فیلم صبح اعدام به برنامه هفت رسید چرا تلویزیون سخنرانی حجت‌الاسلام مسعود عالی را قطع کرد؟ ریدلی اسکات در ۸۸ سالگی همچنان پرکار است برگزاری نمایشگاه گروهی نقاشیخط «هفت هنر» در نگارخانه رضوان مشهد تام کروز با شانزدهمین پرش با چتر نجات، رکورد گینس را شکست علیرضا قربانی: فقدان «الهه»، دختر سرزمینمان، داغدارمان کرد ویدئو | گاف جدید شبکه ایران‌اینترنشنال علیه فرزند رهبر انقلاب اقدام دوباره نماوا برای دور زدن قانون درباره انتشار سریال سووشون؛ این‌بار با یوتیوب سیدعلی خامنه‌ایِ خمینی درباره نمایش خانم و آقای پاواروتی | صحنه‌هایی از یک فروپاشی روزمره فیلم‌های سینمایی تلویزیون در روزهای (۱۴، ۱۵ و ۱۶ خرداد ماه ۱۴۰۴) رکوردشکنی سریال «وحشی» در فیلم‌نت علی شادمان با فیلم «تهران کنارت» در راه جشنواره کارلووی واری تابستان فصلی پر از فرصت | نگاهی به برنامه‌های کانون پرورش فکری مشهد در تابستان ۱۴۰۴ شهاب موسوی‌زاده هنرمند نقاش درگذشت برنامه استعدادیابی بین‌المللی «ستاره شو» در راه نمایش خانگی جایزه بهترین فیلم جشنواره رینبو لندن در دستان «ایار» ایرانی
سرخط خبرها

دلیل استقبال مردم از «برمودا» کامران نجف زاده چیست؟

  • کد خبر: ۲۱۷۳۰۷
  • ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸
دلیل استقبال مردم از «برمودا» کامران نجف زاده چیست؟
بررسی آمار مخاطبان در اپلیکشین تلوبیون نشان دهنده استقبال خوب مخاطبان از برنامه «برمودا» با اجرای کامران نجف‌زاده بوده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ بررسی آمار مخاطبان در اپلیکشین تلوبیون نشان دهنده استقبال خوب مخاطبان از برنامه «برمودا» با اجرای کامران نجف‌زاده بوده است.

طبق بررسی‌های انجام شده در فضای مجازی و به نقل از برخی خبرگزاری‌ها، نتایج تحقیقات و پژوهش‌ها نشان می‌دهد کامران نجف‌زاده و برنامه «برمودا» مورد توجه افکار عمومی قرار گرفته و در شبکه‌های اجتماعی میلیون‌ها بار بازنشر شده که ثبت رکورد جدیدی در میان این نوع برنامه‌های گفتگو محور بوده است. یک ویدیو در صفحه مجازی «برمودا» مربوط به مصاحبه حیاتی مجری سابق تلویزیون، نزدیک به پنج میلیون بار بازدید داشته است که به نظر می‌رسید رکوردی کم نظیر در بازنشر گفتگو‌های تلویزیونی باشد. در یوتیوب و دیگر پلتفرم‌ها نیز برخی بخش‌های برنامه با میلیون‌ها بار بازدید مواجه شده بود.

بررسی‌های جدید نشان می‌دهد دوران طلایی برای شبکه نسیم آغاز شده است. در مقایسه آماری؛ مجموع بازدید برنامه «برمودا» تنها در تلوبیون بیش از ۳۴۵ هزار بار بوده است، که این آمار از برنامه «برمودا» در مقایسه با برنامه «پانتولیگ» با اجرای محمدرضا گلزار و «معرکه» با اجرای جواد رضویان در شبکه ۳، تفاوت قابل توجهی دارد.

همچنین بررسی‌ها در یوتیوب نشان می‌دهد «برمودا» با میلیون‌ها بار دیده شدن، فاصله‌ای زیادی با سایر برنامه‌های صدا و سیما پیدا کرده‌است.

پژوهش اینستاگرامی جدید همچنین آشکار می‌کند «برمودا»؛ رکورد تعداد بازدید یک برنامه تلویزیونی گفتگو محور را در اینستاگرام با بیش از ۲۰ میلیون بازدید در صفحه رسمی برنامه و بیش از ۱۰۰ میلیون بازدید در دیگر صفحات اینستاگرامی شکسته است. این آمار در صفحه «برمودا» گاه به بیش از ۶ میلیون بار برای یک محتوا می‌رسد. 

گفتنی است در پلتفرم تلگرام نیز از کانال‌های سیاسی تا خبرگزاری‌ها، محتوا‌های مختلف برمودا را منعکس کرده و میزبان قسمت‌های مختلف برنامه بودند.

منبع: اعتماد

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->