فرهاد مشیری، هنرمند سرشناس، درگذشت «پلنگ آناتولی» برای شبکه نمایش دوبله شد ادامه پخش «حسینیه تهران» در دهه دوم محرم + زمان پخش پخش فیلم «۱۴۰۸» هافستورم در تلویزیون از امشب (۲۷ تیر ۱۴۰۳) «پیر پسر» لیلا حاتمی و حامد بهداد در ایرلند برگزیده شد فراخوان جشنواره مشترک نقاشان ایران و روسیه اعلام شد معرفی کتاب | درباره کتاب «پنداشت تربیت» اثر جودیت ریچ هریس درباره نقش «جانی دپ» در فیلم «کارناوال در پایان روزها» نقاشی‌های خیره‌کننده از زندگی روزمره مردم در مقبره چینی + عکس پروژه مسکن هنرمندان چه زمانی به بهره‌برداری می‌رسد؟ وزیر ارشاد: حداکثر حمایت از هنرمندان ممنوع الکار انجام شده است | جایی که هنرمندان خطا کردند، هم حمایت کردیم توضیحات دبیر شورای صنفی نمایش درباره ابهامات آیین‌نامه اکران سال ۱۴۰۳ | از دعوا بر سر اکران ۱۰ فیلم کمدی تا اجبار در دادن حق وتو غلبه بازار بر هنر، کتیبه نویسی را از عیار انداخته است رئالیتی شوی «شکارچی» از شبکه خانگی + جزئیات «زینب (س) اسیری رفت و ما بر جای بودیم» | کم‌توجهی به زنان کربلا و بانوان دفاع مقدس در ادبیات فارسی آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره نانو و رسانه ۱۴۰۳+ جزئیات
سرخط خبرها

معرفی فیلم تابستان همان سال اثر محمود کلاری+عکس، بازیگران و خلاصه داستان

  • کد خبر: ۲۱۰۲۸۸
  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴
معرفی فیلم تابستان همان سال اثر محمود کلاری+عکس، بازیگران و خلاصه داستان
تابستان همان‌سال، سینمایی است که بر اساس تجربه ۴۰ ساله کارگردان این فیلم یعنی محمود کلاری ساخته شده و در جشنواره فجر ۴۲ به عنوان شرکت کننده حاضر است.

به گزارش شهرآرانیوز، فیلم تابستان همان سال که به گفته محمود کلاری کارگردان فیلم، بر اساس تجربه فردی ۴۰ ساله‌اش نوشته شده، از شرکت‌کنندگان جشنواره فجر ۲۱ است. به همین بهانه به معرفی این فیلم خواهیم پرداخت.

معرفی فیلم تابستان همان سال اثر محمود کلاری+عکس، بازیگران و خلاصه داستان

محمود کلاری درمورد فیلم‌اش می‌گوید: روزگاری من عکاس بودم و حالا اینجا پشت میز در مقام کارگردان هستم، پیش از هرچیز برای صدای بسیار بسیار بد فیلم عذرخواهی می‌کنم، تلاش کردیم درست شود، اما موفق نشدیم تا صدای بهتری در این سالن داشته باشیم. امروز روز دوم نمایش فیلم‌ها در این سالن است و امیدوارم مجریان این جشنواره نظمی به نمایش‌ها دهند تا فیلم‌ها بهتر دیده شود. این همه فستیوال در دنیا دیده ام و تجربه آن‌ها می‌گوید فیلم که شروع می‌شود در‌ها بسته می‌شود و کسی اجازه ورود ندارد.

معرفی فیلم تابستان همان سال اثر محمود کلاری+عکس، بازیگران و خلاصه داستان

 کارگردان به صورت رسمی درمورد خلاصه داستان فیلم گفته است:

چه بسیار از عقوبت‌های افزون
که گشتش لغزش خردی بهانه
نیما یوشیج

عطای ۷ ساله را پیش یک رمالِ آینه‌بین می‌برند تا طی مراسمی دزد طلا‌های عمه‌اش را در آینه شناسایی کند، عطا که هیچ تصوری از سرانجام آنچه در آن شرایط بر زبان می‌آورد ندارد، برای رهایی از آن وضعیت، هر آنچه از تعاریف عمه‌اش درباره‌ی شک و تردید او نسبت به دزدی داوود پسر عمه دیگرش شنیده را بازگو می‌کند، غافل از آنکه این دروغ موجب عقوبتی دوراز انتظار برای کل خانواده می‌شود.

بازیگران

علی شادمان، فریبا نادری، سمیرا حسن پور، رویا جاوید نیا، مهرو نونهالی و با حضور صابر ابر، پژمان بازغی، نسیم ادبی، رایان سرلک، رونیکا بهرام زاده و با هنرمندی مهران مدیری بازیگران فیلم تابستان همان سال هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->