید سعید قربان (۱۵ و ۱۶ خردادماه ۱۴۰۴) محدودیت‌های ترافیکی مراسمات دعای عرفه و نماز عید قربان ۱۴۰۴ در مشهد اعلام شد کدام مراکز معاینه فنی در مشهد، ۱۴ و ۱۵ خرداد ۱۴۰۴ فعال هستند؟ دستگاه حفار خط سه مترو مشهد در نزدیکی ایستگاه امامیه قرار دارد مشهد، پیشتاز توسعه مسیر‌های دوچرخه‌سواری در کشور با ۲۲۰ کیلومتر زیرساخت بازگشت تیم ملی دوومیدانی به کشور در غیاب حاشیه‌سازان وضعیت عارف آقاسی مشخص شد خیابان ثامن‌الائمه (ع) مشهد تعریض می‌شود قیمت افغانی به تومان و دلار، امروز (سه‌شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۴) ۱۱ پروژه در بوستان جهانشهر مشهد در حال اجراست آماده‌سازی فضای شهر مشهد به‌مناسبت سالگرد رحلت امام‌خمینی(ره) ثبت یک روز آلوده دیگر در مشهد (۱۳ خرداد ۱۴۰۴) نگاهی به وقایع روز‌های پیش و پس از قیام ۱۵‌خرداد ۱۳۴۲ در شهر مشهد | شروع سرنگونی پیش‌بینی ۶ مرکز مجاز توسط شهرداری مشهد برای ذبح دام در عید قربان ۱۴۰۴ صرفه‌جویی زمانی و ریالی شهروندان با تبدیل میدان شهید کاوه مشهد به چهارراه جهش بی‌سابقه در زیرساخت‌های هوشمند مشهد امضای تفاهم‌نامه سه‌جانبه برای برگزاری مشترک کنفرانس مدیریت شهری در مشهدمقدس سرویس‌دهی رایگان متروی مشهد در روز‌های ۱۴، ۱۵ و ۱۶ خردادماه ۱۴۰۴
سرخط خبرها

شهروند خبرنگار | درخواست امتداد خط یک قطارشهری مشهد به بهشت رضا(ع) + پاسخ

  • کد خبر: ۲۰۸۶۶۴
  • ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹
  • ۱
شهروند خبرنگار | درخواست امتداد خط یک قطارشهری مشهد به بهشت رضا(ع) + پاسخ
پاسخ مدیرعامل قطارشهری مشهد: توسعه خطوط برمبنای تقاضای مسافری است. در این ارتباط جمعیتی که بهشت رضا(ع) می‌روند اغلب مقطعی و در ایام پایانی هفته است. بنابراین متوسط جمعیت مراجعه‌کننده این مسیر و در بازه زمانی یک هفته بالا نیست.

به گزارش شهرآرانیوز، شهروندی با ارسال پیامک به ستون صدای مردم خواستار امتداد خط یک مترو مشهد به بهشت رضا(ع)  شد. در متن پیامک این شهروند آمده است: مشهدی‌ها اموات خود را در بهشت رضا(ع) دفن می‌کنند. از طرفی دیگر آخر هر هفته جمعیت زیادی برای زیارت اهل قبول به بهشت رضا(ع) می‌روند. با این شرایط بهتر است خط یک مترو مشهد تا بهشت رضا(ع) امتداد داشته باشد تا مردم دسترسی راحت‌تری به بهشت رضا(ع) داشته باشند.

در پیگیری پیامک این شهروند مدیرعامل قطارشهری مشهد این‌طور پاسخ داد: توسعه خطوط برمبنای تقاضای مسافری است. در این ارتباط جمعیتی که بهشت رضا(ع) می‌روند اغلب مقطعی و در ایام پایانی هفته است. بنابراین متوسط جمعیت مراجعه‌کننده این مسیر و در بازه زمانی یک هفته بالا نیست.

کیانوش کیامرز در ادامه به فاصله هشت کیلومتری مشهد تا بهشت رضا(ع) اشاره کرد و افزود: بار مالی توسعه مترو تا بهشت رضا(ع) بسیار بالاست. در حال حاضر ساخت هر کیلومتر خط مترو در مشهد ۲‌هزار میلیارد تومان هزینه دارد. با این شرایط مالی، تأکیدمان بر اولویت دادن اعتبارات به خطوط در دست ساخت است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
0
0
سلام علیکم
جمعیت زیادی در جاده کارخانه سیمان، قرقی و شهرک مهرگان وجود دارد و از طرفی هم ترافک زیادی در این راه وجود دارد، در صورت امکان مسوولین محترم اگر خطوط مترو را تا این مناطق امتداد دهند ممنون میشویم چون مسافران زیادی وجود دارد. ضمن اینکه از دو سمت امکان امتداد خط مترو وجود دارد، هم از طرف طبرسی و هم از طرف مهر مادر ( خواجه ربیع ) با تشکر .
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->