تهدید داور بازنشسته فوتبال ایران به قتل!+ عکس عنایتی: باشگاه تصمیم می‌گیرد هفته آخر با استقلال کجا بازی کنیم باشگاه استقلال: با هیچ بازیکنی تمدید نکردیم نکونام: باید هوشیار باشیم پخش زنده بازی الریاض و النصر در لیگ حرفه‌ای عربستان (۳ خرداد ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بوکسور‌های ایران یک قدم تا المپیک تاریخ و ساعت بازی تراکتور و پیکان در هفته بیست و هشتم | مطهری به دنبال جبران مافات در لیگ برتر پنجره نقل و انتقالاتی استقلال باز می‌شود تاریخ و ساعت بازی سپاهان و هوادار در هفته بیست و هشتم | مواریس به دنبال حفظ جایگاه سوم ترکیب احتمالی استقلال برابر نساجی در هفته بیست و هشتم لیگ برتر طارمی رسما در میلان + عکس صحبت‌های اوسمار پیش از دیدار با استقلال خوزستان | بعد از پایان فصل درباره تمدید قرارداد صحبت می‌کنم اوسمار در پرسپولیس ماندنی است باشگاه‌های ورزشی مشهد به‌احترام شهادت رئیس‌جمهور، مشکی‌پوش شدند تراکتور تا پایان فصل مشکی‌پوش شد سقوط والیبال ایران در رنکینگ جهانی برنامه‌های الهلال برای جذب لیائو رقم سقف قرارداد پرسپولیس مشخص شد هانسی فلیک اصلی‌ترین گزینه جانشینی ژاوی استقلال در لیست بعدی چند ملی‌پوش دارد؟
سرخط خبرها

پشیمانی باشگاه استقلال از جدایی منتظر محمد

  • کد خبر: ۲۱۱۳۵۵
  • ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶
پشیمانی باشگاه استقلال از جدایی منتظر محمد
باشگاه استقلال که ابتدای فصل منتظر محمد را به طور قرضی به تیم مس رفسنجان داد، حالا در صدد بازگرداندن این بازیکن است که هنوز موفق نشده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، منتظر محمد، هافبک موفر عراقی که تکنیک قابل توجهی دارد، ابتدای فصل به استقلال پیوست، اما در کمال شگفتی مدیران استقلال این بازیکن را به طور قرضی به باشگاه مس رفسنجان انتقال دادند.

ابتدای فصل گفته شد که نکونام از وضعیت فنی این بازیکن رضایت نداشته و خطیر هم به همین دلیل منتظر محمد را به باشگاه رفسنجانی انتقال داده است. اما حالا گفته می‌شود نکونام به خطیر گفته هرچه زودتر محمد را به استقلال بازگردانند.


دلیل درخواست نکونام درخشش این بازیکن در ترکیب تیم فوتبال مس عنوان شده است، اما باشگاه استقلال تا کنون هرچه تلاش کرده موفق نشده منتظر محمد را به این تیم بازگرداند.

باشگاه استقلال ابتدای فصل منتظر محمد را برای بازی در یک فصل کاری به تیم مس انتقال داده و اکنون طبق قوانین منتظر محمد بازیکن استقلال نیست و باشگاه مس رفسنجان است که باید تکلیف این بازیکن را روشن کند؛ بنابراین تا زمانی که باشگاه رفسنجانی نسبت به انتقال دوباره این بازیکن به باشگاه استقلال موافقت قطعی خود را اعلام نکند، منتظر محمد قادر به بازی برای استقلال نیست و نکونام نیز نمی‌تواند از این بازیکن استفاده کند.

شاید اگر ابتدای فصل سرمربی استقلال با دقت بیشتری این بازیکن را رصد می‌کرد اکنون چنین اتفاقی رخ نمی‌داد و استقلال ناچار نبود که برای داشتن این بازیکن خود را تکاپو بیندازد، اما اشتباهات محاسباتی ابتدای فصل سبب شد تا منتظر محمد به سادگی از کف استقلال رفته و به تیم مس رفسنجان منتقل شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->