«رویاشهر» ۲۰ میلیاردی شد فیلم مرد عینکی امشب (۱۷ مرداد ۱۴۰۴) در «هفت» نقد می‌شود پیام قالیباف به مناسبت روز خبرنگار | مجلس برای تصویب لوایح دولت در حمایت از خبرنگاران آمادگی دارد آخرین وضعیت سلامتی اکبر عبدی از زبان دخترش خبرنگاری دل می‌خواهد ده‌نمکی: اکبر عبدی بزودی مرخص می‌شود خبرنگاران، حافظان حافظه جمعی یک ملت هستند پیام شهردار مشهد به مناسبت ۱۷ مرداد، روز خبرنگار خبرنگار، صدای حقیقت؛ از خیابان‌های وطن تا ویرانه‌های غزه پیام رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی به مناسبت روز خبرنگار بسته اینترنت هدیه خبرنگاران فعال شد (۱۷ مرداد ۱۴۰۴) آخرین وضعیت جسمی محمود فرشچیان (۱۷ مرداد ۱۴۰۴) حضور سریال وحشی در بخش رسمی جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو خبرنگار جسور، رسانه اثرگذار بازنمایی، حقیقت و رسالت‌ خبرنگار آخرین اخبار از وضعیت سلامتی استاد محمود فرشچیان (۱۶ مرداد ۱۴۰۴) «برادر کوچک من»، بهانه‌ای برای جمع‌شدن استعدادهای کودکان و نوجوانان
سرخط خبرها

دلیل استقبال مردم از «برمودا» کامران نجف زاده چیست؟

  • کد خبر: ۲۱۷۳۰۷
  • ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸
دلیل استقبال مردم از «برمودا» کامران نجف زاده چیست؟
بررسی آمار مخاطبان در اپلیکشین تلوبیون نشان دهنده استقبال خوب مخاطبان از برنامه «برمودا» با اجرای کامران نجف‌زاده بوده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ بررسی آمار مخاطبان در اپلیکشین تلوبیون نشان دهنده استقبال خوب مخاطبان از برنامه «برمودا» با اجرای کامران نجف‌زاده بوده است.

طبق بررسی‌های انجام شده در فضای مجازی و به نقل از برخی خبرگزاری‌ها، نتایج تحقیقات و پژوهش‌ها نشان می‌دهد کامران نجف‌زاده و برنامه «برمودا» مورد توجه افکار عمومی قرار گرفته و در شبکه‌های اجتماعی میلیون‌ها بار بازنشر شده که ثبت رکورد جدیدی در میان این نوع برنامه‌های گفتگو محور بوده است. یک ویدیو در صفحه مجازی «برمودا» مربوط به مصاحبه حیاتی مجری سابق تلویزیون، نزدیک به پنج میلیون بار بازدید داشته است که به نظر می‌رسید رکوردی کم نظیر در بازنشر گفتگو‌های تلویزیونی باشد. در یوتیوب و دیگر پلتفرم‌ها نیز برخی بخش‌های برنامه با میلیون‌ها بار بازدید مواجه شده بود.

بررسی‌های جدید نشان می‌دهد دوران طلایی برای شبکه نسیم آغاز شده است. در مقایسه آماری؛ مجموع بازدید برنامه «برمودا» تنها در تلوبیون بیش از ۳۴۵ هزار بار بوده است، که این آمار از برنامه «برمودا» در مقایسه با برنامه «پانتولیگ» با اجرای محمدرضا گلزار و «معرکه» با اجرای جواد رضویان در شبکه ۳، تفاوت قابل توجهی دارد.

همچنین بررسی‌ها در یوتیوب نشان می‌دهد «برمودا» با میلیون‌ها بار دیده شدن، فاصله‌ای زیادی با سایر برنامه‌های صدا و سیما پیدا کرده‌است.

پژوهش اینستاگرامی جدید همچنین آشکار می‌کند «برمودا»؛ رکورد تعداد بازدید یک برنامه تلویزیونی گفتگو محور را در اینستاگرام با بیش از ۲۰ میلیون بازدید در صفحه رسمی برنامه و بیش از ۱۰۰ میلیون بازدید در دیگر صفحات اینستاگرامی شکسته است. این آمار در صفحه «برمودا» گاه به بیش از ۶ میلیون بار برای یک محتوا می‌رسد. 

گفتنی است در پلتفرم تلگرام نیز از کانال‌های سیاسی تا خبرگزاری‌ها، محتوا‌های مختلف برمودا را منعکس کرده و میزبان قسمت‌های مختلف برنامه بودند.

منبع: اعتماد

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->