با هوش مصنوعی گوگل مکالمه زبان انگلیسی تمرین کنید | ویژگی جدید موتور جست‌وجوی گوگل ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد رویداد «امید فردوسی» با رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد سامسونگ، به صورت رایگان، صفحه‌نمایش گوشی‌هایی را که مشکل خط سبز دارند، تعویض می‌کند شرکت فنلاندی گوشی اختصاصی خودش را خواهد داشت | HMD Pulse Pro به‌جای Nokia ارتش کره جنوبی احتمالا استفاده از آیفون را برای نیروهایش ممنوع کند
سرخط خبرها

امکان برقراری ارتباط بین واتساپ و تلگرام به واقعیت نزدیک‌تر شد

  • کد خبر: ۲۱۵۱۰۶
  • ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴
امکان برقراری ارتباط بین واتساپ و تلگرام به واقعیت نزدیک‌تر شد
واتساپ در حال کار روی قابلیت‌ جدیدی است که به کاربران اجازه می‌دهد چت با سرویس‌های متفرقه ازجمله تلگرام را مدیریت کنند.

به گزارش شهرآرانیوز به‌روزرسانی بتای واتساپ با شماره نسخه‌ی ۲٫۲۴٫۶٫۲ ازطریق فروشگاه گوگل پلی منتشر شده است که ویژگی‌هایی مثل مدیریت چت‌های متفرقه را ارائه می‌دهد و این قابلیت در نسخه‌های عمومی بعدی دردسترس همه‌ی کاربران قرار خواهد گرفت.

پیش از این در برخی گزارش‌ها اشاره شده بود واتساپ در حال کار روی ویژگی جدیدی برای مدیریت چت‌های متفرقه است. این قابلیت نام برنامه‌ای را که چت با آن انجام شده نمایش می‌دهد و کاربران را قادر می‌سازد کنترل کاملی بر روند چت با سرویس‌های متفرقه داشته باشند.

همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، واتساپ درحال‌حاضر مشغول ساخت قابلیت غیرفعال‌سازی چت با سرویس‌های متفرقه است. این تغییر اهمیت زیادی دارد، زیرا با ماده‌ی ۷ مقررات اتحادیه‌ی اروپا مطابقت دارد؛ قانونی که بر اهمیت کنترل کاربر بر اشتراک‌گذاری داده‌ها و ترجیحات ارتباطی تأکید می‌کند.

علاوه‌براین واتساپ در حال توسعه‌ی قابلیتی است که به کاربران اجازه می‌دهد انتخاب کنند کدام برنامه‌های متفرقه قابلیت ارتباط با آن‌ها را دارند و در انتخاب میزان ادغام با سرویس‌های دیگر، استقلال کافی خواهند داشت.

WeBetaInfo می‌نویسد امکان انتخاب برنامه‌های متفرقه‌ای که قابلیت ارتباط با واتساپ را دارند، تجربه‌ای سفارشی به کاربران ارائه می‌دهد، زیرا آن‌ها می‌توانند فقط با سرویس‌هایی که به آن‌ها اعتماد دارد، ارتباط برقرار کنند. علاوه‌براین گزینه‌ی غیرفعال‌سازی قابلیت چت با سرویس‌های متفرقه نیز دردسترس کاربران خواهد بود و هر زمان که بخواهند می‌توانند این گزینه را فعال کنند.

با غیرفعال‌سازی قابلیت چت با سرویس‌های متفرقه در واتساپ، کاربران نمی‌توانند به آن پلتفرم‌ها پیام ارسال یا از آن‌ها پیام دریافت کنند و در چنین مواردی چت‌های متفرقه‌ی موجود، به حالتِ فقط خواندنی منتقل می‌شوند و تا زمانی که کاربر آن‌ها را حذف کند دردسترس خواهند بود.

منبع: زومیت

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->