نگرانی وزیر خارجه ترکیه از تنش‌آفرینی‌های صهیونیست‌ها شهادت ۲۲ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه آنکارا مدعی شد: هفت تروریست در شمال عراق و سوریه از پای درآمدند رسانه‌ عبری زبان: ارتش اسرائیل برای ماه‌ها در غزه می‌ماند دیده‌بان حقوق بشر سوریه: ۴۱۰۰ نفر طی ۵ سال در سوریه به دست داعش کشته شدند گالانت: به جنگ در غزه ادامه می‌دهیم مسعود پزشکیان از حضور در مناظره‌های تلویزیون انصراف داد؟ شرکت ۴ هزار شهروند یهودی ترکیه‌ای در جنگ غزه ۹ صهیونیست بر اثر اصابت یک پهپاد انتحاری زخمی شدند موشک چینی هنگام آزمایش سقوط کرد شهادت ۳ رزمنده مقاومت اسلامی لبنان شهادت فرمانده گردان «طولکرم» در حمله هوایی رژیم اسرائیل نشست قریب الوقوع سوریه و ترکیه در عراق قاهره ورود نیرو‌های مصری به نوار غزه را رد کرد اعتراض ایران در خصوص حواشی انتخابات در انگلیس ۷۲ درصد آمریکایی‌ها بایدن را دارایی توانایی شناختی نمی‌دانند آماده باش پایگاه‌های آمریکا در اروپا (۱۰ تیر ۱۴۰۳) نتانیاهو: جنگ در نوار غزه ادامه دارد انصراف بایدن در انتخابات به تصمیم همسرش بستگی دارد ترکیه از ارائه سوخت به هواپیمای رژیم صهیونیستی خودداری کرد
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

هلاکت یک نظامی اسرائیلی و زخمی شدن ۱۳ نفر دیگر

  • کد خبر: ۲۱۵۸۸۶
  • ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۴
هلاکت یک نظامی اسرائیلی و زخمی شدن ۱۳ نفر دیگر
رادیو اشغالگران اذعان کرد که در جریان درگیری‌های امروز در باریکه غزه، یک نظامی کشته و ۱۳ تن دیگر زخمی شده‌اند که حال ۶ نظامی اسراییلی وخیم گزارش شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، در ادامه تلفات بالای ارتش رژیم صهیونیستی در عملیات زمینی در غزه، رادیو اشغالگران اعلام کرد که در جریان درگیری‌های امروز در باریکه، یک نظامی کشته و ۱۳ تن دیگر زخمی شده‌اند که حال ۶ نظامی اسراییلی وخیم گزارش شده است.

شبکه خبری الجزیره گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد یک نظامی دیگر این رژیم در نبرد‌های نوار غزه کشته شده است.

از سوی دیگر، منابع عبری به نقل از ارتش صهیونیستی همچنین به زخمی شدن ۱۳ نظامی دیگر در جنوب غزه اعتراف و اعلام کرده که حال ۶ نفر از آن‌ها وخیم است.

نظامی کشته شده گروهبان «دیوید ساسون» از نیرو‌های تیپ جبل است که در جنوب نوار غزه کشته شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده که بر اثر انفجار بمب در شهرک حمد در خان یونس این نظامی کشته شده و ۱۳ نفر دیگر زخمی

رسانه‌های صهیونیستی به نقل از منابع بیمارستانی در اراضی اشغالی گزارش دادند که در جریان نبرد‌های امروز در غزه، ۹ نظامی اسراییلی به بیمارستان «سوروکا» منتقل شده‌اند که حال ۲ تن از آنان وخیم گزارش شده است.

منابع عبری از بیمارستان سوروکا گزارش دادند که هم اکنون ۴۲ نظامی ارتش این رژیم در بخش‌های مختلف این بیمارستان در حال مداوا هستند که ۹ نظامی در وضعیت وخیم هستند.

پیش از این نیز، هرتسی هالوی، رییس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در سخنانی با اشاره به شرایط دشوار نظامیان ارتش در مصاف با گروه‌های مقاومت فلسطینی در غزه اذعان کرد که تلفات سختی ارتش در غزه متحمل شده است.

شبکه خبری الجزیره گزارش داد که هرتسی هالیوی، رییس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی در سخنانی اقرار کرد که بهای سنگینی را در این جنگ داده‌ایم و فرماندهان و مبارزان زیادی را از دست دادیم.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->