اهمیت حقوق مردم در قبال یکدیگر در کلام وعاظ| هر چه کنی، به خود کنی خیرین سلامت در حوزه خدمات مشاوره‌ای نقش ویژه‌ای دارند انگیزه‌های بحرانی مردم در مراجعه به مراکز کلینیک و مشاوره در مشهد | مشاوره پیش از ازدواج نیازمند فرهنگ سازی است تاریخ منوّرالفکری در ایران (۱) روشن‌فکری دینی از کمبود نگاه تاریخ‌محورانه رنج می‌برد برگزاری جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام‌رضا (ع) مشهد استقبال زائران و مجاوران بارگاه رضوی از نمایشگاه «در آستان بقیع» بازدید رئیس بعثه مقام معظم رهبری از نمایشگاه «در آستان بقیع» افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت پذیرش زائران مددجو در خراسان رضوی به کجا می‌روم آخر؟ بررسی فضیلت امیرالمؤمنین(ع) در حدیث ردالشمس برگزاری نشست تخصصی «وعده صادق» در مشهد مقدس دومین نشست کارگروه ملی امام‌رضا(ع) در مشهد برگزار شد درباره بانویی نیکوکار که بانی روشنایی حرم مطهر رضوی شد شکر نعمت همجواری با امام رئوف (ع) بازخوانی شخصیت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)| نامه‌ای از مسافر مشهد به مسافر ری
سرخط خبرها

«خوب» یک حرف از نام کوچک توست ...

  • کد خبر: ۲۱۳۲۵۷
  • ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴
«خوب» یک حرف از نام کوچک توست ...
تو می‌آیی و ما در گوشی‌های همراهمان خبر آمدنت را برای هم فوروارد می‌کنیم، تو می‌آیی و ما عکست را در شبکه‌های اجتماعی پست و استوری می‌کنیم و قربان صدقه ات می‌رویم.

تو می‌آیی و ما در گوشی‌های همراهمان خبر آمدنت را برای هم فوروارد می‌کنیم، تو می‌آیی و ما عکست را در شبکه‌های اجتماعی پست و استوری می‌کنیم و قربان صدقه ات می‌رویم. تو در تلویزیون‌های رنگارنگ جلو میکروفون‌های رنگارنگ نشست خبری می‌گذاری و با حوصله به همه سؤال‌ها پاسخ تشریحی کامل و مفصل می‌دهی. تو حرف می‌زنی و پدربزرگ‌ها همه خاطره تعریف خواهند کرد که همین سید محاسن مشکی با همان خال روی گونه و مو‌های براق مشکی بار‌ها در مترو و اتوبوس جایش را به زانو درد آن‌ها داده.

تو می‌آیی و مادر بزرگ هایمان با بغض از پر شالشان یک اسکناس در می‌آورند و دور عکست در تلویزیون می‌چرخانند و صدقه می‌دهند، چون بار‌ها شاهد بوده اند که سبد خریدشان را از بازار روز تا در خانه هایشان رسانده ای. تو می‌آیی و همه وزارتخانه‌ها تعطیل خواهند شد، همه تانک‌ها آهن اسقاطی خواهند شد. کارخانه‌های تولید باروت و تی ان تی و نارنجک تغییر کاربری می‌دهند و نیمش مزارع گندم خواهد شد و نیمش باغ‌های سیب و انگور.

آمدنت دیر و زود دارد، ولی سوخت و سوز ندارد. پیرمرد‌های سرخ پوست، پیرزن‌های آفریقایی... مادران فلسطینی و افغانستانی و سوری با تو جلسه اختصاصی خواهند گذاشت نه که عرض حاجتی داشته باشند که فقط تماشایت کنند و از تن صدایت دلشان روشن شود. تو در آمدنت نور داری و برکت و آشتی.

همه قاصدک‌های جهان به فرمان تو هستند و حتی اطلسی‌ها هم حق دارند بیایند به کوفه و به مدیر دفترتان از تنگی گلدان هایشان گلایه کنند. آمدنت شق القمر است. آمدنت شعبان را دو نیم می‌کند و این اتفاق شیرینی است. تو می‌آیی و حرف‌های توی قلبمان را حتی قبل از اینکه به لب برسند می‌شنوی و کارگزارانت را مأمور می‌کنی که برآورده سازند.

تو می‌آیی و هیچ بانکی برای هیچ وامی ضامن نمی‌خواهد. هیچ کس برای کارآفرینی نیاز به امضا و تأیید و اجازه هیچ کسی ندارد. تو می‌آیی با قانون‌هایی که خودت وضع کرده‌ای و همه با احترام و افتخار به آن قانون‌ها عمل خواهند کرد. تو تجسم و تجسد همه خوبی و مهر و آرامش و آشتی جهانی. اوضاع جهان را می‌بینید؟ خون از حلق زمین بالا می‌رود. حال جهان خوب نیست. از ما و جوانی مان که گذشت. به خاطر بچه هایمان بیا.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->