ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

پلیس خراسان رضوی: این قاتل فراری را شناسایی کنید + عکس

  • کد خبر: ۲۱۱۳۵۷
  • ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸
پلیس خراسان رضوی: این قاتل فراری را شناسایی کنید + عکس
مرد جوانی که به دنبال بروز اختلافات خانوادگی، همسرش را در یکی از روستا‌های شهرستان تایباد به قتل رسانده است، تحت تعقیب پلیس قرار دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، صبح سوم تیر گذشته بود که دختر خردسال به منزل خواهر بزرگش رفت تا حال وی را جویا شود و مادرش را از سلامتی او مطلع کند چرا که شب قبل اختلافاتی بین «عارفه» و همسرش رخ داده و مادر نه تنها نگران دخترش بود بلکه دلشوره عجیبی داشت، اما هنوز دقایقی از انتظار مادر نگذشته بود که دخترک با چهره‌ای وحشت زده و سراسیمه خود را به مادرش رساند و اشک ریزان از صحنه دلخراشی سخن گفت که لحظاتی قبل مقابل دیدگانش قرار گرفته بود. مادر که با شنیدن این جملات هولناک، دیگر چیزی نمی‌فهمید، هراسان و نگران به سوی منزل دخترش دوید و با حادثه‌ای شوک آور روبه رو شد.

پلیس خراسان رضوی: این قاتل فراری را شناسایی کنید + عکس

«عارفه» درحالی خون آلود گوشه پذیرایی منزل روستایی افتاده بود که صدای گریه‌های پسر ۲ ساله اش نیز به گوش می‌رسید. لحظاتی بعد با فریاد‌های زن جوان، برخی از اهالی روستای محسن آباد از خانه هایشان بیرون آمدند و ماجرا را به پاسگاه انتظامی اطلاع دادند. طولی نکشید که پرونده جنایی روی میز قاضی حجت صدیقی (بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی وانقلاب تایباد) قرارگرفت و بدین ترتیب گروهی از کارآگاهان کارآزموده پلیس آگاهی به سرپرستی سرگرد شیخی (رئیس پلیس آگاهی تایباد) عازم محل وقوع جنایت شدند و درکنار مقام قضایی تحقیقات گسترده‌ای را آغاز کردند.

بررسی‌های مقدماتی نشان می‌داد که زن ۲۱ ساله (مقتول) هدف ضربات متعدد کارد قرار گرفته و جان خود را از دست داده است، اما از «حسن زاروزایی» (همسر مقتول) خبری نبود. تحقیقات بیشتر مشخص کرد که زوج جوان مدتی قبل به تهران مسافرت کرده بودند، اما بعد از بازگشت از سفر اختلافات خانوادگی بین آن‌ها شدت گرفت تا حدی که دامنه این اختلافات خانواده‌های آنان را نیز نگران کرد به گونه‌ای که حتی از احتمال یک درگیری وحشتناک بین زوج جوان تردیدی نداشتند، اما با اصرار و اطمینان «حسن» هرکدام از خانواده‌های این زوج به خانه خودشان بازگشتند تا این که صبح هنگام با صحنه‌ای هولناک روبه رو شدند.

ادامه بررسی‌ها نشان داد: «حسن زاروزایی فرزند حمزه» پس از قتل همسرش سوار بر پراید به مکان نامعلومی گریخته است. چند روز بعد با رد زنی‌های اطلاعاتی، خودروی متهم به قتل در حالی کشف شد که قاضی صدیقی دستورات ویژه و محرمانه‌ای را برای شناسایی مخفیگاه متهم فراری صادر کرده بود. براساس دستور بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی وانقلاب تایباد، تصویربدون پوشش متهم به قتل فراری در روزنامه خراسان منتشر شده است تا کسانی که از محل اختفای وی اطلاعی دارند، مراتب را با تلفن‌های ۱۱۰، ۰۹۳۶۱۷۲۲۱۰۰ یا ۰۵۱۵۴۵۲۳۶۰۳ پلیس آگاهی درمیان بگذارند.

مقام قضایی همچنین به افرادی که در فرار متهم نقشی دارند نیز هشدار داد:همه کسانی که به اختفای متهم به قتل فراری کمک کنند به اشد مجازات‌های قانونی محکوم خواهند شد.

منبع: خراسان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->