رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | خراسان رضوی سال گذشته رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟ ۵ ماده غذایی که مصرف منظم آنها به افزایش هوش کمک می‌کند ویزیت‌های نجومی روانشناسان | از ۳۵۰ هزارتومان تا ۲ میلیون تومان! کلاس‌های دانشگاه‌ها تعطیل شدند (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پرشدگی کامل ۱۱ سد کشور در پی بارش‌های بهاره + جدول
سرخط خبرها

تخریب یک منزل مسکونی در مشهد بر اثر انفجار گاز (۴ فرردین ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۱۸۵۴۴
  • ۰۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۶
تخریب یک منزل مسکونی در مشهد بر اثر انفجار گاز (۴ فرردین ۱۴۰۳)
افسر نگهبان آتش نشانی مشهد گفت: انفجار گاز در یک ساختمان ۴ طبقه در بلوار هدایت منجر به تخریب بخش زیادی از یک واحد و ایراد خسارت به ساختمان‌های مجاور شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مرتضی کاخکی با اعلام این خبر، اظهار کرد: در پی اعلام حادثه انفجار یک ساختمان به سامانه ۱۲۵، بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه ۲۸ به محل اعزام شدند. وی افزود: انفجار در طبقه چهارم ساختمان مسکونی رخ داده بود که آتش‌نشانان به محض رسیدن، ضمن کاوش محبوسین احتمالی اقدام به ایمن سازی محل حادثه کردند.

افسر نگهبان آتش نشانی مشهد ادامه داد: خوشبختانه در زمان رخ دادن این حادثه کسی در منزل حضور نداشت و علت دقیق وقوع آن در حال بررسی است. کاخکی در خصوص توصیه‌های ایمنی پیش از ترک منزل تاکیدکرد: برای گریز از حوادث و ترک مطمئن منزل، شیر فلکه اصلی گاز را به طور کامل ببندید و همچنین کلیه شیر‌ها و وسایل گازسوز را بسته و از سلامت آن اطمینان حاصل کنید.

وی عنوان کرد: درصورتیکه از سیلندر‌های گاز مایع استفاده می‌کنید، شیرفلکه آن را به طور کامل بسته و در محل امن قرار دهید، قابل توجه اینکه حتی فلکه سیلندر‌های خالی گاز را نیز چک کنید و ببندید.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->