بلایی که با خوردن ۴ استامینوفن سرتان می‌آید | عوارض نسل قدیم دارو‌های سرماخوردگی‌ گفت‌وگوی تلفنی وزیر امور خارجه پرتغال با امیرعبداللهیان درباره کشتی اسرائیلی توقیف‌شده کره‌شمالی: بدترین وضعیت حقوق بشری در جهان را در آمریکا داریم بلینکن برای گفتگو درباره رفح و اسرای صهیونیست به سرزمین‌های اشغالی سفر می‌کند اوکراین از بیم حمله بلاروس ۲ بیمارستان را تخلیه کرد تشدید اختلافات میان اعضای کابینه جنگ رژیم صهیونیستی شلیک ۲ موشک در سواحل یمن به یک کشتی خسارت وارد کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزییاتی از حمله پهپادی به یک میدان گازی در سلیمانیه عراق بسته تسلیحاتی ۶ میلیارد دلاری آمریکا در مسیر اوکراین سرنگونی پهپاد گران قیمت و پیشرفته آمریکا در سواحل یمن (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) شعله‌ور شدن اعتراضات ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های فرانسه و انگلیس حمله مقاومت اسلامی عراق به حیفای سرزمین‌های اشغالی (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) شلیک ۳۰ موشک از جنوب لبنان به شمال جولان اشغالی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) آمادگی کامل مقاومت برای مقابله با تجاوز اشغالگران به رفح اعتراض دانشجویان حامی فلسطین در شهرهای انگلیس وزیر دفاع: حملات تروریستی نتیجه حمایت کشورهای غربی از تروریست‌ها است سکوت بلینکن درباره دستگیری ۵۵۰ دانشجو و ادعای دموکراسی در آمریکا شولتس: احتمال حل اختلافات باکو-ایروان بیشتر از همیشه است کنعانی:‌ آمریکا شایستگی اظهارنظر در مورد حقوق بشر را ندارد چین : ناتو مسئول اصلی جنگ اوکراین است
سرخط خبرها

دریادار تنگسیری: گذشت زمانی که آمریکا و انگلیس بتوانند نفت این ملت را بدزدند

  • کد خبر: ۲۱۸۰۸۷
  • ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۹
دریادار تنگسیری: گذشت زمانی که آمریکا و انگلیس بتوانند نفت این ملت را بدزدند
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: گذشت زمانی که آمریکا و انگلیس بتوانند نفت این ملت را بدزدند. ملی شدن صنعت نفت عکس العمل مردم در قبال سالها غارت و تحقیر ملت ایران بود.

به گزارش شهرآرانیوز، دریادار علیرضا تنگسیری در گفتگویی به مناسبت ۲۹ اسفند روز ملی شدن صنعت نفت ایران اظهارداشت: جوانان ما باید تاریخ معاصر را بخوانند، تا به ارزش داشته‌هایمان پی ببرند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به ظلم و جنایت‌های انگلیس به مردم ایران خاطر نشان کرد: انگلیسی‌ها سالهای سال نفت و منابع غنی سرزمین ما را به غارت بردند. در جریان جنگ جهانی بیش از ۹ میلیون نفر از مردم ما کشته شدند در صورتی که ما بی طرف بودیم.

دریادار تنگسیری با اشاره به ماجرای ملی شدن نفت ایران گفت: زمانی که نفت ملی شد انگلیسی‌ها ایران را ترک کردند و خودشان به عراق و کارگرهای هندی را به هندوستان فرستادند.دولت وقت متوسل به ایتالیا شد و پالایشگاه را به ایتالیا واگذار کرد.

وی ادامه داد: جوانان ما باید بدانند تا آن زمان در صنعت نفت ما ایرانی‌ها کارگرهای ساده و پایین‌ترین طبقه شغلی بودند و حق نداشتند در کوچک‌ترین مسائل فنی و مدیریتی وارد شوند. به همین خاطر وقتی انگلیسی‌ها رفتتد هیچکس حتی ایتالیایی‌ها قادر به راه اندازی پالایشگاه نبودند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه عنوان کرد: دولت ایران برای اینکه نفت را بفروشد مجبور می‌شود ۳ نفتکش ایتالیایی را بارگیری کند. بعد از بارگیری نفتکش‌ها زمانی که وارد اقیانوس هند شدند انگلیسی‌ها هر سه را توقیف می‌کنند. خبر به شاه ایران می‌رسد. شاه از روی وادادگی می‌گوید بگویید انگلیس یک نفتکش را بر دارند و دوتای دیگر را آزاد کند، و انگلستان قبول نمی‌کند و شاه ایران می‌گوید پس بگویید دوتا نفتکش را به انگلیسی‌ها بدهند.

دریادار تنگسیری گفت: اما امروز جوانان همین سرزمین به برکت انقلاب اسلامی و جرأت و روحیه خود باوری که حضرت امام خمینی (ره) در دل ما نهادینه کرد با سربلندی در مقابل استکبار ایستاده‌اند. الان با رهبری فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای (مد ظله العالی) با همان ادبیات با استکبار وارد صحبت می‌شویم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه بیان داشت: اگر نفت ما را بدزدند و نفتکش ما را در هر جای این دنیا توقیف کنند مقابله به مثل می‌کنیم. دیگر گذشت زمانی که برای غارت اموال مردم نجیب ایران اسلامی بیگانه ای گردن کشی کند.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->