روسیه: تمام رزمایش‌های ناتو را از نزدیک زیر نظر داریم لاپید: همه مقامات مسوول در زمان عملیات طوفان الاقصی باید استعفا دهند تظاهرات هزاران شهرک‌نشین علیه نتانیاهو در تل‌آویو ۲۷ فلسطینی در حمله به منازل فلسطینیان نوار غزه به شهادت رسیدند رسانه عبری: ویدئوی حماس زنده بودن ۲ اسیر در غزه را ثابت کرد حمله ترکیبی حزب‌الله به مقر فرماندهی نظامی صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی وزیر کشور: عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد + فیلم پیام جدید گردان‌های قسام درباره کشته شدن ده‌ها اسیر صهیونیست کرملین: انگلیس مانع توافق آتش‌بس اوکراین شد ایتالیا سفیر روسیه را احضار کرد برهم خوردن سخنرانی سفیر آلمان در پاکستان تصاویر ارتش یمن از لحظه شکار شدن جنگنده آمریکایی + فیلم پلیس آمریکا حدود ۱۰۰ نفر را روز شنبه در دانشگاه نورث ایسترن بازداشت کرد افشای جزئیات توافق شکست‌خورده میان روسیه و اوکراین احتمال اعزام نیرو‌های انگلیسی به غزه بایدن: تا زمان آزادی گروگان‌ها آرام نمی‌گیرم فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی شهادت و زخمی‌شدن شمار دیگری از ساکنان غزه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیت‌الله علم‌الهدی: رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است| ضرورت تسهیل مسیر‌های حمل‌ونقل جاده‌ای برای سفر زائران
سرخط خبرها

گوترش: گزارش‌ها درباره ناامنی غذا در غزه تکان دهنده است

  • کد خبر: ۲۱۸۰۷۱
  • ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
گوترش: گزارش‌ها درباره ناامنی غذا در غزه تکان دهنده است
دبیرکل سازمان ملل اعلام کرد که گزارش‌ها در مورد ناامنی غذا در نوار غزه یک نشانه تکان دهنده از شرایط روی زمین در این منطقه است.

به گزارش شهرآرانیوز، گوترش امروز دوشنبه تاکید کرد که گزارش مورد حمایت سازمان ملل مبنی بر اینکه قحطی در شمال غزه قریب الوقوع است، یک نشانه تکان دهنده از شرایط روی زمین است.

دبیرکل سازمان ملل در نیویورک به خبرنگاران گفت: این یک فاجعه کاملا ساخت دست انسان است و این گزارش تاکید می‌کند که این وضعیت می‌تواند متوقف شود.

اشاره گوترش به گزارشی است که آژانس آنروا (نهاد سازمان ملل در امور کاریابی و امدادرسانی به آوارگان فلسطینی) در مورد قحطی قریب‌الوقوع در شمال نوار غزه منتشر کرده است.

«فیلیپ لازارینی» کمیسر کل آنروا امروز تاکید کرد که قطحی در شمال نوار غزه قریب الوقوع است و انتظار می رود از اکنون تا ماه مه این منطقه را فرا بگیرد.

وی در خصوص شرایط غزه توضیح داد: دو میلیون نفر یعنی تمام ساکنان نوار غزه با بحران نبود امنیت غذایی یا بدتر از آن روبرو هستند. نیمی از این جمعیت دو میلیون نفری با گرسنگی و قطحی روبرو هستند. کودکان در غزه از گرسنگی در حال جان دادن هستند.

گوترش دبیرکل سازمان ملل همچنین در ادامه اظهارات خود تاکید کرد: من از مسئولان اسرائیلی می‌خواهم تا دسترسی کامل و بدون محدودیت کالاهای بشردوستانه به نوار غزه را تضمین کنند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->