شهرداری مشهد پیشگام در استفاده از فناوری‌های نوین حاجی بگلو: مدیریت شهری مشهد نگین تمامی حوزه‌های مدیریت شهری در خاورمیانه است رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور: بخش خصوصی اصلی‌ترین حامی مدیریت شهری است+ویدئو پارک خطی ۶ هکتاری در محله شهرک شهید رجایی مشهد به بهره‌برداری می‌رسد+تصاویر انعقاد قرارداد مشارکت شهرداری مشهد با کمیته امداد امام خمینی (ره) معاون استاندار خراسان رضوی: برقی‌کردن قطار مشهد- تهران ۲ میلیارد دلار هزینه دارد پلمب کارگاه تولیدی لوازم آرایشی غیرمجاز در کاشمر (یکم آذر ۱۴۰۳) ناصحی: مشهد قطب دیپلماسی شهری در کشور است ورود نخستین اتوبوس برقی به مشهد تا ۴۵ روز دیگر ارتقای پرشتاب زیرساخت‌های حمل‌و‌نقل بار در مشهد عزم جدی شورا و مدیریت شهری مشهد مقدس برای تقویت دیپلماسی شهری برگزاری اولین نشست شهر‌های ایرانی شرکت‌کننده در اجلاس بریکس پلاس در مشهد + فیلم (یکم آذر ۱۴۰۳) اجرایی‌شدن تنها ۳۰ درصد از پروژه‌های عمرانی مصوب شهر مشهد قطار برقی مشهد-تهران روی ریل تحقق | استاندار خراسان رضوی: با حمایت و اعتبار بودجه‌های ملی قرار است این پروژه به سرانجام برسد آغازبه‌کار دوازدهمین نمایشگاه تخصصی مدیریت شهری در نمایشگاه بین‌المللی مشهد از امروز (یکم آذر ۱۴۰۳) رونمایی از پهپاد‌های آتش نشان در نمایشگاه تخصصی خدمات شهری شهردار مشهد: تقویت دیپلماسی، از سیاست‌های اصلی مدیریت شهری است نشست رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مشهد با احزاب سیاسی | گفتگو با فعالین اجتماعی، کلید بهبود مدیریت شهری در مشهد حضور دادپزشک در آرامستان‌های شهرداری مشهد برای تسریع خدمت‌رسانی به خانواده‌های متوفیان تقدیر فرماندار مشهد از شهردار مشهدمقدس (۳۰ آبان ۱۴۰۳) گره کور ترافیکی در میدان شهید کاوه مشهد باز می‌شود
سرخط خبرها

شهروند خبرنگار | درخواست امتداد خط یک قطارشهری مشهد به بهشت رضا(ع) + پاسخ

  • کد خبر: ۲۰۸۶۶۴
  • ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹
  • ۱
شهروند خبرنگار | درخواست امتداد خط یک قطارشهری مشهد به بهشت رضا(ع) + پاسخ
پاسخ مدیرعامل قطارشهری مشهد: توسعه خطوط برمبنای تقاضای مسافری است. در این ارتباط جمعیتی که بهشت رضا(ع) می‌روند اغلب مقطعی و در ایام پایانی هفته است. بنابراین متوسط جمعیت مراجعه‌کننده این مسیر و در بازه زمانی یک هفته بالا نیست.

به گزارش شهرآرانیوز، شهروندی با ارسال پیامک به ستون صدای مردم خواستار امتداد خط یک مترو مشهد به بهشت رضا(ع)  شد. در متن پیامک این شهروند آمده است: مشهدی‌ها اموات خود را در بهشت رضا(ع) دفن می‌کنند. از طرفی دیگر آخر هر هفته جمعیت زیادی برای زیارت اهل قبول به بهشت رضا(ع) می‌روند. با این شرایط بهتر است خط یک مترو مشهد تا بهشت رضا(ع) امتداد داشته باشد تا مردم دسترسی راحت‌تری به بهشت رضا(ع) داشته باشند.

در پیگیری پیامک این شهروند مدیرعامل قطارشهری مشهد این‌طور پاسخ داد: توسعه خطوط برمبنای تقاضای مسافری است. در این ارتباط جمعیتی که بهشت رضا(ع) می‌روند اغلب مقطعی و در ایام پایانی هفته است. بنابراین متوسط جمعیت مراجعه‌کننده این مسیر و در بازه زمانی یک هفته بالا نیست.

کیانوش کیامرز در ادامه به فاصله هشت کیلومتری مشهد تا بهشت رضا(ع) اشاره کرد و افزود: بار مالی توسعه مترو تا بهشت رضا(ع) بسیار بالاست. در حال حاضر ساخت هر کیلومتر خط مترو در مشهد ۲‌هزار میلیارد تومان هزینه دارد. با این شرایط مالی، تأکیدمان بر اولویت دادن اعتبارات به خطوط در دست ساخت است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
0
0
سلام علیکم
جمعیت زیادی در جاده کارخانه سیمان، قرقی و شهرک مهرگان وجود دارد و از طرفی هم ترافک زیادی در این راه وجود دارد، در صورت امکان مسوولین محترم اگر خطوط مترو را تا این مناطق امتداد دهند ممنون میشویم چون مسافران زیادی وجود دارد. ضمن اینکه از دو سمت امکان امتداد خط مترو وجود دارد، هم از طرف طبرسی و هم از طرف مهر مادر ( خواجه ربیع ) با تشکر .
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->