نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید
سرخط خبرها

بازداشت ۲۳ سارق اسکیمری در پوشش فروشنده سیار (۴ فروردین ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۱۸۵۱۸
  • ۰۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۸
بازداشت ۲۳ سارق اسکیمری در پوشش فروشنده سیار (۴ فروردین ۱۴۰۳)
رییس پلیس فتا فراجا گفت: طی ۱۰ روز گذشته ۱۷ هزار فروشنده سیار مورد بازرسی قرار گرفتند که از این تعداد ۲۳ نفر مجرم شناسایی و با حکم قضائی دستگیر شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار وحید مجید با اعلام این خبر اظهار کرد: به منظور شناسایی و برخورد با مجرمان حوزه اسکیمر یا کپی کنندگان کارت‌های بانکی هموطنان که همواره در ایام نوروز و تعطیلات فعالیت مجرمانه این افراد افزایش می‌یابد، این طرح در حال اجراست.

این مقام مسئول در خصوص نحوه اجرای این طرح گفت: با ابلاغ دستورالعمل عملیاتی به کلیه رده‌های پلیس فتا، هم اکنون اکیپ‌های عملیاتی این پلیس به صورت محسوس و نامحسوس در مراکز استان و شهرستان‌ها در حال گشت زنی در معابر و محور‌های مواصلاتی بوده و نظارت بر عملکرد فروشندگان سیار در جریان است.

وی با اشاره به آمار کشفیات این حوزه افزود: طی ۱۰ روز گذشته تا کنون تعداد ۱۷۰۰۰ فروشنده سیار مورد بازرسی قرار گرفته که از این تعداد ۲۳ نفر مجرم شناسایی و با حکم قضائی دستگیر شده و یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان وجوهات نقدی در حساب‌های این مجرمان مسدود شده است و افراد دستگیر شده به همراه ادله جرم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

رییس پلیس سایبری کشور بیان داشت: در مقایسه با سال گذشته با توجه به ارائه هشدار‌های آموزشی، افزایش آگاهی هموطنان و اجرای این طرح عملیاتی آمار وقوع جرایم ۴۰ درصد کاهش یافته است.

این مقام ارشد انتظامی به هموطنان توصیه کرد: در هنگام خرید از فروشگاه‌ها و فروشندگان سیار حتما تمامی مراحل عملیات بانکی شامل کشیدن کارت در دستگاه کارت خوان " پوز بانکی " و وارد نمودن رمز کارت را شخصا انجام دهند و به صورت دوره‌ای نسبت به تغییر رمز عابر بانک‌های خود اقدام نموده و از تجمیع دارایی خود در یک کارت مشخص پرهیز کنند.

سردار مجید خاطر نشان کرد: عموم مردم می‌توانند در صورت مشاهده موارد مشکوک آن را از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های سایبری با شماره تماس ۰۹۶۳۸۰ و یا مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس cyberpolice.gov.ir با کارشناسان این پلیس در میان بگذارید.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->