پایان مهلت تبلیغات نامزدهای انتخابات در ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه (۷ تیر ۱۴۰۳) مشهد کانون انتخابات در آخرین روز تبلیغات ریاست‌جمهوری + فیلم پیش بینی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ براساس نظرسنجی ایسپا (۶تیر ۱۴۰۳) تقدیر شورای‌عالی اجماع نیروهای انقلاب از قاضی‌زاده هاشمی نامه قاضی‌زاده هاشمی به خانواده شهید رئیسی: باید از شهید مظلوم‌مان دفاع کنیم پورمحمدی: مشارکت بالا به رفع تحریم کمک می‌کند | برای روش مصرف انرژی رفراندوم بگذاریم قاضی‌زاده‌هاشمی انصراف داد (۶ تیر ۱۴۰۳) سپاه امام‌رضا(ع) مردم را به شرکت در انتخابات دعوت کرد هشدار سازمان ملل: گسترش جنگ به لبنان به طور بالقوه آخرالزمانی است مخبر در گفت‌وگو با پوتین: روابط راهبردی تهران-مسکو غیر قابل تغییر است نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری تا چه زمانی می‌توانند انصراف دهند؟ جزئیاتی از موشک هایپرسونیک جدید نیروهای مسلح یمن (۶ تیر ۱۴۰۳) زاکانی در برنامه «بدون تعارف»: آمدم که به دهه ۹۰ برنگردیم + فیلم عملیات مشترک نیروهای مسلح یمن و مقاومت عراق | کشتی رژیم صهیونیستی در بندر حیفا هدف قرار گرفت حمله موشکی مقاومت فلسطین به شهرک صهیونیست‌نشین «العین الثالثه» کاخ سفید: کمک‌های نظامی به تل آویو ادامه دارد اطلاعیه شماره ۶ ستاد انتخابات کشور درباره حضور نماینده کاندیدا‌ها در شعب اخذ رأی‌ قالیباف در اجتماع هواداران خود در مشهد: کشور تاب اختلاف و دعوا و بهانه جویی ندارد| ما سیاست بلدیم، اما کار‌های خلاف انجام نمی‌دهیم+ فیلم و عکس (۶ تیرماه ۱۴۰۳) وعده‌های نامزدهای ریاست‌جمهوری برای بهبود رفاه اجتماعی چیست؟
سرخط خبرها

استاندار خراسان رضوی: مهمترین صحنه حضور مردمی در عرصه سیاسی، انتخابات ۱۱ اسفند است + فیلم

  • کد خبر: ۲۱۳۳۹۱
  • ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵
استاندار خراسان رضوی: مهمترین صحنه حضور مردمی در عرصه سیاسی، انتخابات ۱۱ اسفند است + فیلم
استاندار خراسان رضوی گفت: مهمترین صحنه حضور مردمی در عرصه سیاسی انتخابات ۱۱ اسفند است، به ویژه انتخابات مجلس شورای اسلامی که نمایندگان مردم برای قانون گذاری انتخاب می‌شوند.

یعقوبعلی نظری در حاشیه برگزاری مانور انتخاباتی در ستاد انتخاباتی مشهد در گفت‌وگو با شهرآرانیوز، در خصوص برگزاری مانور انتخابات ۱۴۰۲ مجلس در خراسان رضوی، اظهار کرد: مهمترین صحنه حضور مردمی در عرصه سیاسی انتخابات است به ویژه انتخابات مجلس شورای اسلامی که نمایندگان مردم برای قانون گذاری انتخاب می‌شوند. بدیهی است که برابر قوانین موجود، دستگاه‌های اجرایی در لایه‌های مختلف این امکان را باید برای مردم فراهم کند البته برابر آیین نامه‌ها هرچقدر بیشتر با حضور خود مردم و نقشی که در اجرا مردم لازم است داشته باشند.

وی افزود: در سراسر خراسان رضوی و در حوزه‌های ۱۲ گانه ما باتوجه به رصد‌های مستمر و جلسات پی‌در‌پی که داریم همه چیز آماده است، اما برای اطمینان از همه آن برنامه‌ریزی‌ها و تدارکاتی که در نظر گرفته شده رزمایش‌ها یا مانور‌هایی لازم است که به صورت جامع و جمعی چک شود که آیا همه آن برنامه‌ها و مولفه‌ها در ارتباط با یکدیگر و اصل وجود آن‌ها وجود دارد یا خللی در آن‌ها به وجود نیامده است؟ این مانور‌ها برای این هدف اجرا می‌شود.

استاندار خراسان رضوی رضوی ادامه گفت: امروز از ستاد انتخاباتی مشهد بازدید کردیم که از اینجا این عرصه مهم سیاسی در روز ۱۱ اسفند مدیریت خواهد شد. در لحظه هر اتفاق یا خبر یا نارسایی که ممکن است رخ دهد، اینجا مطلع شده، تصمیم گیری و جبران می‌کنند یا اینکه از وضعیت مطمئن می‌شوند که همه چیز در مسیر تنظیم شده خود پیش خواهد رفت.

نظری در خصوص برگزاری مانور‌های انتخاباتی طی هفته آینده، عنوان کرد: طی هفته آینده ممکن است مانور‌های دیگری برای اطمینان بیشتر در همه حوزه‌های انتخابیه برگزار شود و در نهایتِ آمادگی، مسئولین مربوطه این عملیات سیاسی را آغاز خواهند کرد.

وی در خصوص ممهور کردن شناسنامه در روز انتخابات، بیان کرد: نیاز به ممهور کردن شناسنامه نیست و دستگاه‌های تشخیص هویت در شعب مستقر هستند، توسط این دستگاه‌ها هویت افراد مشخص و می‌توانند در ادامه فرایند اخذ رای قرار بگیرند. ۵ مدارک هویتی برای شرکت در انتخابات معتبر است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->