موافقت با افزایش حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان راه‌اندازی ۶۰۵ پویش مردمی برای کاشت درخت در خراسان رضوی رمزگشایی از ۲۹ فقره سرقت کابل های برق در طرقبه شاندیز  ساخت دستگاه‌های تولید کمپوست برای استفاده خانگی انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در قوچان + تصاویر (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعتراف تکان دهنده سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال ۵۹ داروی جدید تحت پوشش بیمه قرار گرفت شتابزدگی و عجله؛ علت ۸۴ درصد از حوادث برقی خراسان رضوی جویدن ناخن با کدام اختلالات سلامت روان ارتباط دارد؟ آمار بالای پوسیدگی دندان در کودکان ایرانی | ۲۰ توصیه مهم و کاربردی برای مراقبت از دندان کودک دلایلی که موجب تلخی دهان می‌شود + راهکار‌هایی برای رفع آن با تغییر رنگ زبان‌تان، بفهمید که چه بیماری دارید زمان برگزاری مجدد نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ برای داوطلبان سیل‌زده خراسان جنوبی اعلام شد معمای پرونده خونین برادرکشی در مشهد (۱۱ اردیبهشت) معافیت مشمولان ۳۵ساله و دارای ۲فرزند از قانون بودجه حذف شد+سند سارق انباری خانه‌ها دستگیر شد جویدن ناخن با کدام اختلالات سلامت روان ارتباط دارد؟ حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت نجات ۳ نفر از درون حریق منزل مسکونی توسط آتش نشانان مشهدی (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه اندازی «تاکسی هوایی» بین گناباد-مشهد
سرخط خبرها

قاچاقچیان سوخت با تیراندازی پلیس سبزوار زمین‌گیر شدند + فیلم

  • کد خبر: ۲۱۹۵۵۴
  • ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۲
قاچاقچیان سوخت با تیراندازی پلیس سبزوار زمین‌گیر شدند +  فیلم
نیرو‌های پلیس سبزوار عصر یکشنبه در تعقیب و گریز یک خودرو حامل سوخت قاچاق در این شهر با تیراندازی، خودرو قاچاقچیان را زمین‌گیر کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، این درگیری در محدوده چهارراه امدادی سبزوار به وقوع پیوست که خودرو قاچاقچیان با تیراندازی پلیس متوقف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

مسوول روابط عمومی فرماندهی انتظامی سبزوار شامگاه دوشنبه با تایید این مظلب به ایرنا گفت: ماجرای تعقیب و گریز خودرو قاچاقچیان، که سوخت گازوییل را از خراسان شمالی به سمت استان‌های جنوبی، به قصد خروج از مرز حمل می‌کردند، از جاده اسفراین، در شمال غرب سبزوار، آغاز و به داخل شهر سبزوار کشیده شد که سرانجام در شهر سبزوار، نزدیک چهارراه امدادی و پس از تیراندازی پلیس، پایان یافت.

رضا سالاری افزود: پلیس در این درگیری علاوه بر توقیف محموله سوخت، یک قاچاقچی را دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی کرد.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->