آیا مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان تامین‌اجتماعی در اردیبهشت پرداخت می‌شود؟ افزایش حقوق بازنشستگان منتظر تایید هیات دولت است پیش‌بینی رگبار باران در برخی نقاط کشور (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) خواص بی‌نظیر نخود فرنگی برای لاغری | هر فنجان نخود فرنگی چقدر کالری دارد؟ ارائه خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد توسط خادمیاران رضوی آخرین وضعیت سلامت تنها پلنگ ایرانی باغ وحش مشهد | درمان ارس، با خرد جمعی پیگیری می‌شود ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود | اعلام چگونگی محدوده‌بندی مدارس اسامی فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز اعلام شد استفاده از آسانسور عمر شما را کوتاه می‌کند! ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور تولید سالانه ۷۰ میلیارد نخ سیگار در کشور | اعتیاد در ۶ تا ۸ درصد مصرف‌کنندگان سیگار‌های الکترونیک ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است
سرخط خبرها

تداوم بارش باران و برف در مناطق سردسیر خراسان‌رضوی تا چهارشنبه (۲۳ اسفند١۴٠٢)

  • کد خبر: ۲۱۶۲۶۳
  • ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
تداوم بارش باران و برف در مناطق سردسیر خراسان‌رضوی تا چهارشنبه (۲۳ اسفند١۴٠٢)
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی گفت: انتظار داریم کماکان شاهد فعالیت سامانه ناپایدار بارش در سطح استان تا صبح روز چهارشنبه باشیم.

زهرا آهنگرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز، در خصوص شرایط جوی خراسان‌رضوی اظهار کرد: انتظار داریم کماکان شاهد فعالیت سامانه ناپایدار بارش در سطح استان تا صبح روز چهارشنبه باشیم که طی این مدت بارش به شکل رگبار و رعدوبرق با احتمال بارش تگرگ در سطح استان خواهیم بود.

وی افزود: از بعدازظهر دوشنبه و طی روز سه‌شنبه شاهد تقویت بارش‌ها در سطح استان خواهیم بود. طی این مدت برای برخی از مناطق استان آبگرفتگی، روان‌آب و سیلاب پیش‌بینی می‌شود. همچنین وزش باد در سطح استان گاهی شدید خواهد بود. تشکیل مه و کاهش دید در اوخر شب و اوایل صبح دور انتظار نیست.

شایان ذکر است که از اواخر روز دوشنبه تا صبح چهارشنبه کاهش دما به ویژه در نواحی شمالی، مرکزی رخ خواهد داد. این امر سبب می‌شود بارش‌ها برای روز دوشنبه و سه‌شنبه به شکل باران و برف و در نواحی سردسیر به شکل برف باشد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی با اشاره به اینکه در ٢۴ ساعت گذشته نوسانات دمایی در مشهد بین ٨ و ١٧ درجه ثبت شده است، ادامه داد: امروز دمای هوای این کلانشهر در گرم‌ترین ساعات به ١٣ درجه و در سردترین ساعات به ٧ درجه خواهد رسید. میزان بارش در این کلانشهر تا ساعت ٩ صبح ٢.۶ دهم میلی‌متر ثبت شده است.

طی شبانه‌روز گذشته، جوین با ٢ درجه و سرخس با ۶ درجه به ترتیب گرم‌ترین و سردترین شهرستان‌های استان بوده‌اند. بیشترین سرعت وزش باد از داورزن با ١٠٨ کیلومتر و سبزوار ٩٧ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است. بیشترین میزان بارش فریمان با ١٣ میلی‌متر، سرخس ١١.١ دهم میلی‌متر و تربت حیدریه ١٠.٧ دهم میلی‌متر ثبت کرده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->