رمزگشایی از ۲۹ فقره سرقت کابل های برق در طرقبه شاندیز  ساخت دستگاه‌های تولید کمپوست برای استفاده خانگی انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در قوچان + تصاویر (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعتراف تکان دهنده سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال ۵۹ داروی جدید تحت پوشش بیمه قرار گرفت شتابزدگی و عجله؛ علت ۸۴ درصد از حوادث برقی خراسان رضوی زمان برگزاری مجدد نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ برای داوطلبان سیل‌زده خراسان جنوبی اعلام شد معمای پرونده خونین برادرکشی در مشهد (۱۱ اردیبهشت) معافیت مشمولان ۳۵ساله و دارای ۲فرزند از قانون بودجه حذف شد+سند سارق انباری خانه‌ها دستگیر شد جویدن ناخن با کدام اختلالات سلامت روان ارتباط دارد؟ حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت نجات ۳ نفر از درون حریق منزل مسکونی توسط آتش نشانان مشهدی (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه اندازی «تاکسی هوایی» بین گناباد-مشهد درگیری ۲ همکلاسی در شوش رنگ خون گرفت (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری ۵ شرور و مخل نظم و امنیت در مشهد
سرخط خبرها

دستگیری سارق تهرانی در بالای درخت

  • کد خبر: ۲۱۸۴۴۲
  • ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۵
دستگیری سارق تهرانی در بالای درخت
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق منزل در محله مسعودیه خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح این خبر اظهار کرد: روز گذشته  ماموران کلانتری مسعودیه،گزارشی مبنی دیده شدن سارقی در خیابان "موسوی" تهران  دریافت کردند که قصد سرقت از منازل را داشت.

وی بیان کرد: بلافاصله ماموران پلیس،   خود را به محل گزارش شده رساندند و سریعا کل ساختمان و حوالی آن را مورد بررسی قرار دادند. ماموران اعزامی در بررسی‌های پلیسی،   متوجه موردی نشده و در هنگام خروج از ساختمان متوجه مخفی شدن فردی در بالای درختان شدند. فلذا وی را از بالای درخت به پایین آوردند.

کشف چند قطعه طلا در بازرسی بدنی از سارق

این مقام انتظامی گفت: در بازرسی بدنی از این فرد، چند قطعه طلا و آلات و ادوات سرقت کشف شد و متهم به سرقت از منزل اعتراف کرد و  برای  سیر روند قانونی به کلانتری منتقل  و اموال مسروقه در مسیر عودت به مالک آن قرار گرفت.  

سرهنگ قاسم پور در پایان به مردم توصیه کردد: در ایام نوروز که مردم به مسافرت یا دید و بازدید اقوام می‌روند، حتما وسایل قیمتی از طلا و جواهرآلات را در صندوق امانت بانک‌ها قرار دهند  و در صورت مشاهده موارد سرقت و دزدی فورا با ۱۱۰ تماس بگیرند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->