سریال «پایتخت ۷» پس از ۵ سال، پیش‌تولید سنگینی دارد تغییر چهره خیره کننده رضا عطاران + عکس تهیه‌کننده «یادگار جنوب»: مردم از فیلم‌های غیرکمدی استقبال می‌کنند فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳) + زمان پخش بهینه‌سازی سینما فرهنگ برای میزبانی در فیلم فجر ۴۳ «کافه این» در شبکه «تماشا» تماشایی می‌شود اکران‌های محرم از انحصار غیرمتخصصان خارج شد دوبال پرواز زبان فارسی پخش «منو ترک نکن» سریال خارجی جنایی جدید، از فردا شب (۵ مرداد ۱۴۰۳) جزییات برنامه محسن شریفیان برای موسیقی ایران و عمان در مسقط از کتاب شعر «دیو و دیوانگی»، اثر محمدباقر کلاهی‌ اهری، رونمایی می‌شود «درون بیرون ۲» پرفروش‌ترین انیمیشن تاریخ سینما شد «قفس» روی صحنه «شمایل» می‌رود + زمان اجرا بازدید «پیمان جبلی» از پشت صحنه سریال «طوبی» صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ فیلم‌های سینمایی آخر هفته تلویزیون (۴ و ۵ مرداد ۱۴۰۳) + زمان پخش کتاب «مناقشه قره باغ، از آغاز تا پایان» منتشر شد
سرخط خبرها

واکنش رئیس سازمان سینمایی به درگذشت رضا داوودنژاد

  • کد خبر: ۲۱۹۶۹۸
  • ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۴
واکنش رئیس سازمان سینمایی به درگذشت رضا داوودنژاد
رییس سازمان سینمایی با انتشار پیامی از درگذشت رضا داوودنژاد و اتفاقی که جامعه هنری را به سوگ نشاند، نوشت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی با انتشار پیامی درگذشت رضا داوود نژاد، بازیگر محبوب سینما و تلویزیون را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت بازیگر محبوب و هنرمند دوست داشتنی رضا داوود نژاد جامعه هنری کشور را در سوگ نشاند. فقدان و کوچ زودهنگام این هنرمند جوان و با استعداد ضایعه‌ای جانسوز برای خانواده محترم و معزز داوودنژاد و جامعه بزرگ هنری و سینمایی کشور است.

سینمای ایران، فراتر از هنرمندی‌های او، در اندوه از دست دادن صفا، صمیمیت، صداقت و معرفت جاری در وجود او است. علاقمندان سینما، خاطرات ارزنده و نقش آفرینی‌های ماندگار رضای عزیز را با آن شخصیت زلال و چهره مهربان و متبسم فراموش نخواهند کرد.

با اندوه و تاسف فراوان این مصیبت سخت را به سینماگر خوب کشورمان علیرضا داوودنژاد پدر بزرگوار آن مرحوم، خانواده محترم داوونژاد، جامعه هنری و سینمایی و همه علاقمندان سینما تسلیت می‌گویم و برای این عزیز سفر کرده شادی و غفران در جوار قرب الهی مسئلت می‌کنم.

مرحوم رضا داودنژاد بازیگر سینمای ایران فعالیتش در سینما را از دوران کودکی و با فیلم «بی‌پناه» شروع کرد و طی سال‌های فعالیتش در فیلم‌های مطرحی، چون «مصائب شیرین»، «مرهم»، «خیابان‌های آرام»، «هوو»، «لامینور»، «بی‌رویا» و … بازی کرده است.

وی در سریال‌های خاطره‌انگیزی، چون ««پشت کنکوری‌ها»، «باغچه مینو»، «زندگی به شرط خنده» و «متهم گریخت» هم جلوی دوربین رفته بود.

منبع: همشهری آنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->