هشدار: مرگ‌ومیر بیماری هاری به مرز خطر رسیده است انتقال پیکر ۹ نفر از حجاج فوت‌شده به ایران (۱۳ تیر ۱۴۰۳) خروج حدود ۶۰ درصد حجاج ایرانی از مکه (۱۳ تیر ۱۴۰۳) سازمان غذا و دارو هشدار داد: خطر ابتلا به سرطان به علت برنزه کردن پوست یک فوتی و چهار مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در مشهد+تصاویر (۱۳ تیرماه ۱۴۰۳) آیا مصرف مکمل‌های غذایی تاثیری در پیشگیری یا بهبود علائم تب دانگی دارد؟ احکام رتبه‌بندی بازنشستگان فرهنگی سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ صادر شد جمع‌آوری ۱۶۲ معتاد متجاهر در مشهد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) واریز علی الحساب ۳ میلیون تومان به حساب بازنشستگان تأمین‌اجتماعی | بازنشستگان حساب خود را چک کنند (۱۳ تیر ۱۴۰۳) تب دنگی در مشهد سیر افزایشی ندارد | احتمال آلودگی بالا پشه آئدس از شهریور ۱۴۰۳ به سلامتی خود در دهه ۳۰ زندگی اهمیت بیشتری دهید گردشگری شهری ابزاری برای نیل توسعه پایدار دستگیری ۴ شرور در بولوار رسالت مشهد چرا دستکاری جوش‌های «مثلث خطر» صورت ممکن است به قیمت جانمان تمام شود؟ پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (۱۳ تیر ١۴٠٣) | افزایش دو تا چهاردرجه‌ای دما در سطح استان پیش‌بینی حضور بیش از ۵ میلیون زائر در مراسم اربعین |رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران: ارتقای سلامت هدف ما است اگر آدامس قورت دهیم چه می‌شود؟ حوالی یک استخر پرماجرا | روایت شهرآرانیوز از چالش‌های مربوط به بوستان کوهسنگی پیش‌بینی حضور بیش از ۵ میلیون زائر ایرانی در مراسم اربعین ۱۴۰۳
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

شناسایی و دستگیری ۱۶۰ متهم اقتصادی در آخرین روز ۱۴۰۲

  • کد خبر: ۲۱۸۲۵۷
  • ۰۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۷
شناسایی و دستگیری ۱۶۰ متهم اقتصادی در آخرین روز ۱۴۰۲
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از اجرای طرح‌های سراسری پیشگیری از مفاسد اقتصادی و مقابله با آن‌ها در نوروز ۱۴۰۳ خبرداد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار حسین رحیمی با حضور در قرارگاه نوروزی امین پلیس امنیت اقتصادی فراجا، با تبریک فرارسیدن سال نو، گفت:‌ در ایام نوروز پلیس امنیت اقتصادی با رصد دقیق مسائل و موضوعات اقتصادی کشور با اقتدار با مجرمان و مفسدان اقتصادی که برای کسب سودهای بادآورده به‌دنبال اقدامات مجرمانه خود اعم از قاچاق کالا هستند مقابله خواهد کرد.

وی افزود: با عنایت به تقارن ماه نزول قرآن و عید سعید نوروز، پلیس امنیت اقتصادی فراجا اجرای طرح‌های سراسری پیشگیری وذمقابله با مفاسد اقتصادی را در این ایام در دستور کار خود قرار داده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا افزود:‌ در همین راستا نیز کارگاهان پلیس امنیت اقتصادی طی ۲۴ ساعت گذشته و در آخرین روز از سال ۱۴۰۲ با تشکیل ۸۷ تیم بازرسی از تعداد ۲۷۱ نشانگاه اقتصادی بازدید و چندین مرکز متخلف توزیع اقلام اساسی را شناسایی کردند.

رحیمی اضافه کرد: در این بازدیدها تعداد ۱۶۰ متهم جرایم اقتصادی و قاچاق کالا و ارز شناسایی و دستگیر شدند که پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

وی با اشاره به اینکه ارزش پرونده‌های مکشوفه ۴۹۰میلیارد ریال است گفت: پلیس امنیت اقتصادی با تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری و نامگذاری سال به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» با تمام وجود تلاش می‌کند تا با برنامه‌ریزی مناسب و همکاری صاحب‌نظران و مشارکت عملی فعالان اقتصادی زمینه تحقق این شعار مهم را به بهترین وجه فراهم کند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->