وکیل امیر تتلو: قاضی پس از بررسی اظهارات و نشانه‌های عملی، توبه او را پذیرفت اختتامیه جشنواره ملی ناداستان «سفر در معنا» در مشهد برگزار شد + ویدئو هادی حجازی‌فر، مجری دو پروژه متفاوت می‌شود سینما، پل تازه ارتباطی ایران و ارمنستان سوگل خلیق: سریال «شکارگاه» دشواری هم داشت اما نتیجه ارزشمند بود فصل دوم سریال «دکل» از شبکه چهار پخش خواهد شد «قرار» با حال و هوای حرم مطهر رضوی روی آنتن شبکه تهران می‌رود فراخوان اولین رویداد نمایشنامه‌نویسی «قلم» منتشر شد علی دهکردی: دوران سختی را پشت سر گذاشتیم + عکس «کبوتر امید» از گرشا رضایی منتشر شد کافه شهر | مونولوگی از عشق و قند و خاطره ۱۵  فرهنگ سرای مشهد میزبان اکران فیلم و پویانمایی شده‌اند انتشار فهرست ۱۰۰ فیلم برتر دهه ۱۹۷۰ میلادی سینما با یک فیلم ایرانی ماجرای لغو اجرا‌های نمایش خانه به دوش در مشهد نتفلیکس فیلم هیجان‌انگیز «فرانکنشتاین» را اکران می‌کند طراح لوگوی «۰۰۷» جیمز باند درگذشت رمان «دیوید کاپرفیلد» ترجمه مسعود رجب‌نیا به چاپ سیزدهم رسید آغاز فیلمبرداری فیلم جدید جوئل کوئن در اسکاتلند پخش دوبله فارسی «جاده یخی انتقام» در شبکه نمایش خانگی
سرخط خبرها

۵ چهره ملی رسانه‌ای در نمایشگاه رسانه‌های ایران تجلیل خواهند شد

  • کد خبر: ۲۱۰۴۵۷
  • ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹
۵ چهره ملی رسانه‌ای در نمایشگاه رسانه‌های ایران تجلیل خواهند شد
پنج چهره ملی رسانه‌ای در نمایشگاه رسانه‌های ایران تجلیل می‌شوند.

به گزارش شهرآرانیوز فرشاد مهدی‌پور ـ معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ـ در نشستی که صبح امروز ـ سه‌شنبه ـ ۱۷ بهمن ماه برگزار شد، توضیحاتی را درباره نمایشگاه رسانه‌های ایران اعلام کرد.

او در بخشی از سخنانش از شرکت حدود ۶۰۰ رسانه در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران خبر داد و اینکه فرآیند ثبت‌نام قطعی به‌زودی انجام می‌شود.

توجه به انسان رسانه‌ها و دانش‌بنیان‌های حوزه رسانه

مهدی‌پور با اشاره به توقف بعضی رویداد‌های فرهنگی در دوران کرونا، در این زمینه به نمایشگاه مطبوعات اشاره کرد که حالا پس از ۶ سال با عنوان نمایشگاه رسانه‌های ایران برگزار می‌شود.

معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد از توجه به گروه‌های تولید محتوا و دانش‌بنیان‌های حوزه رسانه و همچنین «انسان رسانه‌ها» و فعالان حوزه خبر در نمایشگاه امسال خبر داد.

راه‌اندازی بخش غزه و حضور چهره‌های رسانه‌ای جهان

راه‌اندازی بخش ویژه «غزه» هم در دستور کار نمایشگاه رسانه‌های ایران است که بر اساس آن نمایندگانی از رسانه‌های مختلف جهان حضور خواهند داشت. همچنین از تعدادی چهره رسانه‌ای خارجی با هدف آموزش برای حضور در نمایشگاه دعوت شده است.

مهدی‌پور گفت: بخش دیگر نمایشگاه، رسانه‌های بین‌الملل است که با توجه به تحولات منطقه و طوفان‌الاقصی غرفه ویژه‌ای به این منظور در نظر گرفته شده و رسانه‌های بین‌المللی از قطر، قطر، ترکیه و همچنین کشور‌های اروپایی حضور پیدا خواهند کرد.

معاون امور رسانه‌ای وزارت ارشاد درباره برگزاری کارگاه‌های تخصصی در جریان نمایشگاه امسال هم چنین اظهار کرد: تعداد قابل توجهی نشست تخصصی با موضوع هوش مصنوعی، سواد رسانه، کتاب‌های رسانه‌ای، اقتصاد رسانه و انتقال تجارب روزنامه‌نگاری در این نمایشگاه پیش‌بینی شده است.

تاثیر نمایشگاه رسانه‌ها بر انتخابات

نمایشگاه رسانه‌های ایران ۱۴۰۲ از ۲۹ بهمن ماه به مدت چهار روز در مصلی تهران آغاز به کار می‌کند و این تاریخ یک هفته مانده به انتخابات است.

بر این اساس در نشست خبری نمایشگاه، پرسشی درباره تاثیر نمایشگاه رسانه‌های ایران بر حضور و مشارکت مردم در انتخابات پیش‌رو پرسیده شد که مهدی‌پور چنین پاسخ داد: نمایشگاه رسانه‌ها در برگزاری پرشور انتخابات اثرگذار خواهد بود و به تبادل ایده‌ها و نظر‌ها خواهد انجامید. حوزه‌های رسانه‌ای هم پیش‌بینی لازم را در این زمینه کرده‌اند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->