هریس: ما پیروز انتخابات می‌شویم حماس درباره یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی هشدار داد وزیر یونانی، ترکیه را تهدید نظامی کرد واکنش پزشک بایدن به خبر مرگ رئیس جمهور آمریکا حمله راکتی حزب‌الله برای نخستین بار به شهرک صهیونیست نشین تسوریال انفجارهای شدید در حیفا و عکا در سرزمین‌های اشغالی باقری حادثه تیراندازی در عمان را محکوم کرد نانسی پلوسی از هریس حمایت کرد مقامات امنیتی اسرائیل با خروج از غزه موافقت کردند باقری‌کنی: حمایت بی‌دریغ یمن از مردم مظلوم غزه مایه مباهات امت اسلامی است حزب‌الله لبنان محل استقرار نظامیان صهیونیست را هدف قرار داد یورش نظامیان صهیونیست به «طولکرم» (یکم مرداد ۱۴۰۳) نیروی دریایی سپاه: شناور خارجی حامل سوخت قاچاق در خلیج فارس را توقیف کردیم (یکم مرداد ۱۴۰۳) نگرانی سخنگوی «گوترش» از حمله اسرائیل به یمن حمله اسرائیل به خان‌یونس ۷۰ شهید و بیش از ۲۰۰ مجروح برجای گذاشت (یکم مرداد ۱۴۰۳) ایروانی: ایران کاملاً متعهد به کمک به راه‌حل سیاسی بحران سوریه است آیین‌نامه اجرایی متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان ابلاغ شد (یکم مرداد ۱۴۰۳) انهدام جنگ‌افزارهای متجاوز صهیونیستی از سوی قسام پزشکیان: حساب مردمی که به هر دلیلی ناراضی هستند، از دشمنان و بددلان جداست حملات سنگین مقاومت لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی + فیلم (یکم مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

روسیه: ۱۳۴ تن از قربانیان حمله کروکوس شناسایی شده‌اند

  • کد خبر: ۲۱۹۳۲۷
  • ۱۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۸
روسیه: ۱۳۴ تن از قربانیان حمله کروکوس شناسایی شده‌اند
کمیته تحقیقاتی روسیه امروز (شنبه، ۳۰ مارس) اعلام کرد که بازرسان روسی توانسته‌اند هویت بیشتر کسانی را که در جریان حمله تروریستی اخیر جان باخته‌اند شناسایی کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، در بیانیه کمیته تحقیقاتی روسیه آمده است: رئیس کمیته تحقیقاتی، در جلسه‌ای عملیاتی، گزارشی از سوی تیم تحقیقاتی درخصوص حمله تروریستی دریافت کرده است. در حال حاضر، در جریان این تحقیقات، هویت ۱۳۴ تن از کسانی که در جریان این حمله کشته‌ شده‌اند مشخص شده است.

این کمیته در ادامه افزود که بازرسان درحال تلاش برای دریافت مدارک بیشتر در این زمینه و پیداکردن هویت باقی قربانیان هستند.

حمله تروریستی و تیراندازی‌های مرگبار در سالن کنسرت کروکوس در حومه مسکو به کشته‌شدن ۱۴۳ نفر و زخمی‌شدن ده‌ها نفر دیگر منجر شد.

ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، اخیرا گفته بود که همچنان اوکراین را مظنون هم‌دستی در حملات تروریستی اخیر در روسیه می‌داند، اما در حال حاضر به‌دنبال پیداکردن کسی است که دستور این کار را داده است.

او گفت که آمریکا و متحدان در تلاش برای حفاظت از گروه‌های نیابتی خود در اوکراین‌اند و می‌گویند که کیِف هیچ نقشی در این حملات تروریستی نداشته و داعش مسئول است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->