سیل در کلات هیچ فوتی نداشت برخورد کوئیک و پارس در مشهد ۶ مصدوم برجا گذاشت (۲۸ اردیبهشت) پرونده سیل مشهد روی میز کمیسیون اصل نود! کشف پیکر‌های چهار مفقود سیلاب در فریمان (۲۸ اردیبهشت) قتل جوان ۲۷ ساله افغان به‌خاطر توپ بازی! (۲۸ اردیبهشت) تمام خسارت‌های درمانی بازنشستگان تامین اجتماعی تا اسفند ۱۴۰۲ پرداخت شد | تسویه حساب ۲۰ روزه با بازنشستگان بازگشایی ۴۴ محور مسدود شده در خراسان رضوی (۲۸ اردیبهشت) تصادف پراید و پژو ۲۰۶ در قوچان ۷ مصذوم برجا گذاشت(۲۸ اردیبهشت) از ۸۱ روستای دارای سکنه سرخس فقط یک روستا جاده دسترسی ندارد نجات معجزه آسای جوان مشهدی از داخل چاه (۲۸ اردیبهشت) نامه سرگشاده نایب رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی به رئیس جمهور درباره کارگران و بازنشستگان   محور صالح آباد - تربت جام بازگشایی شد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) متلاشی شدنِ شبکه شیطان پرستی و دستگیری ۲۶۱ نفر نجات نیسان آبی با پنج سرنشین از درون سیلاب (۲۸ اردیبهشت) این پزشکان متخلف هستند عملیات گسترده هلال احمر در سطح استان خراسان رضوی تسویه ۱۰۶ هزار میلیارد تومان بدهی بانکی تامین اجتماعی سازمان برنامه و بودجه اجرای قانون همسان‌سازی بازنشستگان را به تاخیر نیندازد اطلاعیه اداره‌کل زندان‌های اصفهان درباره «توماج صالحی» آزمون استخدامی آموزش و پرورش برگزار شد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تعطیلی بقاع متبرکه خراسان رضوی

  • کد خبر: ۲۱۴۵۸
  • ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱
تعطیلی بقاع متبرکه خراسان رضوی
معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: به منظور پیشگیری از شیوع کرونا، فضای مسقف بقاع متبرکه امامزادگان در این استان تعطیل است و فقط فضای پیرامونی و غیرمسقف آن برای عبور گذری زائران باز می‌باشد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ حجت الاسلام جمال ایزدی افزود: فضای پیرامونی و غیرمسقف بقاع متبرکه تنها در صورتی که رفت و آمد‌های گروهی یا مراسم مذهبی در آن‌ها انجام نشود، باز خواهد بود در غیر این صورت بسته خواهد شد.

وی اظهار داشت: از آنجا که اجرای حضوری همه برنامه‌های فرهنگی بقاع متبرکه لغو شده است، متولیان آن‌ها این فعالیت‌ها را از طریق فضای مجازی ارایه می‌دهند.

وی گفت: همچنین مسابقه ملی قرآنی "صدای نور" در قالب طرح آرامش بهاری در ضیافت الهی از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور طراحی شده است.

حجت الاسلام ایزدی افزود: طرح آرامش بهاری در ضیافت الهی از مبعث رسول اکرم (ص) در عید نوروز آغاز می‌شود و تا عید فطر ادامه دارد و در این مدت علاقه‌مندان با شرکت در مسابقه "صدای نور" از طریق فضای مجازی و گوش سپردن به صدای ضبط شده تفسیر قرآن حجت الاسلام قرائتی که هر روز بارگذاری می‌شود، به رقابت پرداخته و در همان روز پنج برنده مشخص و به آنان جوایزی اعطا می‌شود.

وی ادامه داد: مراسم پایانی طرح آرامش بهاری در ضیافت الهی روز عید فطر برگزار می‌شود که به چند نفر از برندگان مسابقه ملی "صدای نور" هزینه سفر به عتبات عالیات اهدا خواهد شد.

وی با اشاره به هدایای نوروزی این نهاد به افراد نیازمند گفت: در آستانه عید نوروز از محل درآمد موقوفات مرتبط، توزیع ۵۰ هزار عدد ماسک، یکهزار و ۱۰۰ بسته حاوی اقلام بهداشتی و یکهزار و ۵۰۰ بسته مواد غذایی بین خانواده‌های نیازمند در استان آغاز شده است.

منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->