پرونده قضایی برای عوامل سریال افعی تهران تشکیل شد اقامه نمازجماعت به امامت یک خانم روی آنتن شبکه سه رفت + عکس پخش سریال «مولانا» در شبکه نمایش خانگی نمایشگاه «نگاره‌های ماندگار» در موزه بزرگ خراسان | سیر روح در عالم معنا «زیبا صدایم کن» رسول صدرعاملی کلید خورد شعر همان عشق، همان زندگی | درباره مهرداد اوستا، شاعر غزل‌های خیال‌انگیز محمدرضا فروتن و میترا حجار با «نیلگون» در راه سینما آخرین نشانه‌های نمک نورالدین | نگاهی به فصل پنجم سریال «نون خ»، ساخته سعید آقاخانی کارگردان نمایش «کلنل»: بزنگاه‌های تاریخی ما، زمینه ساز  تولید آثار هنری است آواز پرنده‌های صبح فروش حیرت انگیز «گارفیلد» در اولین هفته اکران «سمرقند»، برای خانواده بزرگ فارسی زبانان | کتاب تازه شاعر خراسانی در نمایشگاه کتاب تهران پایان فیلمبرداری فیلم سینمایی «برج آخر» اثر سوفیا موسویان صفحه نخست روزنامه‌های کشور - دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ آلبوم «عشق ناباور» در راه بازار موسیقی کنسرت‌های پاپ اردیبهشت ۱۴۰۳ + زمان و مکان تأکید هیئت رسانه‌ای ایران و عراق بر انعقاد «تفاهم‌نامه همکاری» و تشکیل «شورای رسانه‌ای مشترک» + آلبوم تصاویر برنارد هیل بازیگر «ارباب حلقه ها» و «تایتانیک» درگذشت + بیوگرافی
سرخط خبرها

معرفی انیمیشن «ساعت جادویی» به کارگردانی محمدعلی بصیری نیک+ خلاصه داستان و عکس

  • کد خبر: ۲۱۰۳۳۱
  • ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۷
معرفی انیمیشن «ساعت جادویی» به کارگردانی محمدعلی بصیری نیک+ خلاصه داستان و عکس
انیمیشن ساعت جادویی (سفر به تاریکی) به کارگردانی محمدعلی بصیری نیک، یکی از انیمیشن‌های سینمایی است که امسال در چهل و دومین دوره جشنواره فجر اکران می‌شود؛ به همین بهانه این انیمیشن را بررسی خواهیم کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ این انیمیشن از جایی آغاز می‌شود که یک پسر بچه به واسطه هدیه‌ای که از پدر بزرگ خود دریافت می‌کند، موفق به سفر در زمان می‌شود و به دوران کودکی مادربزرگ خود می‌رود.

معرفی انیمیشن «ساعت جادویی» به کارگردانی محمدعلی بصیری نیک+عکس

انیمیشن ساعت جادویی (سفر به تاریکی) به کارگردانی محمدعلی بصیری نیک، یکی از انیمیشن‌های سینمایی است که امسال در چهل و دومین دوره جشنواره فجر اکران می‌شود. این انیمیشن سینمایی با مخاطب کودک و نوجوان از تولیدات حسینیه هنر بوده و محصولی از مدرسه سینمایی اندیشه و هنر که به نام ماه شناخته می‌شود؛ می‌باشد. این اثر که پیش از این در جشنواره فیلم کودک و نوجوان رونمایی شده؛ انیمیشن در روز پانزدهم بهمن، یکشنبه، در چهارمین سانس خانه جشنواره یعنی برج میلاد نمایش داده خواهد شد. در ادامه قصد داریم شما را بیشتر با داستان و عوامل انیمیشن ساعت جادویی (سفر به تاریکی) آشنا کنیم و نگاه کوتاهی به رزومه کارگردان این اثر داشته‎ باشیم.

معرفی انیمیشن «ساعت جادویی» به کارگردانی محمدعلی بصیری نیک+عکس

خلاصه داستان انیمیشن

داستان انیمیشن «ساعت جادویی (سفر به تاریکی)» که برای مخاطب ۹ تا ۱۵ ساله مناسب است؛ درباره سفر در زمان است. ماجرای این انیمیشن سینمایی از آن‌جا شروع می‌شود که پسربچه‌ای از پدربزرگ خود یک هدیه دریافت می‌کند. با استفاده از این هدیه، او در زمان سفر می‌کند و به گذشته می‌رود.

معرفی انیمیشن «ساعت جادویی» به کارگردانی محمدعلی بصیری نیک+عکس

با رفتن به گذشته، او می‌تواند کودکی مادربزرگ خود را ببیند. در آن‌جا، او با حرفه‌ای به نام نمدمالی که در زمان قدیم در ایران رونق بسیاری داشته و مرسوم بوده‌است؛ آشنا می‌شود. سفر او به طور اتفاقی با قیام گوهرشاد هم‌زمان می‌شود. در انیمیشن «ساعت جادویی» اشاره‌هایی به فرهنگ، پوشش، تاریخ و سنت‌های ایرانی می‌شود که در یک فضای کودکانه و شاد نشان داده می‌شوند.

معرفی انیمیشن «ساعت جادویی» به کارگردانی محمدعلی بصیری نیک+عکس

درباره کارگردان

کارگردانی انیمیشن سینمایی «ساعت جادویی (سفر به تاریکی)» توسط  محمدعلی بصیری نیک انجام شده است. این هنرمند جوان متولد ۱۳۷۰ است و مدرک کارشناسی کارگردانی انیمیشن دارد. وی کارگردانی انیمیشن «زمستان بود» را نیز بر عهده داشته است و انیمیشن سینمایی «ساعت جادویی» دومین همکاری او با محمد مهدی نخعی راد محسوب می‌شود که پیش از این توانسته جایزه گوهرشاد را در بخش ویژه جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان به خود اختصاص دهد و یکی از گزینه‌های اصلی اکران در تعطیلات نوروز سال آینده خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->