اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت میزان جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد رهبر ارکستر ملی موسیقی اصفهان درگذشت + علت فوت ویژه برنامه‌های تلویزیون برای روز معلم + زمان پخش تصویر سعید آقاخانی پس از آسیب‌دیدگی در پشت‌صحنه سریال «نون خ ۵» + عکس داوری هیئت ۷ نفری برای جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی نظر هنرمندان درباره حذف بخش رقابتی جشنواره تئاتر رضوی نامش زنده است تا زبان فارسی زنده است | دکتر محمد معین از نگاه بزرگان به مناسبت زادروزش نوستالژی «حنا دختری در مزرعه» در شبکه یک + زمان پخش سریال «رخنه» جایگزین «نون‌خ» می‌شود + زمان پخش و بازپخش موضوع فیلم جدید کارگردان «باربی» چیست؟ ماجرای ورود ۲۴ تن کتاب خارجی به کشور صفحه نخست روزنامه‌های کشور - یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ هدیه تهرانی با «روز مبادا» به خانه‌ها آمد + زمان اکران آنلاین ۱۱ کنسرت پاپ در پایتخت + جزئیات «پدر خوانده ۳» به شبکه نمایش خانگی آمد
سرخط خبرها

«پایتخت ۳» و «گرگ‌ها» روی آنتن شبکه آی‌فیلم + زمان پخش

  • کد خبر: ۲۱۳۸۸۰
  • ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷
«پایتخت ۳» و «گرگ‌ها» روی آنتن شبکه آی‌فیلم + زمان پخش
دو سریال «پایتخت ۳» و «گرگ ها» از امروز روی آنتن شبکه آی‌فیلم فارسی می‌روند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مجموعه تلویزیونی «گرگ‌ها» به کارگردانی داوود میرباقری از امروز ۷ اسفند ماه به روی آنتن شبکه آی‌فیلم فارسی می‌رود.

داستان «گرگ‌ها» از محکومیت مردی به نام «صفدر آهنگر» شروع می‌شود که محکوم به اعدام شده‌است و حکیم شهر که مردی متقی و پرهیزگار است، به سبب این حکم به مقابله با حاکمیت وقت برمی‌خیزد و در نهایت نهضتی که برپا می‌شود سبب‌ساز سقوط حکومت و آزادسازی زندانیان می‌شود. هرچند ماجراها و وقایع این مجموعه تلویزیونی بسیار نمادین بوده، اما سعی شده از این طریق مفاهیمی مانند: انقلاب، عشق، ظلم‌ستیزی، رشوه‌خواری و دیگر مسائل دوره‌های مختلف این کشور کهن به تصویر کشیده شود.

این سریال محصول سال ۱۳۶۶ است و بازیگرانی چون زنده یاد داوود رشیدی، زنده یاد آتیلا پسیانی، زنده یاد محمدعلی کشاورز، علی نصیریان، سیاوش طهمورث، بیوک میرزایی، زنده یاد حسین پناهی، ژاله علو و ثریا قاسمی در آن ایفای نقش کرده‌اند.
گفتنی است این سریال از دوشنبه ۷ اسفند هر روز ساعت ۱۸:۰۰ به روی آنتن شبکه آی‌فیلم می رود و در ساعت‌های ۰۲:۰۰ و ۱۰:۰۰ روز بعد بازپخش خواهد شد.

در ادامه پخش فصل‌های اول تا پنجم سریال «پایتخت»، از امروز دوشنبه ۷ اسفند ماه، «پایتخت۳» روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود.

نقی که چند ماهی است بیکار شده، خانه‌ تازه‌شان را می‌سازد و ارسطو به قصد ازدواج در این خانه مراسمی می‌گیرد. خانه نوساز نقی فرو می‌ریزد و همین ماجرا منجر به افسردگی نقی و قهر او با ارسطو می‌شود. چند ماه بعد ارسطو که در ازدواج ناکام مانده، کامیونی مجهز می‌خرد و در ترکیه با دختری چینی قصد ازدواج می‌کند.

بازیگرانی چون محسن تنابنده، احمد مهرانفر، ریما رامین‌فر، علیرضا خمسه، مهران احمدی، هومن حاجی عبداللهی، امیر جعفری، نسرین نصرتی، هدایت هاشمی و ... در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بر اساس این گزارش، مجموعه تلویزیونی «پایتخت ۳»، هر شب ساعت ۲۱:۰۰ روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود و بازپخش آن نیز در ساعت‌های ۵:۰۰ صبح و ۱۳:۰۰ روز بعد خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->