ماجرای عجیب آهنگ «تنهاترین عاشق» که به نام فریدون فروغی دست‌به‌دست می‌شود! + فیلم چرا تکرار «پایتخت ۶» پخش نمی‌شود؟ روایت پردیس پورعابدینی از سکانس ملاقات شرعی با شهاب حسینی در «گناه فرشته» + فیلم برگزاری گردهمایی کارشناسان روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور در مشهد مقدس بازیگر فیلم سینمایی «اخراجی‌ها ۲»: روش تدریس تام‌کروز در «تاپ‌گان» متعلق به یک خلبان ایرانی است خانه انیمیشن UP در دنیای واقعی + فیلم و عکس معاون وزیر فرهنگ: سابقه ایران و عراق در حوزه فرهنگ و ارتباطات درخشان است درباره زنده یاد حسن حامد، نمایشنامه نویس و کارگردان فقید مشهدی| خاموشی در اوج درخشش کاش سریال بود! | درباره «مست عشق»، فیلم مهم حسن فتحی بازدید هیأت رسانه‌ای ایران از مؤسسه العلمین عراق + تصاویر ویژه‌برنامه «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق (ع) + زمان پخش فیلم‌های سینمایی تلویزیون برای تعطیلات آخر هفته (۱۳، ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان تعطیلی سینما‌های مشهد به مناسبت شهادت امام‌جعفر‌صادق‌(ع) ناگفته‌های پردیس پورعابدینی درباره «فرشته» ستاره‌بازی سهم اندک ادبیات معاصر در دانشگاه مسئله ساده انگاشتن امری به غایت پیچیده | دقایقی پای درددل‌های دانشجویان رشته زبان و ادبیات فارسی صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ استاندار نجف در دیدار با هیات رسانه ای ایران: جمهوری اسلامی در زمینه های مختلف پیشرفت دارد | روابط عراق با ایران استراتژیک است + تصاویر گزارشی از جلسه نقد و بررسی کتاب «کارنامه فیاض: مجموعه آثار دکتر علی اکبر فیاض»
سرخط خبرها

پخش «لوپتو» و «پسر دلفینی» از تلویزیون در نوروز ۱۴۰۳

  • کد خبر: ۲۱۵۷۴۰
  • ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲
پخش «لوپتو» و «پسر دلفینی» از تلویزیون در نوروز ۱۴۰۳
شبکه کودک در تعطیلات نوروز دو انیمیشن پرفروش «لوپتو» و «پسر دلفینی» را پخش می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ «لوپتو» و «پسر دلفینی» که جزو فیلم‌های انیمیشنی پرفروش سینمای کودک و نوجوان در سال‌های اخیر به حساب می‌آیند، قرار است نوروز ۱۴۰۳ از تلویزیون پخش شوند. این دو فیلم در سال ۱۴۰۱ روی هم حدود ۵۰ میلیارد فروش داشته‌اند.

محمدصادق باطنی سرپرست شبکه پویا و شبکه امید در نشست خبری برنامه‌های عید نوروز و ماه رمضان امسال از پخش ۲۲ فیلم خارجی جدید از این دو شبکه صحبت به میان آورده و گفته در کنار پخش فیلم‌های خارجی، دو فیلم سینمایی مطرح ایرانی هم در ایام نوروز روی آنتن خواهند رفت.

فیلم «لوپتو» به کارگردانی امیرعباس محمدی، روز ۲۹ اسفند روی آنتن خواهد رفت و فیلم «پسر دلفینی» به کارگردانی محمد خیراندیش هم روز دوم فروردین پخش خواهد شد.

«پسر دلفینی» با صداپیشگی ثریا قاسمی، نادر سلیمانی، تورج نصر، جواد پزشکیان، حامد عزیزی و … درباره نوزادی است که بر اثر سقوط هواپیما به دریا می‌افتد و یک دلفین و مادرش از او مراقبت می‌کنند. وقتی بزرگ می‌شود متوجه می‌شود دلفین نیست و برای پیدا کردن خانواده‌اش به خشکی می‌رود و …. این فیلم شهریور سال ۱۴۰۱ اکران شد و تا پایان اکران، ۲۱ میلیارد تومان فروخت.

«لوپتو» به صداپیشگی حسین عرفانی، جواد پزشکیان، علیرضا شیخ‌زاده و … درباره پسری به اسم علی است که پدرش در کارگاه لوپتو به بیمارانش ساخت اسباب‌بازی یاد می‌دهد و به این شیوه آن‌ها را درمان می‌کند. این کارگاه اسباب‌بازی که محبوبیت زیادی دارد، با خرابکاری یک ناشناس تعطیل می‌شود و علی تلاش می‌کند به پدرش کمک کند تا مجددا آن را راه بیندازد. این فیلم آبان سال ۱۴۰۱ اکران شد و ۲۳ میلیارد تومان فروش کرد.

به گفته سرپرست شبکه پویا و امید، «پاندای کنگ‌فو کار» و «بچه رئیس» جدید هم از جمله آثاری هستند که درحال حاضر پخششان برای نوروز قطعی شده است.

منبع: فیلم نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->