رسانه های صهیونیستی: نصرالله تهدیدهای خود را شدت بخشیده است نماینده فلسطین در سازمان ملل: جنگ غزه بزرگترین کشتار دسته جمعی تاریخ است آیا ادارات و بانک‌های لرستان فردا پنجشنبه (۲۸ تیر ۱۴۰۳) تعطیل است؟ واکنش جهاد اسلامی به ادعای رژیم صهیونیستی درباره علت بمباران ۲ مدرسه ارمنستان از امضای پیمان صلح با جمهوری آذربایجان حمایت کرد رئیس جمهور منتخب بر اجرای توافقات صورت گرفته با ازبکستان تاکید کرد وزیر ارتباطات با رئیس‌جمهور منتخب دیدار کرد+ جزئیات امیر قطر با رئیس‌جمهور منتخب ایران گفتگو کرد ترامپ دوباره مدعی توافق با ایران در صورت رسیدن به رئیس جمهوری شد خدمه نفتکش غرق شده در سواحل عمان مفقود شدند (۲۷ تیر ۱۴۰۳) وزیر اطلاعات: دولت چهاردهم برای خدمت به مردم آمده است گزارش وزیر نیرو از مصرف برق در تابستان امسال شمار شهدای نوار غزه به ۳۸هزار و ۷۹۴ نفر رسید گفت‌وگوی تلفنی بن سلمان و پزشکیان| تاکید بر تداوم گسترش همکاری‌ها در زمینه‌های مختلف انتخاب اعضای هیئت‌رئیسه شورای نگهبان برای یک سال آینده | آیت‌الله جنتی به‌عنوان دبیر شورای نگهبان ابقا شد آیا ادارات و بانک‌های استان کرمانشاه فردا (۲۸ تیر ۱۴۰۳) تعطیل است؟ منابع خبری از تمایل چند عضو اتحادیه اروپا برای بازگشایی سفارت خود در کابل خبردادند واکنش ضرغامی به احتمال حضورش در کابینه دولت چهاردهم رئیس سازمان ثبت احوال: روند تعویض نام و نام‌خانوادگی تغییر می‌کند بذرپاش: قانون ساماندهی بازار املاک و مسکن ابلاغ شد و سقف اجاره‌بها مشخص شد | تبعات حقوقی در انتظار مشاوران املاک متخلف
سرخط خبرها

درخواست رام‌الله برای بازگشایی گذرگاه‌ها به منظور کمک‌رسانی به مردم غزه

  • کد خبر: ۲۱۵۷۴۶
  • ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸
درخواست رام‌الله برای بازگشایی گذرگاه‌ها به منظور کمک‌رسانی به مردم غزه
وزارت خارجه فلسطین وابسته به دولت رام الله بر لزوم بازگشایی تمام گذرگاه‌ها برای کمک‌رسانی به مردم غزه تأکید کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، وزارت خارجه فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما ممانعت اشغالگران از ورود کمک‌ها به نوار غزه به ویژه در شمال را محکوم می‌کنیم و خواهان بازگشایی تمام گذرگاه‌ها هستیم.

به نقل از خبرگزاری سما، در این بیانیه آمده است: موافقت اشغالگران با گشودن گذرگاه‌های دریایی به غزه و ممانعت از ورود کمک‌ها از طریق گذرگاه‌های زمینی با هدف تقویت اشغالگری و جدا کردن کرانه باختری از غزه و کوچاندن مردم ما است.

در این بیانیه مطرح شده است رژیم صهیونیستی همچنان مانع ورود کمک‌ها به غزه می‌شود. اخیرا آمریکا، اردن و مصر ارسال کمک‌های هوایی به غزه را شروع کردند، اما بیشتر این کمک‌ها در دریا انداخته شده و نتوانسته نیاز‌های مردم را برطرف کند.

با ادامه جنگ گرسنگی در غزه همزمان با حملات ویرانگر ارتش رژیم صهیونیستی به این منطقه، نهاد‌های انسانی بین‌المللی همچنان نسبت به گسترش گرسنگی که زندگی صد‌ها هزار فلسطینی در غزه را تهدید می‌کند، هشدار می‌دهند به ویژه اینکه تعداد مرگ و میر‌ها به خاطر سوء تغذیه و نبود مواد غذایی افزایش یافته است.

رژیم صهیونیستی پنجشنبه گذشته فلسطینی‌هایی را که منتظر کمک‌های غذایی در خیابان الرشید در شمال غزه بودند، هدف قرار دادند که منجر به شهادت ۱۲۰ نفر شد. این رژیم طی روز‌های گذشته نیز چنین حملاتی را ادامه داده‌اند.

پیش از این برنامه جهانی غذا اعلام کرد: یک کاروان حامل کمک‌های غذایی شامل ۱۴ کامیون را به شمال غزه فرستادیم، اما ارتش اسرائیل بعد از سه ساعت آن را بازگرداند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->