دستگیری متهم به سرقت دو میلیاردی طلا در مشهد ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟
سرخط خبرها

۲۵ میلیارد برداشت غیرمجاز از طریق کلاه‌برداری اسکیمری

  • کد خبر: ۲۱۸۷۵۴
  • ۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۱
۲۵ میلیارد برداشت غیرمجاز از طریق کلاه‌برداری اسکیمری
فرمانده انتظامی استان البرز گفت: باند سه نفره کلاهبرداری اسکیمری به ۲۵ میلیارد ریال برداشت غیرمجاز از حساب شهروندان اعتراف کرده اند.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار حمید هداوند گفت: به دنبال مراجعه تعداد زیادی از شهروندان به پلیس فتا و اعلام این موضوع که در یک بازه زمانی مشخص از کارت بانکی آنها پول برداشت شده است، تیمی ویژه از کارشناسان پلیس فتای البرز بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی مطرح کرد: در تحقیقات ابتدایی با توجه به اینکه کارت بانکی مالباختگان در اختیار خود آنها بوده و برداشت به صورت کشیدن از پوز بانکی صورت گرفته بود، گرفتاری نامبردگان در دام کلاهبرداران اسکیمری برای مأموران محرز شد.

فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: در ادامه با بررسی تراکنش‌های صورت گرفته مشخص شد که همه مالباختگان به صورت مشترک از یک سوپرمارکت در منطقه گوهردشت در آن بازه زمانی خرید داشته‌اند.

وی تصریح کرد: بلافاصله با هماهنگی مقام قضائی متصدی سوپرمارکت شناسایی و دستگیر و مشخص شد که به واسطه یکی از دوستانش در خارج از کشور دستگاه اسکیمر تهیه و اطلاعات بیش از ۳۰۰ کارت بانکی مشتریان خود را در یک بازه زمانی چند روزه کپی برداری کرده است.

سردار هداوند بیان کرد: در خصوص این پرونده دو متهم دیگر در یکی از استان‌های شمالی کشور که وجوه کلاهبرداری شده را تبدیل به طلا و سکه می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند. ارزش کلاهبرداری انجام شده توسط این باند اسکیمری بیش از ۲۵ میلیارد ریال برآورد می‌شود.

وی در پایان با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و تلاش پلیس برای شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد، به شهروندان توصیه کرد هنگام خرید از در اختیار گذاشتن رمز کارت بانکی به متصدیان و فروشندگان خودداری کنند.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->