اعتراض باشگاه پرسپولیس به تعداد کم بلیت خواسته هواداران سپاهان از مورایس: فقط پرسپولیس را ببر تراکتور به دنبال جذب مهاجم پرسپولیس رقابت سه پرسپولیسی برای یک پست ترکیب احتمالی سپاهان برای مصاف با پرسپولیس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پخش زنده بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی پشت بامی کشور در مجموعه موج های آبی مشهد + فیلم یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی دفاع اوسمار از تعویض‌هایش مقابل آلومینیوم اراک یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد
سرخط خبرها

روز‌های غیر طلایی خوشه طلایی

  • کد خبر: ۲۱۵۸۲۹
  • ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۸
روز‌های غیر طلایی خوشه طلایی
تیم فوتبال خوشه طلایی بعد از داستان انتقال به مشهد، هنوز نتوانسته به روز‌های خوبش برگردد.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم فوتبال خوشه طلایی بعد از اتفاقات پیچیده‌ای که برایش رقم خورد، قرار شد در ادامه لیگ یک مسابقات خودش را در مشهد برگزار کند و برای فصل بعد آینده هم تدارک انتقال دائمی به مشهد را بچیند. بعد از این بود که بخشی از بدهی‌های این باشگاه توسط یکی از سرمایه گذاران مشهدی پرداخت شد تا پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه باز شود و خوشه طلایی در آخرین ساعات نقل و انتقالات موفق شد چند بازیکن جدید را به همراه خسرو حیدری بعنوان سرمربی جذب کند.

درحالی که به نظر می‌رسید همه چیز در حال بهبود است، اما صادرنشدن کارت بازی خرید‌های جدید و کادرفنی باعث شد تا ازهمان اولین مسابقه صدای اعتراض خسرو حیدری بلند شود. این اتفاقات همچنان ادامه دارد و حتی قرارداد خسرو حیدری هنوز بعنوان سرمربی جدید ثبت نشده تا این مربی از امروز تهدید‌های خودش را عملی کند و در اولین اقدام، در تمرینات خوشه طلایی حاضر نشد.

به نظر می‌رسد ادامه این روند تنها باعث کم شدن امید‌های ماندن این تیم در لیگ یک خواهد شد. خوشه طلایی که فعلا با ۱۵ امتیاز در رده شانزدهم جدول ۱۸ تیمی لیگ یک قرار دارد در سه هفته گذشته با دو تیم دیگر منطقه خطر مسابقه داد که درصورت برد در این مسابقات می‌توانست از جمع فانوس بدستان فاصله بگیرد، که در نهایت این اتفاق عملی نشد.

با این همه به نظر می‌رسد اگر مشکلات مدیریتی خوشه طلایی بازهم ادامه داشته باشد، نباید امید چندانی به حضور این تیم در لیگ دسته اول فصل بعد داشت مگر اینکه اتفاق عجیبی در ادامه رخ بدهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->