ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد رویداد «امید فردوسی» با رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد سامسونگ، به صورت رایگان، صفحه‌نمایش گوشی‌هایی را که مشکل خط سبز دارند، تعویض می‌کند شرکت فنلاندی گوشی اختصاصی خودش را خواهد داشت | HMD Pulse Pro به‌جای Nokia ارتش کره جنوبی احتمالا استفاده از آیفون را برای نیروهایش ممنوع کند «سیستم بادبان خورشیدی» ناسا چیست و چگونه کار می‌کند؟ + عکس
سرخط خبرها

آپدیت جدید تلگرام منتشر شد + معرفی ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید

  • کد خبر: ۲۱۴۷۱۵
  • ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶
آپدیت جدید تلگرام منتشر شد + معرفی ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید
تلگرام با ارائه چندین ویژگی جدید، تجربه گروه‌ها در سرویس خود را بازتعریف کرده و به سطح جدیدی آورده است.

به گزارش شهرآرانیوز -اکنون می‌توان در گروه‌های تلگرام از استوری استفاده کرد و همچنین چندین گزینه شخصی‌سازی برای تغییر طراحی و سبک گروه‌ها وجود دارد.

با وجود این به‌روزرسانی که ظاهراً در برخی نقاط ارائه شده است، سطح گروه‌ها را می‌توان با کمک اعضا افزایش داد. سطوح بالاتر باعث می‌شود تا در گروه به برخی ویژگی‌های پریمیوم که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم دسترسی داشته باشد.

در این به‌روزرسانی جدید، مدیران می‌توانند برای گروه‌های خود یک استوری منتشر کنند. نکته قابل‌توجه اینکه پاسخ کاربران به این استوری‌ها در گروه ارسال می‌شود و به همین ترتیب مکالمات جدیدی بین آن‌ها شکل می‌گیرد.

برای انتشار یک استوری برای گروه خود، باید روی لوگو اضافه‌کردن استوری جدید (+) در پروفایل گروه ضربه بزنید یا در بخش ویرایشگر استوری، گروه خود را انتخاب کنید.

گروه‌های بوست‌شده همچنین به گزینه‌های شخصی‌سازی منحصربه‌فردی دسترسی خواهند داشت. به‌عنوان مثال، می‌توانید رنگ و لوگو پروفایل گروه خود را تغییر دهید، یک ایموجی برای آن تنظیم کنید و تصویر زمینه‌ای را انتخاب کنید که برای همه کسانی که گروه را باز می‌کنند قابل مشاهده باشد. برای انتخاب ایموجی گروه خود نیز هزاران ایموجی ساخته‌شده توسط هنرمندان وجود دارد.

آپدیت جدید تلگرام منتشر شد + معرفی ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید

گروه‌های سطح بالاتر برخی از ویژگی‌های پریمیوم تلگرام را نیز خواهند داشت. برای مثال، ادمین‌ها می‌توانند یک مجموعه ایموجی سفارشی را انتخاب کنند که همه اعضا مجاز به استفاده از آن در گروه هستند، حتی اگر تلگرام پریمیوم نداشته باشند.

درنهایت، اعضای گروه‌های بوست‌شده همچنین می‌توانند به‌طور نامحدود برای پیام‌های صوتی و تصویری ارسال‌شده در گروه یک رونوشت یا زیرنویس تولید کنند.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->