کانادا خواستار لغو شهرک‌سازی‌های جدید رژیم صهیونیستی در کرانه باختری شد رسانه اسرائیلی: تونل‌های حماس همچنان در وضعیت خوبی هستند مقام صهیونیست: در مسیر از دست دادن الجلیل قرار داریم واکنش آمریکا به احتمال مذاکره با دولت «پزشکیان» | فعلا تصمیمی برای مذاکره نداریم پیام تبریک پادشاه اردن به پزشکیان حمله مشترک پهپادی یمن و مقاومت عراق به بندر ایلات (۱۸ تیر ۱۴۰۳) پیام تبریک رئیس‌جمهور مصر به پزشکیان رسانه صهیونیستی: اسرائیل کنترل گذرگاه رفح را به مصر واگذار می‌کند کاخ‌سفید: اراده سیاسی برای عضویت اوکراین در ناتو وجود ندارد نخست وزیر عراق بر ضرورت پایان یافتن تجاوزات رژیم صهیونیستی در غزه تاکیدکرد هشدار مصر به استفاده رژیم صهیونیستی از سلاح «گرسنه‌سازی» در غزه سازمان ملل: مشتاق همکاری با رئیس جمهور جدید ایران هستیم «هنیه» درباره اقدامات صهیونیست‌ها به میانجیگران هشدار داد پزشکیان در گفتگو با رئیس‌جمهور عراق: روابط دو کشور تعمیق و توسعه یابد حادثه امنیتی برای نظامیان صهیونیست در نوار غزه تظاهرات صهیونیست‌ها در خیابان روبروی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی حملات موشکی و توپخانه‌ای حزب‌الله لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی (۱۸ تیر ۱۴۰۳) روسیه «هیمارس» مورد استفاده در حمله به سواستوپل را منهدم کرد + فیلم حماس: نتانیاهو موانع بیشتری را در مسیر گفت‌وگوها ایجاد می‌کند حضور مقامات ارشد آمریکا در مصر برای مذاکره درباره توافق آتش‌بس در غزه
سرخط خبرها

شهردار مشهدمقدس: پایان امروز، قدرت‌نمایی نظام جمهوری‌اسلامی به چشم خواهد آمد

  • کد خبر: ۲۱۴۶۶۷
  • ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴
شهردار مشهدمقدس: پایان امروز، قدرت‌نمایی نظام جمهوری‌اسلامی به چشم خواهد آمد
شهردار مشهدمقدس با حضور پای صندوق رای در مجتمع فرهنگی امام رضا(ع) رای خود را برای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به صندوق انداخت.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا قلندرشریف افزود: ثمره این حماسه بزرگ در پایان امروز مشخص می‌شود و مشارکت حداکثری مردم را خواهیم داشت و قدرت‌نمایی نظام جمهوری‌اسلامی به چشم تمامی جهانیان و خصوصا دشمنان خواهد آمد.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات و حضور یکپارچه مردم و شهرداری مشهدمقدس اظهار کرد: بسیار خرسندیم که روز انتخابات، روز حماسه‌سازی ملت ایران رسید. مردم مشهد نیز همیشه در صحنه بوده و حماسه‌سازی کردند.
به گفته وی، شهرداری مشهد و مدیریت شهری در راستای چند وظیفه عمومی خود در چندین حوزه در انتخابات انجام وظیفه کرده است. به مواردی مثل مدیریت شهری و موضوعات عام شهری می‌توان اشاره کرد. ما مستمرا در حال فعالیت هستیم.

شهردار مشهدمقدس گفت: در چند روز اخیر با توجه به بارش رحمت الهی و برف و سرمایی که در شهر مشهد غالب بود با بسیج کردن تمام نیرو‌ها و امکانات شهرداری به گونه‌ای برنامه‌ریزی کردیم که از امروز صبح ساعت ۶ تمامی معابر مشهد باز باشد و مردم بتوانند به راحتی حضور پرشوری داشته باشند. 

شهردار مشهدمقدس ادامه داد: از تمامی همکارانم به خصوص در مدیریت شهری تشکر می‌کنم که این وظیفه ملی را به نحو احسن انجام دادند.

قلندرشریف بیان کرد: شهر مشهد، ۱۴ حوزه انتخاباتی داشت و با توجه به اینکه ما ۱۳ منطقه شهری داریم، ۱۳ شهردار منطقه، رئیس ۱۳ حوزه انتخاباتی شهر مشهد بودند که مناطق مختلف شهری زیرمجموعه آن‌ها بودند.

وی تصریح کرد: همکاران ما، وظیفه خود را بر اساس تکالیف قانونی به نحو احسن انجام دادند و ثمره این حماسه بزرگ در پایان امروز مشخص می‌شود و مشارکت حداکثری مردم را خواهیم داشت و قدرت‌نمایی نظام جمهوری‌اسلامی به چشم تمامی جهانیان و خصوصا دشمنان خواهد آمد. مسلما آن‌ها نیز این قدرت را خواهند دید و متوجه خواهند شد که همچون قدیم نمی‌توانند با نظام جمهوری اسلامی ایران مقابله کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->