فیلم | تیراندازی به ترامپ در یک برنامه انتخاباتی | ترور ناموفق ترامپ کنایه مقام حماس به نتانیاهو درباره خبر ساختگی ترور فرمانده قسام عربستان و قطر جنایت «المواصی» را محکوم کردند واکنش نتانیاهو به جنایت اسرائیل در خان‌یونس و خبر ترور محمد الضیف حزب‌الله برای نخستین بار از پهپاد‌های «شاهد ۱۰۱» استفاده کرده است روسیه یک پهپاد دیگر بر فراز «بلگورود» را منهدم کرد ارتش تایوان پس از رزمایش موشکی چین به حالت آماده باش درآمد تظاهرات گسترده محکومیت جنایت «المواصی» در برلین و میلان + فیلم اردوغان: پ.ک.ک در عراق و سوریه محاصره شده است انصارالله یمن خواستار مواخذه و تعقیب سران رژیم صهیونیستی شد تشکیلات خودگردان فلسطین: آمریکا مسئول جنایت‌های رژیم صهیونیستی است واکنش وزارت خارجه به شلیک موشک به اردوگاه‌های پناهندگان غزه توسط اسرائیل بازتاب پیام رئیس جمهور منتخب در سی ان ان | پزشکیان: کشورهای اروپائی از همه ۱۱ تعهدشان سرپیچی کردند ارسال ‌فهرست ‌۱۲۰ ‌تروریست‌ برای استرداد از عراق ناصر کنعانی: کشورهای بریکس با دروغ‌پراکنی‌های غرب مقابله می‌کنند دستور مخبر درباره ضرورت اجرای همه مصوبات ستاد مرکزی اربعین سوریه برای عادی‌سازی روابط با ترکیه شرط گذاشت روسیه خواهان بازگشت غرب به توافق هسته‌ای ایران شد جهاد اسلامی: نتانیاهو به دنبال اخراج فلسطینیان از غزه و کرانه باختری است اردوغان: به‌زودی عملیات در شمال عراق را تکمیل خواهیم کرد
سرخط خبرها

تظاهرات خانواده اسیران اسرائیلی مقابل دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی + فیلم

  • کد خبر: ۲۱۱۹۱۲
  • ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۸
تظاهرات خانواده اسیران اسرائیلی مقابل دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی + فیلم
منابع خبری رژیم صهیونیستی چهارشنبه شب از تداوم تجمع خانواده های اسرای اسراییل در محل اقامت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم در تل آویو خبر داده اند.

به گزارش شهرآرانیوز،شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی در این باره افزود: معترضان در منطقه "کریا" در تل آویو تظاهرات کرده و خواهان آزادی اسیران رژیم صهیونیستی شدند.

آنها پلاکاردهایی در محکومیت انجام نشدن تبادل اسیر میان رژیم صهیونیستی و حماس با خود حمل می کردند.

این تظاهرات به دنبال آن صورت می گیرد که منابع رسمی ل آویو گفتند که مذاکرات برای آزادی اسیران صهیونیستی تاکنون راه به جایی نبرده است.

رسانه‌های صهیونیستی سه‌شنبه شب از پایان مذاکرات قاهره برای دستیابی به توافق آتش‌بس در غزه و بازگشت هیات رژیم صهیونیستی به تل‌آویو خبر دادند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد، مذاکرات قاهره پایان یافته و هیات رژیم صهیونیستی در حال بازگشت به تل آویو است.

کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش داد، هیات اسرائیلی به ریاست رئیس موساد بدون هیچ نشانه‌ای از پیشرفت قاهره را ترک کرده است.

از سوی دیگر شبکه العربیه به نقل از یک منبع آگاه گزارش داد، دور کنونی مذاکرات در قاهره در مورد آتش‌بس در غزه ۲ یا سه روز طول خواهد کشید.

در همین رابطه کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی به نقل از یک مقام صهیونیستی گزارش داد، شرکت هیات اسرائیلی در مذاکرات قاهره در پاسخ به درخواست جو بایدن رئیس جمهور آمریکا انجام شده است.

بر اساس این گزارش، اختلاف بین سران سیاسی و امنیتی رژیم صهیونیستی پیش از رفتن هیات این رژیم به قاهره وجود داشت و همین امر باعث شد ژنرال نیتزان آلون در فلسطین اشغالی بماند و در مذاکرات شرکت نکند.

پیشتر یک دور آتش بس مؤقت میان رژیم صهیونیستی و حماس با میانجی گری قطر، مصر و آمریکا اجرایی شد. این آتش‌بس پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ برابر با ۲۴ نوامبر ۲۰۲۳، به مدت چهار روز برقرار شد.

این آتش‌بس موقت پس از سه روز تمدید، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر برابر با اول دسامبر ۲۰۲۳، به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->