ماجرای عجیب آهنگ «تنهاترین عاشق» که به نام فریدون فروغی دست‌به‌دست می‌شود! + فیلم چرا تکرار «پایتخت ۶» پخش نمی‌شود؟ روایت پردیس پورعابدینی از سکانس ملاقات شرعی با شهاب حسینی در «گناه فرشته» + فیلم برگزاری گردهمایی کارشناسان روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور در مشهد مقدس بازیگر فیلم سینمایی «اخراجی‌ها ۲»: روش تدریس تام‌کروز در «تاپ‌گان» متعلق به یک خلبان ایرانی است خانه انیمیشن UP در دنیای واقعی + فیلم و عکس معاون وزیر فرهنگ: سابقه ایران و عراق در حوزه فرهنگ و ارتباطات درخشان است درباره زنده یاد حسن حامد، نمایشنامه نویس و کارگردان فقید مشهدی| خاموشی در اوج درخشش کاش سریال بود! | درباره «مست عشق»، فیلم مهم حسن فتحی بازدید هیأت رسانه‌ای ایران از مؤسسه العلمین عراق + تصاویر ویژه‌برنامه «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق (ع) + زمان پخش فیلم‌های سینمایی تلویزیون برای تعطیلات آخر هفته (۱۳، ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان تعطیلی سینما‌های مشهد به مناسبت شهادت امام‌جعفر‌صادق‌(ع) ناگفته‌های پردیس پورعابدینی درباره «فرشته» ستاره‌بازی سهم اندک ادبیات معاصر در دانشگاه مسئله ساده انگاشتن امری به غایت پیچیده | دقایقی پای درددل‌های دانشجویان رشته زبان و ادبیات فارسی صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ استاندار نجف در دیدار با هیات رسانه ای ایران: جمهوری اسلامی در زمینه های مختلف پیشرفت دارد | روابط عراق با ایران استراتژیک است + تصاویر گزارشی از جلسه نقد و بررسی کتاب «کارنامه فیاض: مجموعه آثار دکتر علی اکبر فیاض»
سرخط خبرها

دوبله سریال اکشن «دهن لق» برای پخش از تلویزیون + تیزر و خلاصه داستان

  • کد خبر: ۲۱۴۱۲۹
  • ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲
دوبله سریال اکشن «دهن لق» برای پخش از تلویزیون + تیزر و خلاصه داستان
سریال اکشن، جنایی و درام «دهن لق» با گویندگی ۳۷ نفر از گویندگان گفتار فیلم دوبله شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سریال «دهن لق» در گونه اکشن، جنایی و درام محصول کره جنوبی در سال ۲۰۲۲ قرار است از شبکه پنج سیما پخش شود.

این سریال جدیدترین محصول شبکه MBC است که تبدیل به یکی از پرمخاطب‌ترین سریال‌های کره‌ای در حال پخش شده است.

مدیر دوبله این سریال شیلا آژیر است و صدابرداری آن به عهده علی اکبر صالحی بوده است. رضا آفتابی، بابک اشکبوس، ارغوان افراسیاب، رضا الماسی، دانیال الیاسی، محمد بهاریان، علی بیگ محمدی، محمد تنهایی، علی جلیلی باله، ارسلان جولایی، محمدرضا۱ظ حسینیان، امیر حکیمی، مونا خجسته، حسین سرآبادانی، ابوالفضل شاه بهرامی، مریم شاهرودی، ابراهیم شفیعی مهیار، پریا شفیعیان، خشایار شمشیرگران، محمد صادقیان، سحر صحامیان، بهروز علی محمدی، میلاد فتوحی، پویا فهیمی، شروین قطعه ای، امیربهرام کاویانپور، نسرین کوچک خانی، مریم معینیان، امیر منوچهری، علی همت مومیوند، علیرضا ناصحی، نیما نکویی فرد، حسین نورعلی و نازنین یاری و شیلا آژیر این اثر را دوبله کرده اند.

بازیگران

در سریال کره ای دهن لق، شاهد بازگشت لی جونگ سوک (Lee Jong Suk) به صنعت بازیگری بعد از به پایان رساندن خدمت سربازی هستیم. لی جونگ سوک در این سریال نقش پارک چانگ هو (Park Chang ho) را بازی می‌کند. از دیگر بازیگران این سریال می‌توان به ایم یونا (Im Yoon ah) اشاره کرد. ایم یونا در این سریال نقش کو می هو (Ko Mi ho) همسر پارک چانگ هو را بازی می‌کند، زنی وفادار و متعد به همسرش که در پی اثبات بی گناه او است و در این مسیر با چالش‌های بسیار زیادی مواجه می‌شود.

یانگ کیونگ وون (Yang Kyung Won) در نقش گونگ جی هون (Gong Ji hoon)، کیم جو هیون (Kim Joo hun) در نقش چویی دو ها (Choi Do ha)، کیم جانگ هیون (Kim Jung hyun) در نقش جانگ چائه بونگ (Jung Chae bong)، اوک جه یئون (Ok Ja yeon) در نقش هیون جوو هی (Hyun Ju hee)، لی کی یانگ (Lee Ki young) در نقش کو گی کوانگ (Ko Gi Kwang) و کواک دونگ یئون (Kwak Dong Yeon) از دیگر هنرمندانی هستند که در سریال کره ای دهن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

خلاصه داستان

سریال کره ای دهن لق، داستان وکیلی به نام پارک چانگ هو (Park Chang Ho) را روایت می‌کند. پارک چانگ هو، وکیلی نه چندان موفق است که از شانس بدش با پرونده‌ قتل رازآلود پزکشی مواجه می‌شود که از همان دقایق اول قبول کردن این پرونده، زندگی چانگ هو، دست‌خوش تغییراتی می‌شود که او را از یک وکیل گمنام تبدیل به مرد شماره یک اخبار کره جنوبی می‌کند. سمت دیگر این قصه با شخصیتی مرموز و مبهم رو به رو می‌شویم؛ موش بزرگ (Big Mouse)، خطرناک‌ترین و قهارترین کلاهبرادری که کشور کره جنوبی تا به امروز با آن مواجه شده است.

پارک چانگ هو به قدری خودش را غرق یافتن حقیقت پرونده قتل دکتر سئو می‌کند و به دنبال یافتن مدارک مربوط به این پرونده می‌رود که آخر سر، یک روز از سمت مظنونین این قتل با اتهام مصرف مواد مخدر در حین رانندگی مواجه می‌شود. اتهامی که باعث وارد شدن این وکیل بدشانس به یکی از خطرناک‌ترین زندان‌های کره جنوبی شده و عملا چانگ هو با مرحله جدیدی از زندگی پر فراز و نشیبش، رو به رو می‌شود.

چانگ هویی که تنها به اتهام مصرف مواد مخدر، دستگیر شده است، به یکباره از سمت رسانه‌ها و پلیس به عنوان بیگ ماوس، معرفی می‌شود. بیگ ماوسی که بزرگترین و خطرناک‌ترین کلاهبردار کره جنوبی است. مسئله‌ای که برای پارک چانگ هو مانند شوکی عظیم و غیرقابل باور است. در ابتدا چانگ هو، تلاش می‌کند تا هویت اصلی خود یعنی یک وکیل معمولی را حفظ کند و به همه ثابت کند که در موردش اشتباه کرده و او بیگ ماوس واقعی نیست اما با گذشت زمان و رخ دادن حوادث مختلف، چانگ هو مجبور می‌شود برای بقا و زنده ماندن خود و خانواده‌اش، تظاهر کند که او بیگ ماوس است. عملی که سرآغاز اتفاقاتی هیجان‌انگیز و غیرقابل پیش‌بینی می‌شود.



درباره سریال

سریال کره ای دهن لق، مجموعه‌ای ۱۶ قسمتی است که توسط اوه چانگ هوان (Oh Chung hwan) و بائه هیون جین (Bae Hyun jin) کارگردانی شده است. همچنین فیلمنامه سریال، توسط کیم ها رام (Kim Ha ram) به نگارش درآمده است. این مجموعه از تاریخ ۲۹ ماه جولای سال ۲۰۲۲ (مصادف با ۷ مرداد ماه سال ۱۴۰۱) با پخش سراسری در روزهای جمعه و شنبه، به طور رسمی از شبکه MBC کره‌جنوبی، منتشر شد. همچنین پلتفرم دیزنی پلاس نیز حق انتشار این مجموعه را برای پخش جهانی آن، تصاحب کرده است.

ایده اولیه و اصلی فیلم که یک وکیل باید از زندان برای پیشبرد یک پرونده و اثبات بی گناهی خود بکوشد به خودی خود جذاب است و پرداخت و پیشبرد داستان با خطوط تازه ای که به آن اضافه می شود درامی جذاب را خلق می کند که مخاطب را نسبت به دنبال کردن آن مانند هر سریال معمایی ِ موفق ترغیب می کند. ساخت حرفه ای سریال هم مزید بر علت شده است تا مخاطب را به راحتی تا پایان با خود همراه کند.

اگر از طرفداران آثار کره‌ای مشابه سریال موش هستید و دنبال اثری مهیج و معمایی در جهان کی دراماها می‌گردید، قطعا Big Mouth می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها باشد تا با آن به دل داستانی جذاب، سفر کنید. اثری که با مطرح کردن سوال‌ها و موقعیت‌های مختلفی توانسته است تا به الان ذهن بسیاری از مخاطبان را درگیر خود کند و با گذشت هر قسمت، هیجان این ماجرای پر پیج و خم را به نحوی بالا می‌برد که عملا بیننده را مجاب می‌کند تا آخرین دقایق این مجموعه، کاراکترها و داستان‌های مختلف شان را دنبال کنند.

این سریال پس از طی مراحل تایید از سوی شبکه تهران و روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله روانه آنتن خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->