سرخط خبرها

تعداد مخاطبان سینما‌های خراسان رضوی در ۱۱ ماه سال ۱۴۰۲ چقدر بود؟

  • کد خبر: ۲۱۲۸۹۳
  • ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶
تعداد مخاطبان سینما‌های خراسان رضوی در ۱۱ ماه سال ۱۴۰۲ چقدر بود؟
رئیس گروه امور سینمایی، سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از افزایش ۱۰۰ درصدی مخاطبان سینما‌های استان در ۱۱ ماه سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز سوسن محمدزاده در مورد تعداد مخاطبان سینما‌های خراسان رضوی در ۱۱ ماه امسال، گفت: از ابتدای فروردین تا پایان ۳۰ بهمن ماه، ۵۵ فیلم اکران‌شده در سینما‌های خراسان رضوی بیش از ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر مخاطب داشته است.

وی با اشاره به افزایش ۱۰۰ درصدی مخاطبان سینما در خراسان رضوی در ۱۱ ماه امسال نسبت به وضعیت مشابه در سال گذشته، بیان کرد: در ۱۱ ماه سال گذشته، ۴۷ فیلم روی پرده در سینما‌های خراسان رضوی بیش از یک میلیون و ۶۷۰ هزار نفر مخاطب داشت.

رئیس گروه امور سینمایی، سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در خصوص کل فروش فیلم‌های اکران‌شده در ۱۱ ماه امسال، گفت: ۵۵ فیلم روی پرده در مجموع ۹۲ هزار و ۷۸۳ سانس به فروش رفته که میزان فروش کل را به بیش ۱۳۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان رسانده است.

محمدزاده با اشاره به مقایسه میزان فروش سینما‌های خراسان رضوی نسبت به وضعیت مشابه در سال گذشته، افزود: در ۱۱ ماه سال گذشته ۴۷ فیلم روی پرده بود که در مجموع ۷۱ هزار و ۳۳۱ سانس به فروش رفته که میزان فروش کل را به بیش از ۴۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان رسانده بود.

فیلم‌های «فسیل» با بیش از ۳۱۹ میلیارد تومان، «هتل» با بیش از ۲۶۱ میلیارد تومان، «شهر هرت» با بیش از ۷۷ میلیارد تومان، «هاوایی» با بیش از ۶۶ میلیارد تومان و «بچه زرنگ» با بیش از ۶۰ میلیارد تومان جزو پنج فیلم پرفروش کشور از ابتدای امسال بوده‌اند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->