بهینه‌سازی سینما فرهنگ برای میزبانی در فیلم فجر ۴۳ «کافه این» در شبکه «تماشا» تماشایی می‌شود اکران‌های محرم از انحصار غیرمتخصصان خارج شد دوبال پرواز زبان فارسی پخش «منو ترک نکن» سریال خارجی جنایی جدید، از فردا شب (۵ مرداد ۱۴۰۳) جزییات برنامه محسن شریفیان برای موسیقی ایران و عمان در مسقط از کتاب شعر «دیو و دیوانگی»، اثر محمدباقر کلاهی‌ اهری، رونمایی می‌شود «درون بیرون ۲» پرفروش‌ترین انیمیشن تاریخ سینما شد «قفس» روی صحنه «شمایل» می‌رود + زمان اجرا بازدید «پیمان جبلی» از پشت صحنه سریال «طوبی» صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ فیلم‌های سینمایی آخر هفته تلویزیون (۴ و ۵ مرداد ۱۴۰۳) + زمان پخش کتاب «مناقشه قره باغ، از آغاز تا پایان» منتشر شد دومین جشنواره سرود فجر بسیج خراسان رضوی برگزیدگان خود را شناخت  رونمایی از ۸ بازی قرآنی در مشهد (۳ مرداد ۱۴۰۳) مستند‌های ورزشی در شبکه امید + زمان پخش رئیس هیات انتخاب و داوران جشنواره فیلم‌های ورزشی مشخص شد
سرخط خبرها

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: ایجاد دبیرخانه پیوست رسانه‌ای را به فال نیک می‌گیریم+ فیلم

  • کد خبر: ۲۰۹۵۱۶
  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۲
معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: ایجاد دبیرخانه پیوست رسانه‌ای را به فال نیک می‌گیریم+ فیلم
معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ابتکار عملی در خراسان رضوی برای ایجاد و تأسیس دبیرخانه پیوست رسانه‌ای روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی در خراسان رضوی را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم این روند در تمام استان‌ها به جریان بیفتد.

به گزارش شهرآرانیوز، فرشاد مهدی‌پور در حاشیه نشست رونمایی و تشریح سند پیوست رسانه‌ای فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی استان خراسان رضوی اظهار کرد: پیوست رسانه‌ای یک تکلیف یا اقدام صرفا دولتی یا حکومتی نیست. ما برای همه رویدادها، پویش‌ها و موضوعاتی که پیش می‌آید نیازمند پیوست رسانه‌ای هستیم. 

وی افزود: همه رویدادها، موضوعات و موقعیت‌های که پیش روی ماست نه تنها به یک پیوست احتیاج دارد بلکه نیاز به ماهیت رسانه‌ای نیز دارد و نمی‌توان رسانه را از آن جدا کرد و بعد انتظار داشت که درراستای اغنا، توانا شدن و آگاهی افکار عمومی توفیقی حاصل شود.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به این موضوع که پیوست رسانه‌ای این کارکرد مهم را دارد و همه موضوعات را باید در چارچوب آن جهت داد، ادامه داد: در حوزه اجرا و  عملیات با توجه به نیازمندهایی که در افکار عمومی وجود دارد و همچنین سوالات و ابهامات پیش رو باید نظام و چارچوبی را برای اقدامات پیش‌بینی کرد. 

مهدی‌پور خاطرنشان کرد: ابتکار عملی که در خراسان رضوی برای ایجاد و تأسیس دبیرخانه انجام شده را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم این روند در تمام استان‌ها به جریان بیفتد. البته موضوع پیوست رسانه موضوع جدید نیست و بیش از هفت سال است که در کشور در مورد آن صحبت می‌شود.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکید ایشان به استفاده از پیوست رسانه‌ای، ادامه داد: اقدامات باید در راستای پیوست رسانه‌ای انجام شود. امید داریم این پیوست نیز به درستی نوشته و اجرا شود و بتواند باعث آگاهی افراد عمومی شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->