اعتراض باشگاه پرسپولیس به تعداد کم بلیت خواسته هواداران سپاهان از مورایس: فقط پرسپولیس را ببر تراکتور به دنبال جذب مهاجم پرسپولیس رقابت سه پرسپولیسی برای یک پست ترکیب احتمالی سپاهان برای مصاف با پرسپولیس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پخش زنده بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی پشت بامی کشور در مجموعه موج های آبی مشهد + فیلم یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی دفاع اوسمار از تعویض‌هایش مقابل آلومینیوم اراک یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد
سرخط خبرها

مهاجری: جوانان و استعداد‌های فوتبال مشهد در حال نابود شدن هستند + ویدیو

  • کد خبر: ۲۱۸۵۱۴
  • ۰۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۴
مهاجری: جوانان و استعداد‌های فوتبال مشهد در حال نابود شدن هستند + ویدیو
رضا مهاجری گفت: متاسفانه در سال‌های اخیر رویه‌ای بوجود آمده که باعث شده تا جوانان این شهر دیگر انگیزه‌ای برای فعالیت نداشته باشند.

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز گفت: بعد از بلایی که سر ابومسلم و پیام آمد که واقعاً جای تاسف دارد و این دو تیم منحل شدند، تیم‌های پدیده و سیاه جامگان ظهور کردند که متاسفانه عمر این دو تا تیم هم زیاد نبود و الان به جای اینکه ما در سطح لیگ برتر حاضر باشیم باید در لیگ ۳ تیم‌داری کنیم. لیگ ۳ نیاز این شهر است، اما قبل از آن باید لیگ برتر، لیگ یک و لیگ دو را هم داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: این یک واقعیت است که جوانان و استعداد‌های این شهر در حال نابود شدن هستند. زمانی که بحث پدیده، سیاه جامگان و حتی قبل‌تر از آن ابومسلم و پیام مطرح بود همیشه ۳ یا ۴ بازیکن در تیم‌های ملی داشتیم، ولی متاسفانه در سال‌های اخیر این رویه از بین رفته است و جوانان این شهر دیگر انگیزه‌ای برای فعالیت ندارند و در این میان کسی هم پاسخگو نیست.

پیشکسوت فوتبال مشهد همچنین عنوان کرد: امیدوارم افراد مرتبط و فعالین حوزه ورزش و فرهنگ فکری به حال این وضعیت بکنند این تنها خواسته رضا مهاجری به عنوان یک پیشکسوت نیست بلکه یک مطالبه عمومی است. من مهاجری افتخار می‌کنم که در تیم شهر خودم فعالیت کنم، اما اگر شرایط مهیا نباشد بالاجبار راهی شهر‌ها و تیم‌های دیگر می‌شوم، اما آن جوان ورزشکاری که تمام آمال و آرزوهایش پوشیدن پیراهن تیم شهر خودش است چه کاری باید انجام بدهد؟

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد که این روز‌ها در شهر مشهد به همراه تیمش اردو زده تصریح کرد: واقعیت تاسف آوری را برای شما تعریف می‌کنم. هر شهری که می‌روم همه از من سوال می‌کنند که مشهد با وجود داشتن ۲ استادیوم مجهز و پیشرفته و نیز داشتن زیرساخت‌های مناسب چرا جایی در سطح اول فوتبال ایران ندارد و من هیچ وقت نتوانستم برای این علامت سوال جواب قانع کننده‌ای پیدا کنم.

مهاجری در پایان گفت: امیدوارم مدیران ارشد استانی یک بار برای همیشه به این خواسته به حق و اساسی جوانان و علاقمندان این شهر جامه عمل به پوشاند و یکبار دیگر شاهد حضور تیم‌های فوتبال مشهدی در سطوح بالای کشور باشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->