پرونده قضایی برای عوامل سریال افعی تهران تشکیل شد اقامه نمازجماعت به امامت یک خانم روی آنتن شبکه سه رفت + عکس پخش سریال «مولانا» در شبکه نمایش خانگی نمایشگاه «نگاره‌های ماندگار» در موزه بزرگ خراسان | سیر روح در عالم معنا «زیبا صدایم کن» رسول صدرعاملی کلید خورد شعر همان عشق، همان زندگی | درباره مهرداد اوستا، شاعر غزل‌های خیال‌انگیز محمدرضا فروتن و میترا حجار با «نیلگون» در راه سینما آخرین نشانه‌های نمک نورالدین | نگاهی به فصل پنجم سریال «نون خ»، ساخته سعید آقاخانی کارگردان نمایش «کلنل»: بزنگاه‌های تاریخی ما، زمینه ساز  تولید آثار هنری است آواز پرنده‌های صبح فروش حیرت انگیز «گارفیلد» در اولین هفته اکران «سمرقند»، برای خانواده بزرگ فارسی زبانان | کتاب تازه شاعر خراسانی در نمایشگاه کتاب تهران پایان فیلمبرداری فیلم سینمایی «برج آخر» اثر سوفیا موسویان صفحه نخست روزنامه‌های کشور - دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ آلبوم «عشق ناباور» در راه بازار موسیقی کنسرت‌های پاپ اردیبهشت ۱۴۰۳ + زمان و مکان تأکید هیئت رسانه‌ای ایران و عراق بر انعقاد «تفاهم‌نامه همکاری» و تشکیل «شورای رسانه‌ای مشترک» + آلبوم تصاویر برنارد هیل بازیگر «ارباب حلقه ها» و «تایتانیک» درگذشت + بیوگرافی
سرخط خبرها

معرفی فیلم «قلب رقه» اثر خیرالله تقیانی‌پور + بازیگران، خلاصه داستان و تیزر

  • کد خبر: ۲۱۰۵۵۶
  • ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶
معرفی فیلم «قلب رقه» اثر خیرالله تقیانی‌پور + بازیگران، خلاصه داستان و تیزر
فیلم «قلب رقه» بر اتفاقات چند سال اخیر سوریه متمرکز شده و درباره محور مقاومت و رویداد‌های منحصر به فردی است که در این عرصه اتفاق می‌افتد.

به گزارش شهرآرانیوز، فیلم سینمایی «قلب رقه» به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور و تهیه کنندگی سعید پروینی برای حضور در چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر آماده نمایش شد.

معرفی فیلم «قلب رقه» اثر خیرالله تقیانی‌پور+بازیگران،خلاصه داستان+تیزر

درباره کارگردان

خیراله تقیانی پور نویسنده، بازیگر و کارگردان تئاتر متولد ۱۳۶۲ در کرج است. او تا به حال نمایش‌های زیادی را در تهران و شهرستان‌ها روی صحنه برده و موفق به اخذ جوایز متعددی از جشنواره‌های داخلی تئاتر ایران شده است. از نمایش‌هایی که او تاکنون نویسندگی و کارگردانی کرده است عبارتند از صورت و سیرت ‏، فریاد خاموش خاطره ‏، آخرین پست شب یلدا و... فیلم سینمایی اینجا خانه من است از آثار ایشان است.

معرفی فیلم «قلب رقه» اثر خیرالله تقیانی‌پور+بازیگران،خلاصه داستان+تیزر

 

بازیگران فیلم «قلب رقه»

در «قلب رقه» شهرام حقیقت دوست، شادی مختاری، عبدالرضا نصاری، فرهاد قائمیان، هدایت هاشمی، محمدرضا شریفی‌نیا، مصطفی ساسانی، عامر علی و مهدی شیخ عیسی به ایفای نقش می‌پردازند.

معرفی فیلم «قلب رقه» اثر خیرالله تقیانی‌پور+بازیگران،خلاصه داستان+تیزر

خلاصه داستان

موضوع همانطور که از نام اش پیداست، بر اتفاقات چند سال اخیر سوریه متمرکز شده و درباره محور مقاومت و رویداد‌های منحصر به فردی است که در این عرصه اتفاق می‌افتد. رقه از شهر‌های کشور سوریه و مرکز استان رقه است که در شمال شرقی سوریه و در ساحل فرات قرار دارد. رقه به مدت تقریباً ۴ سال (از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷) پایتخت داعش بوده‌است.

تیزر فیلم «قلب رقه» را اینجا بینید:

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->