۵ ماده غذایی که مصرف منظم آنها به افزایش هوش کمک می‌کند ویزیت‌های نجومی روانشناسان | از ۳۵۰ هزارتومان تا ۲ میلیون تومان! کلاس‌های دانشگاه‌ها تعطیل شدند (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پرشدگی کامل ۱۱ سد کشور در پی بارش‌های بهاره + جدول بدون تفریح، «زن» افسرده و «خانواده» مختل می‌شود اهمیت خوردن صبحانه برای دانش‌آموزان | کودکان به چه ویتامینی نیاز دارند؟ آیا راهی برای افزایش قد کودکان و نوجوانان وجود دارد؟ درد در سنین رشد را جدی بگیرید آیا استفاده از تابه‌های نچسب را باید کنار گذاشت؟ آیا مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان تامین‌اجتماعی در اردیبهشت پرداخت می‌شود؟ افزایش حقوق بازنشستگان منتظر تایید هیات دولت است جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط و توضیحات بانک رفاه کارگران (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پله‌نوردان بیشتر عمر می‌کنند | متخصصان از تاثیرات شگرف این فعالیت ورزشی بر سلامت می‌گویند پیش‌بینی رگبار باران در برخی نقاط کشور (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) درمان‌های طبیعی و خانگی که به کاهش معده درد کمک می‌کند خواص بی‌نظیر نخود فرنگی برای لاغری | هر فنجان نخود فرنگی چقدر کالری دارد؟ ارائه خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد توسط خادمیاران رضوی آخرین وضعیت سلامت تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد | درمان «ارس» با خرد جمعی پیگیری می‌شود
سرخط خبرها

ورود سامانه بارشی جدید به خراسان رضوی از دوشنبه (۶ فروردین ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۱۸۴۱۳
  • ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۷
ورود سامانه بارشی جدید به خراسان رضوی از دوشنبه (۶ فروردین ۱۴۰۳)
کارشناس پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: سامانه بارشی جدید همراه با بارش‌های رگباری در هفته پیش رو وارد استان می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد غیوری در خصوص شرایط جوی خراسان رضوی، اعلام کرد: امروز وضعیت جوی در استان پایدار است، اما از اواخر امشب در نیمه شمالی و غربی استان بارندگی به صورت پراکنده خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: از روز دوشنبه نیز سامانه بارشی جدیدی وارد خراسان رضوی می‌شود که فعالیت این سامانه در نیمه شمالی و غربی با آبگرفتگی همراه خواهد بود.

کارشناس پیش بین هواشناسی خراسان رضوی گفت: همچنین در هفته پیش رو وزش باد شدید نیز در بخش‌هایی از استان آغاز خواهد شد.

غیوری افزود: روند افزایش دما نیز از امروز در نیمه شمالی و شرقی خراسان رضوی آغاز می‌شود و دمای هوا بین پنج تا هشت درجه افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: در ٢۴ ساعت گذشته در شهرستان کلات بیشترین میزان بارندگی با حجم سه و سه دهم میلیمتر و بیشترین سرعت وزش باد در بردسکن با قدرت ٧۶ کیلومتر در ساعت ثبت شده است.

غیوری اضافه کرد: همچنین در ٢۴ ساعت گذشته قوچان با صفر درجه سلسیوس سردترین و سرخس با ٢۴ درجه گرمترین نقاط استان بودند و دمای هوای مشهد نیز در این بازه زمانی بین هشت تا ١٩ درجه سلسیوس متغیر بود.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->