فروش لباس تاناکورا ۲ واحد صنفی را در مشهد به پلمب کشاند ورود ۱۴ هواپیمای اورهال‌شده به ناوگان حمل‌ونقل هوایی کشور قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (پنجشنبه، ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) نات‌کوین به‌زودی لیست خواهد شد + جزئیات حافظه سازمانی؛ ثبت دانش پنهان جزئیات تازه درباره رقم و زمان واریز مرحله سوم سود سهام عدالت (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) با کمتر از ۲۰ میلیون تومان چه مدل موبایلی می‌توان خرید؟ (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) ساندویچ پانل پشم سنگ چیست و چه کاربردی دارد؟ مبالغ ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون‌تومان برای رهن آپارتمان‌های منطقه سیدی مشهد (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) محمود سیادت: بهار سرمایه‌گذاری در افغانستان از راه رسیده است آیا بازار خودرو به آرامش رسیده است؟ (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) اولین عرضه اولیه سال ۱۴۰۳ در راه بورس ویدئو | چک صیادی را آنلاین نقد کنید تجارت آمریکا و ایران ۲ برابر شد (اردیبهشت ۱۴۰۳) مصوبه مداخله بانک مرکزی برای کنترل نوسانات ارز تمدید شد تخلف خروج بیش از ۲ هزار کیسه آرد از شبکه پخت نان در مشهد سخنگوی صنعت آب کشور: ۵۶۵ میلیارد تومان به تنش آبی مشهد اختصاص داده شده است بورس در سرازیری | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) خرید و فروش دلاری مسکن یعنی خروج ارز از کشور اجاره آپارتمان در آزادشهر مشهد چقدر نقدینگی لازم دارد؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا خرید و فروش طلا مشمول مالیات می‌شود؟ توقف شماره‌گذاری خودروی ایکس ۵۵ پرو تا اطلاع ثانوی به دلیل نقص فنی مگر حقوق نیروی انسانی را با دلار ۶۰ هزار تومانی می‌دهند که می‌خواهند ارز صادراتی خود را بالا بفروشند؟ ربع سکه ۶.۶ میلیون تومان گرانتر است (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) لزوم ایجاد ارزش‌افزوده و جلوگیری از خام‌فروشی در حوزه آجیل و خشکبار استفاده از کارت سوخت شخصی در پمپ‌های بنزین ۴۶ درصد افزایش داشته است
سرخط خبرها

محاسبه یک سر خالی اتوبوس‌ها در ایام نوروز باید در نظر گرفته شود

  • کد خبر: ۲۱۲۹۱۲
  • ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵
محاسبه یک سر خالی اتوبوس‌ها در ایام نوروز باید در نظر گرفته شود
معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: متولی نرخ‌گذاری در پایانه‌های مسافربری و حمل‌ونقل بین شهری، راهداری است که تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده؛ محاسبه یک سر خالی اتوبوس‌ها نیز باید در نظر گرفته شود.

به گزارش شهرآرانیوز، بخشعلی بیاتی قله‌زو در نشست خبری طرح نظارتی ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ که در سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: در یکی، دو سال اخیر هماهنگی بین دستگاه‌های نظارتی در استان ایجاد شده که اتفاق خوبی است؛ زیرا بسیاری از واحد‌های صنفی و صنعتی از تشدد بازرسی‌ها گلایه داشتند.

وی افزود: استفاده از سامانه‌های هوشمند در اختیار صمت از جمله سامانه جامع تجارت و سامانه جامع انبار‌ها از اقدامات مهمی است که دیگر نیازی به کنترل در سطح شهر نیست. از طریق این سامانه‌ها می‌توان رصد و رسوب و انباشت کالا را نظارت کرد.

بیاتی بیان کرد: در زمینه نظارت در حوزه خدمات، اخذ هرگونه مبلغ تحت عنوان حق سرویس توسط رستوران‌ها، اغذیه‌فروشی‌ها، نوشیدنی‌ها و کافه رستوران‌ها ممنوع است. این نوع واحد‌ها نمی‌توانند بر روی کالا‌هایی که توسط واحد‌های تولیدی و صنعتی تولید می‌شود، مالیات دریافت کنند. در زمینه بلیت پرواز‌های داخلی، قیمت افزایش پیدا نکرده و همان نرخ قدیم است. نباید در سطح استان مانند سایر استان‌ها با تشدید نظارت‌ها باعث شویم ایرلاین‌ها پرواز به مقصد مشهد برگزار نکنند.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی ادامه داد: در زمینه واحد‌های اقامتی نیز همراهی لازم را با میراث فرهنگی استان داریم. متولی نرخ‌گذاری در پایانه‌های مسافربری و حمل‌ونقل بین شهری، راهداری است که تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده؛ زیرا ممکن است مسافرت‌ها زودتر اتفاق بیفتد. محاسبه یک سر خالی اتوبوس‌ها نیز باید در نظر گرفته شود. در حوزه پارکینگ‌ها و توقفگاه‌ها هم نظارت‌های خاص خود را در داخل شهر و اماکن زیارتی، گردشگری و تفریحی داریم.

در ادامه هادی مخملی، رئیس اتاق اصناف مشهد اظهار کرد: در خصوص نظارت و بازرسی در بازار طرح‌های ویژه‌ای داریم. طرح ویژه نظارت نوروزی ما سه فاز دارد که فاز یک پیشگیری، فاز دو مجاورین و فاز سه زایران است.

وی اضافه کرد: فاز یک از ۱۵ دی تا ۱۵ بهمن، فاز دو از ۲۰ اسفند تا ۲۵ اسفند و فاز سه از ۲۶ اسفند تا ۲۴ فروردین است. ما نمایشگاه بهاره را نیز با ۱۲ هزار متر مربع فضا در نظر گرفتیم که ۸۶۰۰ متر مربع را واگذار کردیم تا کالا‌های اساسی، کیف و کفش، پوشاک، شیرینی، آجیل و سایر کالا‌های مورد درخواست و تقاضای بازار در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

رئیس اتاق اصناف مشهد عنوان کرد: سه سکوی مستقیم عرضه کالا در حال راه‌اندازی بوده که در رفیعی ۱۶، بین پیروزی ۲۲ و ۲۴ و نبش فلاحی ۲۴ قرار دارد. ۷۵۰ واحد صنفی داریم که نسبت به سال گذشته ۵۰ واحد افزایش دادیم که ۲۰ قلم کالای اساسی را عرضه می‌کنند. زائران و مجاوران می‌توانند واحد صنفی مورد نظر خود را در نرم‌افزار نشان ردیابی کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->