نجات ۳ نفر از درون حریق منزل مسکونی توسط آتش نشانان مشهدی (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه اندازی «تاکسی هوایی» بین گناباد-مشهد درگیری ۲ همکلاسی در شوش رنگ خون گرفت (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری ۵ شرور و مخل نظم و امنیت در مشهد ماجرای آن کوچه بن بست واریز هدیه ۲ میلیون تومانی روز معلم به حساب معلمان تا امشب | پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع «سه‌شنبه‌های مهر» ادامه دارد | افتتاح پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال گُرگرفتگی در خانم‌ها و آنچه باید بدانند چگونه رنج‌هایمان را به گنج تبدیل کنیم؟ چه حرف‌هایی را به کودکان نباید بزنیم؟ آبله مرغان تا چند روز واگیر دارد؟ | برای آبله مرغان چی بخوریم؟ توصیه‌های طلایی برای خواب سالمندان علاقه وافر نوجوان‌ها به متفاوت بودن! واریز هدیه روز معلم به حساب فرهنگیان سراسر کشور افزایش ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت ۱۴۰۳ | متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان اجرا می‌شود خبر رییس مجلس درباره حقوق اردیبهشت | قالیباف: دولت باید متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را این ماه اجرا کند دستگیری ۲۵ داوطلب متقلب در مرحله اول کنکور ۱۴۰۳ فصل بحرانی آب در مشهد | وزارت نیرو، خراسان‌رضوی را در فهرست ۴ استان با وضعیت آبی نامطلوب اعلام کرد
سرخط خبرها

آغاز معاینات پزشکی حجاج حج تمتع سال ۱۴۰۳ در خراسان رضوی (۲ فروردین ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۱۸۳۰۷
  • ۰۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۱
  • ۱
آغاز معاینات پزشکی حجاج حج تمتع سال ۱۴۰۳ در خراسان رضوی (۲ فروردین ۱۴۰۳)
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از آغاز روند معاینات پزشکی پیش از اعزام ۹ هزار و پانصد زائر حج تمتع در خراسان رضوی خبر داد.

محسن ذاکریان در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز، با اشاره به آغاز معاینات حجاج بیت‌الله الحرام، اظهار کرد: با اعلام مرکز پزشکی حج هلال احمر و هماهنگی با اداره کل حج و زیارت استان خراسان رضوی، معاینات پزشکی پیش از اعزام حجاج آغاز شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان رضوی افزود: پس از انجام معاینات حجاج در هلال احمر سلامت زائران بررسی و آن دسته از متقاضیانی که مشکل حادی نداشته باشند، رویه تأیید سلامت آنها تکمیل و ثبت نام آنها در کاروان‌ها کامل می‌شود.

وی با اشاره به همکاری پزشکان در معاینات حجاج با هلال احمر افزود: استان خراسان رضوی بیش از ۹۵۰۰ نفر متقاضی حج تمتع دارد که از امروز روند آن آغاز و با برنامه اعلام شده به مدیران کاروان‌ها، زمان مراجعه حجاج به مراکز معاینات پزشکی حج و زیارت در سراسر استان انجام خواهد شد.

ذاکریان اظهار کرد: این معاینات از دوم فرودین تا یازدهم فرودین ماه در سطح استان خراسان رضوی ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: زائرانی که سلامت آنها تأیید شده، اما بیماری‌هایی نه چندان دشوار از قبیل بیماری خفیف قلبی، ریوی، دیابت و فشار خون دارند، به توصیه پزشکان معاینه توجه کنند و در طول سفر حج دارو‌های خود را به میزان کافی به همراه داشته باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عیسی میری
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۶
0
0
قند۶ماهه ی من ۹و۷دهم شده مراپزشک معاین ردکرده.آیااگربه کمسیون پزشکی بروم بازهم ردخواهم شدیاامیدی برایم هست؟
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->