واکنش عربستان به گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر غزه رسانه‌های صهیونیستی: ارتش اسرائیل در حال آماده شدن برای حمله به رفح است هشدار مصر درباره حمله زمینی اسرائیل به رفح آمریکا دو شرکت و چهار فرد را به اتهام فعالیت‌های سایبری از سوی سپاه تحریم کرد ادامه تظاهرات علیه نتانیاهو در دویستمین روز جنگ علیه غزه ادامه تظاهرات علیه نتانیاهو در دویستمین روز جنگ علیه غزه (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله موشکی از لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارتش رژیم صهیونیستی دستور تخلیه جدید در شمال غزه را صادر کرد حمله موشکی ایران معادلات آمریکا و غرب را تغییر داد دستیار نماینده پارلمان اروپا به اتهام جاسوسی برای چین تعلیق شد تداوم عملیات‌های مقاومت فلسطین در غزه (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت مدرک دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیسی اعطا شد فشار آلمان بر آمریکا برای ارسال پاتریوت به اوکراین جزئیات طرح جنجالی دولت انگلیس برای اخراج پناهجویان پایگاه‌های اشغالگران اسرائیلی زیر آتش سنگین حزب‌الله (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) روز تحلیف پوتین مشخص شد ابوعبیده: پاسخ ایران به اسرائیل قواعد جدیدی را وضع کرد | اسرائیل در شن‌های غزه گیر افتاده است جمعی از کارگران فردا چهارشنبه (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند اوضاع وحشتناک اسیران غزه به روایت آزاده فلسطینی
سرخط خبرها

ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا از اقدامات نیروهای مسلح قدردانی کرد

  • کد خبر: ۲۱۱۶۰
  • ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا از اقدامات نیروهای مسلح قدردانی کرد
ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا با صدور اطلاعیه‌ای با اشاره به همراهی ستاد کل نیروهای مسلح از ابتدای تشکیل ستاد ملی، از اقدامات قرارگاه بهداشتی و درمانی نیروهای مسلح قدردانی کرد.
به گزارش شهرآرانیوز، در این اطلاعیه آمده است:

«۱. فرمان هوشمندانه و دلگرم‌کننده مقام معظم رهبری در خصوص تشکیل قرارگاه بهداشتی و درمانی نیرو‌های مسلح در استمرار همراهی‌های همه جانبه نیرو‌های مسلح با ستاد ملی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا، ضمن افزایش سرعت و ظرفیت خدمت رسانی به مردم به بسیج کامل امکانات کشور برای ریشه‌کن کردن این بیماری کمک خواهد کرد.

۲. اقدامات این قرارگاه با محوریت کامل ستاد ملی و هماهنگی با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و در راستای تسهیل و ارتقای خدمت‌رسانی در اقصی نقاط کشور و بهره گیری از همه ظرفیت‌های موجود در کشور برای پیشگیری از ابتلا و درمان مبتلایان به میزان حداکثری است. همراهی ستاد کل نیرو‌های مسلح علاوه بر افزایش ظرفیت مراکز درمانی، به فرایند‌های پیشگیری، شناسایی و مراقبت نیز کمک شایانی خواهد کرد.

۳. موضوع اعمال محدودیت و کاهش ترددها، سفر‌های شهری، بین شهری و کاهش تجمعات غیرضروری، همچنان با درخواست وزارت بهداشت و درمان و با تصویب ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا صورت خواهد گرفت.»
منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->