قتل غیرعمد با تماس یک مزاحم! حادثه در یک شهربازی| حدود ۳۰ نفر از چرخ‌وفلکِ وارونه، آویزان ماندند مرگ ۶ حاجی بر اثر گرمازدگی اغفال دختر جوان با شگرد ازدواج و مهاجرت به اروپا توسط شاگرد قهوه‌خانه تصادف پژو ۴۰۵ در روستای بوژان نیشابور پنج مصدوم برجا گذاشت (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) قتل فجیع مرد ثروتمند به‌خاطر طمع ۱۴میلیاردی دوستانش! ضرب‌الاجل تعزیرات برای سازمان‌های هواپیمایی و حمایت سلول درمانی، درمان «زخم پای دیابتی» را ممکن ساخت دومین جسد حادثه معدن شازند از زیر آوار بیرون کشیده شد (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) بازگشایی جاده چالوس بعد از ۳ روز (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) قتل خونین به خاطر فحاشی! واکنش سردار کمالی به خبری در مورد کاهش مدت سربازی سودای شکار کبوتر بالای تیر برق، جان جوان مشهدی را گرفت! صدور مجوز تاسیس مرکز منطقه‌ای اقلیم سازمان جهانی هواشناسی در تهران ریزش معدن در محدوده جاده اراک-توره | ۴ نفر در زیر آوار (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) جزئیات استخدام نیروی جدید در پلیس آیا گرمای هوا باعث تشدید میگرن می‌شود؟ ابتلای ۹۰ نفر به تب دنگی در کشور تا ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ دستگیری بادیگارد سلبریتی‌ها پس از قتل و گروگانگیری در تهران بارش‌های اخیر کدام حوضه‌های آبریز کشور را بهره‌مند کرد
سرخط خبرها

ممنوعیت تبلیغ و تولید سیگار الکترونیک در کشور

  • کد خبر: ۲۱۴۸۲۰
  • ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۱
ممنوعیت تبلیغ و تولید سیگار الکترونیک در کشور
رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: با توجه به مضرات سیگار‌هایی از این دست، تولید سیگار‌های الکترونیکی در کشور را ممنوع کرده‌ایم.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر جعفر جندقی درباره مصرف سیگار‌های الکترونیکی اظهار کرد: سیگار‌های الکترونیک با توجه به مضراتی که دارد، ممنوع است. هرگونه تبلیغ برای سیگار‌های الکترونیک به طور کامل غیرمجاز به حساب می‌آید.

وی درباره روند تولید سیگار‌های الکترونیک در ایران گفت: سیگار‌های الکترونیکی به عنوان یک کالای آسیب‌رسان معرفی شده‌است؛ با توجه به مضرات سیگار‌هایی از این دست، تولید آن را نیز در کشور ممنوع ممنوع کرده‌ایم.

جندقی با بیان اینکه اقدامات علیه دخانیات فقط محدود به ممنوع اعلام‌کردن تولید سیگار‌های الکترونیکی نمی‌شود، افزود: هرگونه سیگار غیرمتعارف جزو موارد غیرمجاز به حساب می‌آید. منظور از سیگار‌های غیرمتعارف سیگار‌هایی است که تصاویر، نوع پاکت، رنگ و ابعاد پاکت آن منطبق بر تصمیم‌های «کمیته پیشگیری از خطرات ناشی از مصرف مواد دخانی» نباشد.

رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت ادامه داد: با توجه به تصمیم‌های کمیته پیشگیری از خطرات ناشی از مصرف مواد دخانی، اگر مشخصات ظاهری بسته‌بندی سیگار‌ها منطبق بر تصمیم‌های این کمیته نباشد غیرمجاز به حساب می‌آید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->