رفع ۴۰ مورد آب‌گرفتگی درپی بارش‌های اخیر در مشهد + فیلم (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشهدالرضا(ع) در تدارک ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت | اجرای بیش از ۳۰ برنامه ویژه برای دهه کرامت در مشهد اعلام ویژه‌برنامه‌های دهه ادب و حماسه | همایش علمی «حکیم توس» در مشهد برگزار می‌شود آغاز جشن‌های دهه کرامت در مشهد | مدیریت شهری با فضاآرایی شهری به استقبال این دهه می‌رود بوستان‌های وکیل‌آباد و چهل‌بازه مشهد تعطیل شدند (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعمال قانون ۳ هزار و ۲۵۵ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۸۴ نفر در تصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) باران بهاری هوای کلانشهر مشهد را پاک کرد (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) آماده‌باش تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان و مدیران دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی تا ۴۸ ساعت (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) هشدار فرماندار مشهد به دستگاه‌های خدمات‌رسان برای آمادگی مقابله با طوفان و بارش باران شدید (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) هشدار بارش سنگین و‌ پرحجم طی پنجشنبه در خراسان رضوی و مشهد (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) آماده‌باش کامل مدیریت شهری در پی هشدار سطح نارنجی هواشناسی در مشهد آب تمام نقاط مشهد حد قابل شرب دارد برگزاری نخستین رویداد نوآوری‌های اجتماعی آب شهری در مشهد  از تماس‌های عجیب و غریب با سامانه تلفنی آتش نشانی مشهد تا بیش از ۱۷ هزار تماس مزاحمی در ۲ هفته شکستن رکورد تولید آسفالت با تولید ۳۲ هزار تن در مشهد پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی بخش سازه‌ای ایستگاه‌های فاز اول خط‌سه مترو مشهد ویژه‌برنامه‌های خیابان «در مسیر بهشت» هم‌زمان با میلاد امام‌رضا(ع) شهروند خبرنگار | گلایه شهروندان از مشکلات بعضی از دستگاه‌های شارژ من‌کارت در مشهد نژادحسین: مشکل ترافیک ۴۴ نقطه در مشهد با اصلاح هندسی رفع می‌شود اعمال‌قانون ۲۳۲۹ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۷۲ نفر در تصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

فعالیت ۲۴ ساعته مترو و اتوبوسرانی مشهد در روز تحویل سال ۱۴۰۳

  • کد خبر: ۲۱۷۰۲۶
  • ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۵
فعالیت ۲۴ ساعته مترو و اتوبوسرانی مشهد در روز تحویل سال ۱۴۰۳
شهردار مشهد از فعالیت ۲۴ ساعته مترو و اتوبوسرانی مشهد در روز تحویل سال ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا قلندرشریف در افتتاح قرارگاه خدمات سفر شهرستان مشهد گفت: حوزه حمل و نقل در حالت آماده‌باش قرار دارد. سرویس‌دهی اتوبوسرانی در بافت اطراف حرم تقویت شده است و ۴۰۰ دستگاه اضافه خواهد شد. در شب و روز تحویل سال نیز قطار شهری و اتوبوسرانی به صورت ۲۴ ساعته فعال خواهند بود. به همین منظور، تمامی خطوط مترو از ساعت ۷ بامداد روز ۲۹ اسفند لغایت ساعت ۲۲ روز یکم فروردین ۱۴۰۳ به مدت ۴۰ ساعت سرویس دهی خواهد داشت.

وی ادامه داد: مدت زیادی است که برنامه‌های استقبال از بهار را آغاز کرده‌ایم. کار‌ها در مراحل نهایی به سر می‌برد و در ایام نوروز در حوزه‌‎های مختلف فعالیت‌هایی را برای استقبال از بهار برنامه‌ریزی کرده‌ایم. ۲۳۰ ردیف خدمتی در ۶ حوزه تدارک دیده‌ایم که تماما همکاران ما در خدمت زائران و مجاوران خواهند بود.

قلندرشریف اظهار کرد: بیش از ۱۵ هزار پارکینگ دائمی در سطح شهر داریم که در محدوده بافت پیرامونی حرم مطهر حدود ۱۰ هزار جای پارک تدارک دیدیم که از این تعداد حدود ۴ هزار پارکینگ موقت در نظر گرفته شده که به تازگی احداث شده و نسبت به سال گذشته حدود ۲۰ درصد افزایش داشته است.

وی یادآور شد: همچنین در محدوده بافت پیرامونی حرم سرویس‌های بهداشتی متعددی تدارک دیده شده است. در حوزه کل شهر نیز اقدامات خوبی انجام دادیم. فضاآرایی و المان‌های شهری کار ویژه‌ای است که صورت گرفته است.

شهردار مشهد گفت: بیش از ۱۱۰۰ المان گل را در سطح شهر خواهیم داشت. حدود ۳۵۰ المان دیگر نیز در زمینه فرهنگی طراحی و جانمایی شده است. ۴۷۰۰ گلدان شهری در سطح شهر جانمایی شده که ۲۲۰۰ عدد فقط در محدوده ثامن خواهد بود. مهم‌تر از آن برگزاری جشنواره نور است که امسال در کوهسنگی مشهد و در وسعت ۶ هکتار از ۲۹ اسفند تا پایان ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

وی افزود: موضوعات مختلف المان‌ها، نورپردازی‌ها و رویداد‌های تاریخی و مذهبی را برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا زائران و مجاوران از آنها استفاده کنند. امکانات تفریحی و بازی‌های نوری نیز برای کودکان تدارک داده شده است.

شهردار مشهد گفت: استقبال از زائر را در ۳ ایستگاه در جاده‌های چناران، نیشابور و پایانه مسافربری خواهیم داشت. همچنین ایستگاه‌های زائر به صورت ثابت و سیار در سطح شهر با همکاری تشکل‌های مردمی و جوانان فعال خواهند بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->