ادامه عملیات‌های گردان‌های قسام در ۲۲۴ امین روز جنگ شهادت یکی از فرماندهان گردان جنین در حمله هوایی رژیم صهیونیستی ویدئو | اعتراف بی بی سی به ناتوانی گنبد آهنین در رهگیری پهپادهای حزب الله حمله موشکی حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) خانواده سربازان اسرائیلی دست به تظاهرات زدند چهره نزدیک به ابوبکر البغدادی دستگیر شد افتتاح اسکله آمریکا در غزه | حماس:مخالف حضور نظامیان خارجی هستیم ابوعبیده: برای جنگ فرسایشی طولانی مدت آماده هستیم شهادت یکی از فرماندهان حماس در لبنان (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله پهپادی اسرائیل به یک خودرو در مرز لبنان و سوریه + فیلم (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۵ پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی زیر آتش حزب‌الله (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازدید رئیس جمهور از سامانه شبیه‌ساز پل فرماندهی کشتی سازمان ملل: بیش از ۱.۴ میلیون نفر از سودان فرار کرده اند | قحطی در حال نزدیک شدن است لحظه شکار پهپاد آمریکایی بر فراز مأرب یمن + فیلم نفوذ حماس به سرویس‌های جاسوسی اسرائیل بیانیه راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیت‌الله علم‌الهدی: حج، یک سفر معنوی انسان‌ساز و سرآغاز تحول و تعالی است رئیسی از بندر نوشهر بازدید کرد گلایه امام جمعه موقت تهران از مصوبه مجلس برای تعطیلی شنبه‌ها آیت‌الله علم‌الهدی: سیل اخیر یک بحران غافلگیرکننده بود| ابراز تسلیت به خانواده‌های داغدار مشهد و خراسان رضوی
سرخط خبرها

واکنش قطر به تهدیدهای اسرائیل درباره حمله به رفح

  • کد خبر: ۲۱۱۱۴۴
  • ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۴
واکنش قطر به تهدیدهای اسرائیل درباره حمله به رفح
وزارت خارجه قطر تهدیدهای رژیم صهیونیستی مبنی بر یورش به شهر رفح را به شدت محکوم کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، وزارت خارجه قطر با صدور بیانیه‌ای نسبت به تهدیدهای رژیم صهیونیستی در خصوص حمله به رفح واکنش نشان داد.

وزارت خارجه قطر بیان کرد: تهدیدهای اسرائیل در رابطه با یورش به شهر رفح را به شدت محکوم می‌کنیم. ما نسبت به فاجعه بشری در رفح که به پناهگاه صدها هزار آواره مبدل شده است هشدار می‌دهیم.

در ادامه این بیانیه آمده است: از شورای امنیت سازمان ملل متحد می‌خواهیم که با اقدام فوری مانع از حمله اشغالگران به رفح و ارتکاب نسل‌کشی و کشتار جمعی شود.

این نهاد قطری در بیانیه خود اعلام کرد: ما به موجب قانون‌های بین‌المللی و قانون حقوق بشر بین‌الملل خواهان حمایت کامل از غیرنظامیان هستیم.

وزارت خارجه قطر در ادامه تاکید کرد: ما با اقداماتی که با هدف کوچاندن اجباری ملت فلسطین از نوار غزه به انجام می‌رسد مخالفت قطعی داریم.

پیش از نیز عربستان، عراق و اردن نسبت به تهدیدهای رژیم صهیونیستی در مورد حمله به رفح واکنش نشان داده بودند.

وزارت خارجه عربستان در بیانیه خود در این باره اعلام کرد: نسبت به پیامدهای خطرناک یورش و حمله به شهر رفح در نوار غزه که آخرین پناهگاه صدها هزار پناهنده غیرنظامی است که حمله‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی آنها را آواره کرد به شدت هشدار می‌دهیم.

وزارت خارجه اردن نیز درباره حمله نظامی اشغالگران به رفح که شمار زیادی از آوارگان فلسطینی در آن حضور دارند به شدت هشدار داد. در بیانیه وزارت خارجه اردن آمده است: تاکید می‌کنیم که شورای امنیت باید به مسؤولیت خود جهت ممانعت از وخامت اوضاع و برقراری فوری آتش بس عمل کند.

وزارت خارجه عراق نیز با صدور بیانیه‌ای نگرانی شدید این کشور را از اخبار منتشرشده درباره احتمال حمله رژیم صهیونیستی به رفح ابراز کرد.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->