استقلال بدون هوادارانش جشن قهرمانی می‌گیرد؟ استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ اعتراض کرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام در لیگ انگلیس | گام محکم توپچی‌ها برای قهرمانی فوتسال ایران تمام جوایز فنی را درو کرد روز جذاب فوتبال: دختران هم قهرمان شدند برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد آغاز طرح استعداد یابی نوجوانان ایران بدون انتخاب سرمربی تیم نوجوانان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند در جام ملت‌های آسیا | طلای قهرمانی به نام ایران ضرب شد برگزاری نشست هیئت‌مدیره استقلال | شهریاری نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج‌فارس در استقلال استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سخندان: مسئولان استان برای نجات فوتبال خراسان رضوی پای کار بیایند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی
سرخط خبرها

شاهرخ بیانی: قلعه‌نویی ترسو نیست

  • کد خبر: ۲۱۰۴۱۱
  • ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳
شاهرخ بیانی: قلعه‌نویی ترسو نیست
شاهرخ بیانی معتقد است که با برتری مقابل ژاپن شانس ایران برای رسیدن به قهرمانی زیاد شده است. او قلعه‌نویی را هم یک مربی جسور نامید.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، شاهرخ بیانی معتقد است که شانس ایران برای رسیدن به قهرمانی با بردن ژاپن زیاد شده است: «شانس قهرمانی ایران زیاد شد و قطر تیمی نیست که بخواهد مثل ژاپن و کره جنوبی بازی کند. ازبکستان در دیدار با قطر بهتر بازی کرد و اگر این تیم بالا می‌آمد کار ما سخت‌تر می‌شد، ولی با این حال نباید قطر را دست‌کم بگیریم. روحیه بازیکنان ایرانی به گونه‌ای است که مقابل تیم‌های قوی‌تر با جان و دل بازی می‌کنند، ولی انگار تیم‌های سطح پایین‌تر را دست‌کم می‌گیرند، اتفاقی که در دوران ما هم می‌افتاد. باز هم می‌گویم قطر تیمی نیست که ایران را اذیت کند.»


بیانی تأکید کرد که قلعه‌نویی هرگز مربی ترسویی نیست: «قلعه‌نویی را چندین سال است که می‌شناسم و باید بگویم او مربی ترسویی نیست. آن زمانی هم که بازی می‌کرد اگر گلی می‌خوردیم بچه‌ها را رو به جلو هدایت می‌کرد. قلعه‌نویی فوتبال هجومی را دوست دارد و ترسی از شکست ندارد. در بازی با ژاپن روحیه قلعه‌نویی به نسبت چهار بازی قبلی فرق می‌کرد و می‌دانست باید انرژی زیادی به تیمش بدهد. این بازی برای قلعه‌نویی هم حیثیتی بود و همه چیز او به نسبت بازی‌های قبل متفاوت بود.»

بیانی به صحبت‌های جهانبخش قبل از بازی هم این واکنش را نشان داده است: «صحبت‌های علیرضا جهانبخش قبل از بازی را دیدم که به بازیکنان می‌گفت تاکتیک را رها کنید و به خاطر مردم با قلب‌تان بازی کنید. همین مسأله باعث انتقال انرژی به بازیکنان شده و دوندگی بازیکنان فوق‌العاده بود. وقتی توپ سوم را بگیرید و فشار بیاورید نتیجه‌اش چیزی مثل دیدار با ژاپن می‌شود. محبی و جهانبخش در توپ‌گیری فوق‌العاده بودند و سردار آزمون در غیاب مهدی طارمی بار خط حمله را به دوش کشید. همه بازیکنان با قلب‌شان بازی کردند. مراکش چرا در جام جهانی خوب بازی کرد و یقه تیم‌های بزرگ را گرفت، چون بازیکنان این تیم با قلب‌شان بازی کردند. در بازی ایران- ژاپن یاد مراکش در جام جهانی قطر افتادم.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->