کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها
حسن رنگرز:

باوجود ابتلای پدر و مربی بدنسازش به کرونا، حسن یزدانی کسالتی ندارد

  • کد خبر: ۲۱۴۳۲
  • ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷
باوجود ابتلای پدر و مربی بدنسازش به کرونا، حسن یزدانی کسالتی ندارد
سخنگوی فدراسیون کشتی تاکید کرد که با وجود ابتلای پدر و مربی بدنساز حسن یزدانی به کرونا، قهرمان المپیک ۲۰۱۶ این روزها هیچ کسالتی ندارد.
به گزارش شهرآرانیوز، حسن رنگرز با تائید بیماری پدر حسن یزدانی اظهار داشت: خودم با حسن یزدانی تماس گرفتم و الحمدالله شرایط خودش خوب است و هیچ کسالتی ندارد. پدرش و مربی بدنسازش به کرونا مبتلا شده‌اند که در قرنطینه خانگی هستند و این طور که پیداست وضعیت شان بهتر شده است. حسن یزدانی تمریناتش را با همه محدودیت‌هایی که وجود دارد، پیگیری می‌کند.

وی در مورد اینکه «آیا محافظت از قهرمانان ملی در اردوی قرنطینه شده، در این وضعیت بهتر نیست؟»، گفت: این موضوع دو وجه دارد. یکی اینکه ما مکلف به اجرای قانون هستیم و به همه فدراسیون‌ها تکلیف شده که قهرمانان ملی در منزل بمانند و اماکن ورزشی و اردو‌ها تعطیل باشد. مسئله دوم اینکه سلامت ورزشکار در اولویت است، پیش از کسب مدال و کسب سهمیه. ما دغدغه زیادی داریم، اینکه بچه‌ها سالم بمانند و هم اینکه بتوانیم بلافاصله بعد از اینکه شرایط عادی شد، اردو را شروع کنیم. ما زمان زیادی نداریم و باید همه این موارد را در نظر بگیریم. فعلا ماندن در خانه و تمرین در شرایط ویژه و عدم اجتماع افراد، در دستور کار است.
 
منبع: تسنیم

مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی تاکید کرد: نمی‌خواهم پیش داوری هم کنم، یک نگاه وجود دارد اینکه اگر بچه‌ها را در اردوی قرنطینه داشته باشیم، احتمال درصد ابتلا کاهش پیدا می‌کند، از یک طرف هم اردوی کشتی طوری است که عدم امکان تماس بدنی وجود ندارد. اگر یک فرد مبتلا شود و یا ناقل باشد، این ویروس به همه مربیان و کشتی گیران و عوامل اردو سرایت می‌کند. به همین دلیل منتظریم تا یک مقدار شرایط مطلوب شود و بعد از آن اردوی قرنطینه خواهیم داشت.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->