سرخط خبرها

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: ایجاد دبیرخانه پیوست رسانه‌ای را به فال نیک می‌گیریم+ فیلم

  • کد خبر: ۲۰۹۵۱۶
  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۲
معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: ایجاد دبیرخانه پیوست رسانه‌ای را به فال نیک می‌گیریم+ فیلم
معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ابتکار عملی در خراسان رضوی برای ایجاد و تأسیس دبیرخانه پیوست رسانه‌ای روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی در خراسان رضوی را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم این روند در تمام استان‌ها به جریان بیفتد.

به گزارش شهرآرانیوز، فرشاد مهدی‌پور در حاشیه نشست رونمایی و تشریح سند پیوست رسانه‌ای فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی استان خراسان رضوی اظهار کرد: پیوست رسانه‌ای یک تکلیف یا اقدام صرفا دولتی یا حکومتی نیست. ما برای همه رویدادها، پویش‌ها و موضوعاتی که پیش می‌آید نیازمند پیوست رسانه‌ای هستیم. 

وی افزود: همه رویدادها، موضوعات و موقعیت‌های که پیش روی ماست نه تنها به یک پیوست احتیاج دارد بلکه نیاز به ماهیت رسانه‌ای نیز دارد و نمی‌توان رسانه را از آن جدا کرد و بعد انتظار داشت که درراستای اغنا، توانا شدن و آگاهی افکار عمومی توفیقی حاصل شود.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به این موضوع که پیوست رسانه‌ای این کارکرد مهم را دارد و همه موضوعات را باید در چارچوب آن جهت داد، ادامه داد: در حوزه اجرا و  عملیات با توجه به نیازمندهایی که در افکار عمومی وجود دارد و همچنین سوالات و ابهامات پیش رو باید نظام و چارچوبی را برای اقدامات پیش‌بینی کرد. 

مهدی‌پور خاطرنشان کرد: ابتکار عملی که در خراسان رضوی برای ایجاد و تأسیس دبیرخانه انجام شده را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم این روند در تمام استان‌ها به جریان بیفتد. البته موضوع پیوست رسانه موضوع جدید نیست و بیش از هفت سال است که در کشور در مورد آن صحبت می‌شود.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکید ایشان به استفاده از پیوست رسانه‌ای، ادامه داد: اقدامات باید در راستای پیوست رسانه‌ای انجام شود. امید داریم این پیوست نیز به درستی نوشته و اجرا شود و بتواند باعث آگاهی افراد عمومی شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->