اذعان روزنامه صهیونیستی به شکست نتانیاهو | حماس حکومت را در غزه در دست خواهد داشت نامه اعتراض‌آمیز سفیر ایران در سازمان ملل به شورای امنیت در پی ادعاهای واهی اتحادیه عرب مقام سابق صهیونیست خواستار سرنگونی کابینه نتانیاهو شد ایتالیا پیروزی پزشکیان را تبریک گفت | تاکید بر تقویت روابط دیپلماتیک درگیری پلیس و تظاهرات کنندگان در تل آویو + فیلم وزیر خارجه انگلیس: برای برقراری آتش‌بس در غزه از تمام ظرفیت‌های دیپلماتیک استفاده می‌کنم جلیلی با رئیس جمهوری منتخب دیدار کرد صهیونیست‌ها برای توافق با حماس کوتاه آمدند | هیات اسرائیلی و رئیس سیا به دوحه می‌روند توصیه‌های عجیب ترامپ به بایدن در برخورد با منتقدان! تظاهرات هزاران شهرک‌نشین صهیونیست در سرزمین‌های اشغالی ۱۶ شهید و ۷۵ زخمی در جنایت جدید صهیونیست‌ها در «النصیرات»+ فیلم هاآرتص: تل‌آویو مشروعیت بین المللی خود را از دست داده است مذاکرات یمنی‌ها با وجود کارشکنی‌های آمریکا ادامه دارد تیراندازی در کنتاکی آمریکا | ۸ نفر کشته و زخمی شدند (۱۶ تیر ۱۴۰۳) پیام تبریک نصرالله به پزشکیان: حزب‌الله و مقاومت ایران را پشتیبان قوی، ثابت وهمیشگی خود می‌دانند رسانه‌های عبری: فردا اعتراضات علیه نتانیاهو به اوج می‌رسد اذعان روزنامه صهیونیستی معاریو به کنترل حماس بر غزه ناوشکن انگلیسی از دریای سرخ می‌رود واکنش مغرضانه آمریکا به نتایج انتخابات ریاست جمهوری ایران (۱۶ تیر ۱۴۰۳) سعید جلیلی عصر امروز با رهبر انقلاب دیدار کرد (۱۶ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پوتین، پیروز انتخابات روسیه

  • کد خبر: ۲۱۷۹۲۷
  • ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵
پوتین، پیروز انتخابات روسیه
کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه (CEC) گزارش داد که انتظار می‌رود ولادیمیر پوتین رئیس جمهور فعلی با بیش از ۸۷ درصد آرا در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ پیروز شود.

به گزارش شهرآرانیوز، براساس گزارش کمیسیون مرکزی انتخابات، بیش از ۹۹.۵ درصد آرا تا ساعت ۷ صبح به وقت مسکو شمارش شده و پوتین با ۸۷.۳۲ درصد پیشتاز رقابت‌های ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ است.

رقیب وی از حزب کمونیست، نیکولای خاریتونوف، با ۴.۳ درصد، ولادیسلاو داوانکوف از حزب مردم جدید (۳.۸ درصد) و لئونید اسلوتسکی از لیبرال دموکرات‌ها (۳.۲ درصد) قرار دارند.

نظرسنجی‌های خروجی پیش از این روند مشابهی را نشان می‌داد و انتظار می‌رفت که رئیس دولت با ۸۷.۸ درصد برنده انتخابات باشد. نظرسنجی خارج از کشور در میان ۴۶۶۳۲۴ رای دهنده در شعب اخذ رای در سراسر کشور انجام شد.

پردازش آرا در اکثر مناطق روسیه به پایان رسیده است. پوتین ۹۴.۱۲ درصد از آرا را در جمهوری خلق لوگانسک (LPR) و بیش از ۹۵ درصد را در جمهوری خلق دونتسک (DPR) به دست آورده است، دو منطقه جدید روسیه که شهروندان برای اولین بار در آن رای می‌دهند.

نتایج جمهوری‌های تیوا، خاکاسیا و یاکوتیا، مناطق زاپوروژیه، خرسون و خاباروفسک، و از منطقه خودمختار چوکوتکا نیز نشان می‌دهد که رئیس‌جمهور فعلی مقابل چهار نامزد با تقریباً ۹۰ درصد آرا، پیشتاز است.

پوتین نتایج اولیه را به عنوان نشانه‌ای از «اعتماد و امید» به او ستود و گفت: البته، ما وظایف زیادی در پیش داریم. اما من می‌خواهم برای همه روشن کنم: زمانی که ما محکم ایستادیم، هیچ کس نتوانست ما را بترساند، اراده و وجدان ما را سرکوب کند. آنها در گذشته شکست خوردند و در آینده نیز شکست خواهند خورد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->