مهدی لیموچی، بازیکن احتمالی جدید پرسپولیس کیست؟ + رزومه و بیوگرافی نکونام قید یامگا را زد ترابی با تراکتور به توافق رسید، اما به یک شرط! سپاهان حریفان خود را در لیگ نخبگان آسیا شناخت حضور بازیکن ملی‌پوش استقلال در بازی محلی+عکس رفتار پهلوانانه علی نعمتی مدافع خراسانی پرسپولیس | ۹ زندانی در نیشابور آزاد شدند + عکس توافق پرسپولیس با سروش رفیعی سردار در راه قطر؟ توافق بیرانوند با تراکتور کامبک رحمتی به لیگ برتر مهاجم قرمزپوش در راه امارات + عکس تیلور: برای اولین بار خنده یزدانی را دیدم محبی استقلال‌بیا نیست جدول لیگ ملت‌های والیبال پس از شکست ایران برابر آلمان (۳ تیر ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی ایران و آلمان در لیگ ملت‌های والیبال (۳ تیر ۱۴۰۳) | پایان تلخ نتیجه بازی بلژیک و رومانی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| شاهکار دی‌بروینه بازگشت یحیی گل‌محمدی به لیگ برتر| فولاد خانه جدید آقا یحیی تاریخ و ساعت بازی ایران و آلمان در لیگ ملت‌های والیبال | شاگردان اکبری به دنبال پایانی خوش نتیجه بازی پرتغال و ترکیه در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| پرتغال می‌خواهد قهرمان شود اردوی دوروزه کشتی‌گیران المپیکی ایران در مشهد + فیلم
سرخط خبرها

انتخاب داور خانم برای دربی به اجبار فیفا؟

  • کد خبر: ۲۱۵۵۷۶
  • ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴
انتخاب داور خانم برای دربی به اجبار فیفا؟
رئیس کمیته داوران در خصوص تیم داوری دربی ۱۰۳ توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، خداداد افشاریان، رئیس کمیته داوران درباره انتخاب داور داربی اظهار کرد: بدون شک ما داربی را با VAR برگزار می‌کنیم. درحال حاضر خانم مهسا قربانی داور VAR ما هستند و قطعا یکی از کمک داوران VAR او خواهد بود. با توجه به این که حساسیت وجود دارد از اعلام نام داور خوداری می‌کنیم. البته تیم داوری داربی انتخاب شده است.

او در پاسخ به این سوال که آیا به خاطر اجبار فیفا از داور زن برای داربی قرار است استفاده شود هم گفت: نه، چنین اجباری نیست. خانم قربانی لایسنس VAR را دارد و قرار است در اتاق VAR بنشیند و صحنه‌ها را بررسی کند.

او در ادامه گفت: بعد از داربی، چند بازی دیگر را هم با VAR برگزار خواهیم کرد.

افشاریان درباره اینکه گفته می‌شود بیژن حیدری لایسنس VAR خود را از کشور تاجیکستان دریافت کرده و آیا قرار است داربی را قضاوت کند هم گفت: هنوز هیچ چیز مشخص نیست، اما داوری که بازی را قضاوت می‌کند، لایسنس VAR دارد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->