اتصالی برق پشت‌بام، منزل مسکونی را به آتش کشید + تصویر حادثه (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) افشاگری یک رسانه علیه قلیان اکسیژن| طرح مطالعاتی یامنفعت‌طلبی وبازی باسلامت جوانان؟ افشای راز قتل یکی از مدیران شهرداری به دست همسرش ماجرای استفاده بلاگر اینستاگرامی از آمبولانس در شیراز چه بود؟ پیش بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدور هشدار سطح زرد در استان اعترافات تکان دهنده جوانی که مادر خود را به قتل رساند (۱۷ اردیبهشت) قصاص ۲ قاتل و فرصت دوباره زندگی برای سومین نفر کشف سه کیلوگرم تریاک از معده سرنشینان یک خودرو در بجستان (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشدید نظارت بر اتاق‌های فرار تهران دستگیری متهم‌به‌جعل مهر‌های ادارات در مشهد شانه کردن مو چه تاثیری در سلامت و زیبایی آن دارد؟ رفع تندی غذا با چند راهکار ساده عوارض روانی سقط جنین روی مادر نقش موثر مامایی در کاهش آمار سزارین و افزایش زایمان طبیعی پوسیدگی‌های دندانی و افت عملکرد مغز و قلب | بیماری‌های دهان با بروز برخی سرطان‌ها ارتباط دارد هشدار! تزریق این دارو فقط باید در بیمارستان انجام شود آموزش عبور و مرور در خیابان را  از  خردسالی شروع کنیم آنچه باید درباره غذا‌های کنسروی بدانید
سرخط خبرها

کاهش ۳۰ درصدی تلفات تصادفات نوروزی در خراسان رضوی (۳ فروردین ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۱۸۴۰۰
  • ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۴
کاهش ۳۰ درصدی تلفات تصادفات نوروزی در خراسان رضوی (۳ فروردین ۱۴۰۳)
رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی از کاهش ۳۰ درصدی تلفات تصادفات نوروزی تا ۳ فروردین ۱۴۰۳ خبر داد.

سرهنگ حسین میش‌مست در گفتگو با شهرآرانیوز در مورد آخرین وضعیت از میزان تلفات تصادفات نوروزی در خراسان رضوی عنوان کرد: از ابتدای ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا امروز (۳ فروردین ۱۴۰۳) غریب به ۲۰ نفر در محور‌های خراسان رضوی به دلیل تصادف، متاسفانه جان خود را از دست داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین حوادث مربوط به محور غرب خراسان رضوی یعنی در محور‌های سبزوار و نیشابور به مشهد است، گفت: مسیر غرب خراسان رضوی که بیشتر حوادث نیز در آن رخ می‌دهد، مسیری کویری است و اکثر مسافران وقتی از داورزن و سبزوار وارد استان می‌شوند، فکر می‌کنند به مشهد رسیده‌اند. به جای اینکه توقف کرده و استراحت کنند، بدون توقف به مسیر خود ادامه می‌دهند که باعث بروز تصادفاتی از این قبیل می‌شود.

رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی با بیان اینکه نسبت به سال گذشته در تلفات تصادفات نوروزی ۳۰ درصد کاهش داشته‌ایم، اظهار کرد: از مسافران درخواست داریم که نکات ایمنی را رعایت کنند تا شاهد کمترین حادثه در جاده‌ها باشیم. آنالیزی که از حوادث داشته‌ایم، بیشتر تصادفات مربوط به خستگی و خوب‌آلودگی رانندگان بوده است.

میش‌مست در خصوص میزان ورود مسافران به مشهد و خراسان رضوی عنوان کرد: تردد مسافران در ورود به مشهد نسبت به سال گذشته ۳ تا ۴ درصد و در ورود به خراسان رضوی ۱۰ تا ۱۲ درصد کاهش داشته است.

وی اضافه کرد: همچنین از ابتدای صبح امروز مبادی خروجی مشهد در محور غرب، جنوب و شمال استان با ترافیک سنگینی همراه بوده است. همچنین ترافیک مبادی ورودی به سمت مشهد از مسیر غرب، جنوب و شمال نیز نیمه سنگنین بوده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->