رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان‌رضوی طی یک سال زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد دستگیری چند سارق با ده‌ها فقره دزدی در مشهد بهترین دمنوشی که از اضافه‌وزن جلوگیری می‌کند مبنای افزایش حقوق بازنشستگان باید اجرای صحیح ماده ۹۶ قانون تامین‌اجتماعی باشد افزایش ۷ درصدی اهدای خون در خراسان رضوی (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری وضعیت متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را شرح می‌دهد
سرخط خبرها

پیش‌بینی بارش باران در خراسان رضوی طی امشب و فردا (۱۳ بهمن ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۰۹۶۰۹
  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳
پیش‌بینی بارش باران در خراسان رضوی طی امشب و فردا (۱۳ بهمن ۱۴۰۲)
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: با افزایش ابر طی امشب و فردا جمعه در اکثر نقاط استان هوا بارانی پیش‎‌بینی می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد غیوری‌خواه در خصوص شرایط جوی خراسان رضوی اظهار کرد: بارش باران در نواحی مستعد با احتمال آبگرفتی معابر و سیلاب در مسیر‌ها خواهد بود و بارش برف در نواحی سردسیر و کوهستانی می‌تواند منجر به کاهش دید افقی ناشی از مه آلود شدن هوا و لغزندگی معابر شود.

وی با بیان این که بارش‌ها طی روز شنبه هفته آینده با شدت کمتری ادامه خواهد داشت ادامه داد: همچنین طی ۲ روز آینده به ویژه شنبه ضمن افزایش سرعت وزش باد در نواحی بادخیز، گاهی وزش باد شدید با احتمال گرد و خاک محلی پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: طی روز‌های آینده ضمن ماندگاری هوای سرد صبحگاهی به ویژه در صبح یکشنبه، در بسیاری از نقاط استان دمای کمینه هوا به زیر صفر خواهد رسید.

غیوری‌خواه افزود: در خصوص نحوه فعالیت این سامانه دیروز چهارشنبه هشدار سطح زرد شماره ۷۵ صادر شده است و هشدار سطح نارنجی شماره ۷۶ امروز صادر می‌شود.

وی با بیان این که هوای سرد تا پایان هفته در خراسان رضوی ماندگار است ادامه داد: طی امروز نیز جوی به نسبت پایدار در استان حاکم است و تنها در برخی نواحی بادخیز گاهی وزش باد شدید با احتمال بروز گرد و خاک محلی وجود دارد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی با بیان این که طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای مشهد بین منفی یک تا ۶ درجه سلسیوس در نوسان بوده است گفت: بیشینه و کمینه دمای هوای امروز مشهد نیز بدون تغییر همان ۶ و منفی یک خواهد بود.

غیوری‌خواه افزود: باخرز با کمینه دمای هوای منفی هفت درجه سلسیوس و شهرستان داورزن با بیشینه دمای هوای ۱۱ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهر‌های خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

وی ادامه داد: همچنین طی این بازه زمانی بیشترین شدت وزش باد در شهرستان تایباد با ۳۲ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->