روسیه: تمام رزمایش‌های ناتو را از نزدیک زیر نظر داریم لاپید: همه مقامات مسوول در زمان عملیات طوفان الاقصی باید استعفا دهند تظاهرات هزاران شهرک‌نشین علیه نتانیاهو در تل‌آویو ۲۷ فلسطینی در حمله به منازل فلسطینیان نوار غزه به شهادت رسیدند رسانه عبری: ویدئوی حماس زنده بودن ۲ اسیر در غزه را ثابت کرد حمله ترکیبی حزب‌الله به مقر فرماندهی نظامی صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی وزیر کشور: عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد + فیلم پیام جدید گردان‌های قسام درباره کشته شدن ده‌ها اسیر صهیونیست کرملین: انگلیس مانع توافق آتش‌بس اوکراین شد ایتالیا سفیر روسیه را احضار کرد برهم خوردن سخنرانی سفیر آلمان در پاکستان تصاویر ارتش یمن از لحظه شکار شدن جنگنده آمریکایی + فیلم پلیس آمریکا حدود ۱۰۰ نفر را روز شنبه در دانشگاه نورث ایسترن بازداشت کرد افشای جزئیات توافق شکست‌خورده میان روسیه و اوکراین احتمال اعزام نیرو‌های انگلیسی به غزه بایدن: تا زمان آزادی گروگان‌ها آرام نمی‌گیرم فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی شهادت و زخمی‌شدن شمار دیگری از ساکنان غزه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیت‌الله علم‌الهدی: رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است| ضرورت تسهیل مسیر‌های حمل‌ونقل جاده‌ای برای سفر زائران
سرخط خبرها

بهادری جهرمی: دولت امیدوار است با سرعت بخشیدن به حرکت، قدری از محبت مردم را جبران کند

  • کد خبر: ۲۱۱۲۰۰
  • ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶
بهادری جهرمی: دولت امیدوار است با سرعت بخشیدن به حرکت، قدری از محبت مردم را جبران کند
سخنگوی دولت گفت: دولت در خدمت رسانی به مردم نه تنها خسته نمی‌شود، بلکه با برداشتن بازی از دوش‌مردم، انرژی می‌گیرد و امیدواریم با سرعت بخشیدن به حرکت، قدری از محبت‌های مردم را جبران کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز علی بهادری جهرمی در تجمع پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن در شیراز با بیان اینکه مردم ایران در همه مناسبت‌ها با حضورشان در صحنه، جهان را بهت‌زده و مسئولان را شرمنده می‌کنند، از حضور خانوادگی مردم در راهپیمایی سخن گفت و اظهار داشت: مردم ایران اینگونه مشت به دهان استکبار می‌زنند.

وی با اشاره به اینکه ۴۵ سال از پیروزی انقلاب می‌گذرد و مردم جانانه پای این انقلاب ایستاده‌اند، تصریح کرد: این ملت به جهان ثابت کرده است که ملتی اصیل، ملت حافظ‌ها و سعدی‌ها، شهیدان دوران‌ها و حاج قاسم‌ها هستیم نه ملتی که بماند تا کسی برای او تصمیم بگیرد.

سخنگوی دولت با بیان اینکه ۴۵ سال است که همه دنیا ایستاده‌اند تا این انقلاب را زمین‌گیر کنند، گفت: تمام تلاششان را کردند که ما را در صنعت‌های مختلف از جمله هوافضا دور کنند، اما امروز از قدرت ایران در عرصه‌های مختلف می‌ترسند نه از جغرافیای آن.

بهادری جهرمی با بیان اینکه این مردم نشان می‌دهند که اجازه نمی‌دهند کسی در امورشان دخالت کند، ادامه داد: ما نشان دادیم که تحریم‌ها در ما اثر ندارد و نتیجه ۴۵ سال مقابله ایران با استکبار در دنیا، از بین رفتن هیمنه پوشالی این قدرت‌هاست.

وی گفت: امروز دیگر آبرویی برای آمریکا و اسرائیل نمانده، آن‌ها که سال‌های سال هزینه کردند تا بگویند ما مدافع حقوق بشر هستیم.

سخنگوی دولت افزود: دست تک تک این ملت بوسیدنی است که اینگونه علی‌رغم همه این مشکلات ایستاده‌اند؛ جنگ، ناملایماتی به همراه دارد، اما این ملت نه تنها قامت خم نکردند، بلکه هرساله حضور پرشورتری در مناسبت‌های مختلف دارند، اگر در گذشته فقط در راهپیمایی‌ها شرکت می‌کردند، اما امروز مناسبت‌های مختلف دینی مذهبی و ملی را پرشور برگزار می‌کنند.

بهادری جهرمی با اشاره به اینکه دشمن میخواست با تحریم‌های خود ایران را زمین‌گیر کند، تاکید کرد: امروز ایران در فضا سیر می‌کند و پیشرفت تکنولوژی ایران در دنیا در رده‌های برتر است.

وی با یادآوری اینکه دشمنان به دنیا گفتند کسی با ایران مراوده نداشته باشد، تصریح کرد: امروز در شانگ‌های پذیرفته شدیم و در سخت‌ترین تحریم‌ها و تهدید‌ها در دنیا سربلند کردیم.

سخنگوی دولت با اشاره به پیروزی‌های اخیر غزه در سخت‌ترین شرایط ممکن، تصریح کرد: دیگر فلسطین ترسی از دشمنانش ندارد و غرب دست و پا می‌زند تا آبروی خود را در مقابل جوانان غیور و دست خالی حماس حفظ کند.

بهادری جهرمی اعتماد به مردم به پشتوانه وعده‌های خدا را رمز پیروزی و ایستادگی انقلاب دانست و افزود: با این اتحاد و اعتماد پیش روی جهان ایستادم، هشت سال اعتماد و اتکا به مردم در دفاع مقدس نتیجه‌اش پیروزی و برکت و نعمت برای سالیان سال است و به خاک مالیدن دماغ دشمن، و تجارب دیگری هم در گام اول انقلاب داشتیم.

وی با اشاره به اینکه دولتی که حتی در مقابل مردم خودش هم می‌ایستد و سلاح به رژیم صهیونسیتی ارسال کرده و شفاف از این رژیم غاصب حمایت می‌کند، ادامه داد: نمی‌توان به اینگونه کشور‌ها اعتماد کرد و از موفقیت‌ها و ناموفقیت‌هایش درس گرفته است و با نگاه جدی‌تری پیش می‌رود.

سخنگوی دولت با تاکید بر اینکه مسیر دولت سیزدهم اعتماد و اتکا به مردم برای حل مسائل کشور است، تصریح کرد: دولت می‌داند که مردم پای کار کشورند، پس این دولت عهد کرده که‌ها م و پا به پای مردم باشد و تمام تلاشش را می‌کند و هرآنچه طرح‌های نیمه‌تمام بوده، از زمین بلند کرده است.

بهادری جهرمی با بیان اینکه تنش‌های آبی هم با تلاش خود مردم و حمایت دولت رفع می‌شود، گفت: دولت در خدمت رسانی به مردم نه تنها خسته نمی‌شود، بلکه با برداشتن بازی از دوش‌مردم، انرژی می‌گیرد و امیدواریم با سرعت بخشیدن به حرکت، قدری از محبت‌های مردم را جبران کنیم.

سخنگوی دولت سلام هیئت دولت را به مردم سومین حرم اهل بیت (ع) در ایران رساند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->